Tips för att slippa ha datorn på golvet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid_83:

Precis, en föråldrad könssyn

Var väl inte riktigt så jag menade, dammsög, städade, diskade, lagade mat och tvättade själv då också men jag menade mest att han förmodligen inte kommer få svar;)

Permalänk
Medlem

Snälla, låt liket ligga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oolllee:

Var det verkligen värt att bumpa en 4 år gammal tråd?

Skrivet av oolllee:

Snälla, låt liket ligga.

Alltid bättre att skriva i en befintlig tråd än att skapa en ny.

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Litenskit:

Alltid bättre att skriva i en befintlig tråd än att skapa en ny.

Är det absolut inte.
Att bumpa en 4 år gammal tråd som antagligen är helt orelevant gällande produkter etc är bara dumt.
Skapa en ny.
Finns en anledning mods låser massa necrobumps dagligen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JimmieSan:

Är det absolut inte.
Att bumpa en 4 år gammal tråd som antagligen är helt orelevant gällande produkter etc är bara dumt.
Skapa en ny.
Finns en anledning mods låser massa necrobumps dagligen.

Finns två sidor av det:
1. Att svara på ett två år gammalt inlägg som om det vore postat igår = Kasst
2. Att ställa sin fråga som är av liknande karaktär som tråd har avhandlat tidigare som i detta fall = Bra för om alla hade gjort så hade vi inte haft 100 trådar om varje ämne och då hade man kunnat använda sökfunktionen MYCKET enklare.

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Riktiga karlar har en robotdamsugare

Exemplarisk problemlösning.

Skrivet av SimpanDirr:

Jag städar och lagar mest mat i hemmet. Jobbar som elektriker och kan meka ihop vad som helst är jag en kärring?

Att du bumpar ett citat på en 4år gammal post med din djävla livshistoria tyder på det ja.

Skrivet av Curemylife:

Var väl inte riktigt så jag menade, dammsög, städade, diskade, lagade mat och tvättade själv då också men jag menade mest att han förmodligen inte kommer få svar;)

Underskatta inte kraften av citat

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA