Rift: Planes of Telera

Permalänk
Medlem

det är en beta. istället för att ragequita så bör du anmäla felet.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turbojan:

tycker det är lite märkligt att med en i5 cpu, gtx 470 och 4gb ddr3 inte kan lira RIFT med shadows eller AA på? det som gör att jag atm ragequitar från spelet

Då kan du inte tyckt spelet var särskilt bra med andra ord och då är det inte för dig.

Polare kör med ett 6970 2gb och de är inte dyra. Med det får han bra fps.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turbojan:

tycker det är lite märkligt att med en i5 cpu, gtx 470 och 4gb ddr3 inte kan lira RIFT med shadows eller AA på? det som gör att jag atm ragequitar från spelet

Håller med Astrob0y här, det är bara en beta, jag har värre grejjer än du och det är på gränsen till lag med lägsta AA och shadows på och jag klagar inte för att jag vet att det kommer fixas.

Gå på spel känslan istället, kör utan whatever du måste nu för att se om du gillar spelet, om inte så behöver du ju inte bry dig så mkt att du ragequittar.

Visa signatur

Dator R7 7800X3D, 64GB@6Ghz, RTX 4080
Bild & Ljud: LG C1 55", MA Silver 7.0, XTZ Sub 12, Marantz SR7015
Konsoler: PS5, Nintendo Switch, Xbox One

Permalänk
Medlem

Dö trevligt lir må jag säga!

Första känslan jag fick var att det kändes lite som Dragon age blandat med lite gott från wow och warhammer.
Tycker verkligen om att man får blanda ihop tre olika klasser på samma gång, även om det blir smått rörigt i början med alla skills.

Körde endast rifts från lvl 10-18, märkte inte ens att jag gick upp i level då jag hade så djävla roligt! Tror inte att jag haft så här roligt på så låg level i något online spel innan.

Är det någon som vet ifall det kommer vara likdant som nu då det gäller klasser? Att man låser upp de första tre redan innan level 10 med quests eller är det bara för att vi under betan ska kunna testa allt?

Om man köper preorder, kommer man då få börja spela några dagar innan resten då spelet går Live?

Hur som helst. Skulle vara roligt ifall Sweclockers drog ihop en svensk guild på någon av servrarna vid lansering
Behöver garanterat en ny dator för detta lir :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av frensk:

Dö trevligt lir må jag säga!

Första känslan jag fick var att det kändes lite som Dragon age blandat med lite gott från wow och warhammer.
Tycker verkligen om att man får blanda ihop tre olika klasser på samma gång, även om det blir smått rörigt i början med alla skills.

Körde endast rifts från lvl 10-18, märkte inte ens att jag gick upp i level då jag hade så djävla roligt! Tror inte att jag haft så här roligt på så låg level i något online spel innan.

Är det någon som vet ifall det kommer vara likdant som nu då det gäller klasser? Att man låser upp de första tre redan innan level 10 med quests eller är det bara för att vi under betan ska kunna testa allt?

Om man köper preorder, kommer man då få börja spela några dagar innan resten då spelet går Live?

Hur som helst. Skulle vara roligt ifall Sweclockers drog ihop en svensk guild på någon av servrarna vid lansering
Behöver garanterat en ny dator för detta lir :/

De som preordrar ska få börja spela 1 vecka före alla om allt går som det ska, vad gäller alla 3 klasser innan lvl 10 vet jag ej om det är tillfälligt eller inte.

Håller med om att SweC borde göra guild Om inte ngn annan tar initiativet kanske jag gör det

Visa signatur

Dator R7 7800X3D, 64GB@6Ghz, RTX 4080
Bild & Ljud: LG C1 55", MA Silver 7.0, XTZ Sub 12, Marantz SR7015
Konsoler: PS5, Nintendo Switch, Xbox One

Permalänk
Medlem

Om man köper pre order så kommer man kunna börja spela den 24:e Februari, medan resten av skaran för börja den 3:e (eller var det den 4:e) Mars.

edit: En SweC guild kan man vara med på, om vi kör Defians dvs

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Jag har lessnat redan vid lvl 7 och överväger att avinstallera spelet. Blir nog inget köp för mig iaf.
Installerar S.T.A.L.K.E.R Clear Sky nu istället

Visa signatur

i7 4790K @4,4Ghz/Thermalright Macho Rev.B/Asus Z97-C/2x8GB DDR3 G.Skill 2400Mhz/MSI GTX 970 Gaming OC/Crucial M4 128GB/Sandisk Ultra II 960GB/Samsung F3 500GB/Western Digital Green 2TB/EVGA G2 750W/Define S/HP Pavilion 23xi/Windows 7 Professional 64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av J-Ballz:

Jag har lessnat redan vid lvl 7 och överväger att avinstallera spelet. Blir nog inget köp för mig iaf.
Installerar S.T.A.L.K.E.R Clear Sky nu istället

Alla föredrar vi olika saker, jag vill gärna pröva på craftingen, kommer nog att pressa datorn idag trots värme problemen för det, är något jag måste pröva under betan helst så jag vet om jag gillar det eller inte.

