Hej alla.
WEBHALLEN.com - Samsung Hemmabiosystem HT-C5500 Expert på foto, mobiltelefoner, datorer, TV, hemmabio, MP3-spelare, vitvaror & digital-tv. WEBHALLEN.com - Samsung WLAN Dongle for Medi@ 2.0 WIS09ABGN
Landar på runt 7000. Vad tror ni om dessa? Kom gärna med andra förslag. Pristak på ca 8000.
Mvh Jim
Onkyo HTR-538B / EX 5.1 Flo/Sat 5.1 högtalarpaket och högkvalitativ receiver! - LJUD OCH MUSIK - Hemmabio - 5.1 hemmabiosystem - Högtalare och reciever
Andersson RB-100/L6 5.1/BR-300 Hemmabiopaket med receiver och Blu-Ray! - LJUD OCH MUSIK - Hemmabio - 5.1 hemmabiosystem - med Blu-ray
där är några paket jag skulle titta på innan du köper samsungs, dock får du inte trådlösa surround speakers men de går nog o fixa
Men problemet ligger i hur jag får bakhögtalarna trådlösa? Jag fattar inte vilka sändare och mottagare man ska ha. :/
Edit: Kan de här va nåt och ha? Digiality Digital Audio Tx/Rx Complete Kristallklart ljud med trådlös teknik! - LJUD OCH MUSIK - Trådlös ljudöverföring - Trådlös ljudöverföring
vet faktist inte hur de funkar med trådlöst och ljud i surround system. ett tips är att fråga på Minhembio.com - Mötesplatsen för hembio- och hifi-entusiaster
annars kan du ju köpa kabelkanaler alt ta bort golvlisterna och lägga kablarna bakom. kabelkanaler finns hos nästan alla byggvaruhus
Prylar säljes, köpes, bytes och skänkes
Spelnyheter från FZ