Spelkänslan däremot är väldigt uppfriskande, kommer helt klart bli en hit ifall man kan få några man känner o spela det också

Visa signatur

Dator R7 7800X3D, 64GB@6Ghz, RTX 4080
Bild & Ljud: LG C1 55", MA Silver 7.0, XTZ Sub 12, Marantz SR7015
Konsoler: PS5, Nintendo Switch, Xbox One

Permalänk
Skrivet av IceDread:

Ni som kör nvidia, var försiktiga.

Hehe om ni inte ser det så är det en troll på Rift Forum som har skrivit det där:P Kolla på hans grejer 24Gig ram minne:p 2st bluray brännare och massor med andra grejer.
Själv så kör man på 2st GTX 470 SLI och har den senaste drivrutinen men jag får ingen overheat:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av frensk:

Dö trevligt lir må jag säga!

Första känslan jag fick var att det kändes lite som Dragon age blandat med lite gott från wow och warhammer.
Tycker verkligen om att man får blanda ihop tre olika klasser på samma gång, även om det blir smått rörigt i början med alla skills.

Körde endast rifts från lvl 10-18, märkte inte ens att jag gick upp i level då jag hade så djävla roligt! Tror inte att jag haft så här roligt på så låg level i något online spel innan.

Är det någon som vet ifall det kommer vara likdant som nu då det gäller klasser? Att man låser upp de första tre redan innan level 10 med quests eller är det bara för att vi under betan ska kunna testa allt?

Om man köper preorder, kommer man då få börja spela några dagar innan resten då spelet går Live?

Hur som helst. Skulle vara roligt ifall Sweclockers drog ihop en svensk guild på någon av servrarna vid lansering
Behöver garanterat en ny dator för detta lir :/

I de första betorna så låste man upp 1 soul direkt och en till vid lvl 6 och en 3e vid lvl ~18-20.

Min gissning är att det kommer gå tillbaka till att bli så. Jag hoppas dock på att vi får klara uppgifter om det så ingen tveksamhet kvarstår så man är helt säker, det är ju beta och det kan ju komma förändringar.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

[QUOTE="Shinjed;10738888"]jag vill gärna pröva på craftingen, kommer nog att pressa datorn idag trots värme problemen för det, är något jag måste pröva under betan helst så jag vet om jag gillar det eller inte./QUOTE]

Har kört lite crafting på mina gubbar
~100 i Armorsmithing, Weaponsmithing och Outfitting
~50 i Runecrafting och Artificing

Och det är väl inge speciellt med Rifts crafting system, vad jag sett än så länge iaf. Hade gärna sett ett med invecklat system där man är mer aktiv i själva craftandet, ist. för att klicka på en knapp för att göra si och så många av en vara.

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

I de första betorna så låste man upp 1 soul direkt och en till vid lvl 6 och en 3e vid lvl ~18-20.

Min gissning är att det kommer gå tillbaka till att bli så. Jag hoppas dock på att vi får klara uppgifter om det så ingen tveksamhet kvarstår så man är helt säker, det är ju beta och det kan ju komma förändringar.

Jo har för mig att jag läste en post i gammla beta forumet om att dom ska återgå till det gammla systemet (eller ett liknande iaf). Utan dom gjorde så att man låste upp 3 souls på en gång bara för att fler spelare skulle kunna testa och utvärdera dom.

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Vilken server kör alla på? själv kör man på Icwatch med Defiant bladedancer/assassin/riftstalker tror jag:P

Permalänk
Medlem

Questerna flyter verkligen på, väldigt sällan man måste vänta mer än ett par minuter innan bossarna spawnat, vilket jag verkligen gillar. Man bara flyger fram i levels (:

Älskar verkligen allt det här med invasionerna. Stod på ett torn i säkert 10min och bara kollade in en rift från ovan, kändes lite mäktigt.. känner mig djävligt nördig idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av qidde:

Vilken server kör alla på? själv kör man på Icwatch med Defiant bladedancer/assassin/riftstalker tror jag:P

Jag har en Cleric på Icewatch, men är det ingen annan som reagerar på det hjärnlösa questandet, hämta det, döda dem, fånga erkorrar?
Är det verkligen vad mmos har blivigt, kan inte någon bryta trenden! Hade verkligen hoppats på Rift, men det verkar ju vara precis som resten av alla levelbaserade mmos Jag vill ha problemlösning, dynamik och player based politics/economy så det går att styra och vara mäktig utan att man har bästa gearet och raidar hjärndöda farminstancer varje dag!

Är jag för gnällig eller finns det någon som håller med? =P

Visa signatur

Gamestation |AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2Ghz| |Corsair TWINX 2048Mb PC3200 400Mhz| |2 x GeForce 7800GTX 256Mb SLI| |Western Digital 320Gb 7200rpm 8Mb S-ATA2| |MSI K8N SLI Platinum nForce4| |Antec TX1050B Black Miditower 500W|
Dell Vostro 1500 |T7250 2.0Ghz| |160Gb 7200rpm| |3Gb RAM| |8600M GT| |9Cell batteri|

Permalänk
Medlem

Misstänker att det kommer bli som world of warcraft då det gäller items, inget jag ser framemot. Men jag gillar liret hittills och jag kommer fortsätta spela tills att jag tröttnat

Sen angående att questerna är mycket döda hit och dit, det håller jag med om.. men det går fort och man behöver aldrig vänta. Enda questen som jag kommer på just nu som var lite annorlunda var då man skulle tävla i att äta Ostkakor(?) som låg på ett bord

Har gjort en ny karaktär med saboteur, blade dancer och riftstalker.. får se om det är lika roligt som warrior (:

Nån annan som nästan tycker att spelet är ospelbart i just nybörjar zonen? Jag får inte över 10fps där medan jag har 15-20 i freemarch.

Hur som helst, roligaste och härligaste online spelet jag lirat senaste åren, förutom darkfall:)

Permalänk
Medlem

Fin musik och en underbar utsikt:

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Laddade upp en av bilderna jag tog då jag stod ovanför en rift (:

Permalänk
Medlem
Skrivet av qidde:

Vilken server kör alla på? själv kör man på Icwatch med Defiant bladedancer/assassin/riftstalker tror jag:P

Cloudborne, Defiant!
Defiant eftersom jag litar på kunskap!
Defiant eftersom religion är falskt!

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Jag har betan! Har dock inte hunnit prova ännu! Betala borde man göra för sånna här spel för att saker ska hända dock över 100kr är lite extremt... 50kr är igentligen rätt mycket om man tänker på vad många som spelar.. Tänk WoW 1kr i månaden per spelare är ändå många miljoner.
giriga fan skap Hade wow sett bra ut å inte så lamt hade det ju varit ett +.
Men RIFT ser ju ut som ett perfekt WoW eller hur man ska seja! Mycket detaljer i världen vilken ger en mer inlevelse!
I ett sånt här spel ska man få känslan WOOOOOOOOOOW! Häftigt! När man kommer till ett nytt ställe.. Typ regnande meteorer osv..

Visa signatur

GPU: Vega 56 - RAM: 32GB - CPU: Ryzen 7 3700X - MasterLiquid ML240L
SSD: Kingston A2000 1000GB MB: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Visserligen är 1kr i månaden för WoW mycket pengar, men man får tänka på att Blizzard har säkert 3000 anställda eller så som håller på med deras spel, kolla bara igenom manualen av de som arbetat med Cataclysm/Starcraft 2 etc, är ju mer namn än vad det är info om spelet!

Men jag håller med om att 50kr månaden inte hade vart för farligt faktiskt.

Visa signatur

Dator R7 7800X3D, 64GB@6Ghz, RTX 4080
Bild & Ljud: LG C1 55", MA Silver 7.0, XTZ Sub 12, Marantz SR7015
Konsoler: PS5, Nintendo Switch, Xbox One

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shinjed:

Visserligen är 1kr i månaden för WoW mycket pengar, men man får tänka på att Blizzard har säkert 3000 anställda eller så som håller på med deras spel, kolla bara igenom manualen av de som arbetat med Cataclysm/Starcraft 2 etc, är ju mer namn än vad det är info om spelet!

Men jag håller med om att 50kr månaden inte hade vart för farligt faktiskt.

Ja visst är det många jag menar bara saken Tror inte dom skulla käna mindre på att ha 50kr ist då jag tror att mer random folk som jag skulle börja lira som bara lirar ett par timmar om dagen/veckan
Tror det skulle resultera i mer spelare och käna minst lika mkt..

Visa signatur

GPU: Vega 56 - RAM: 32GB - CPU: Ryzen 7 3700X - MasterLiquid ML240L
SSD: Kingston A2000 1000GB MB: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av of-doom:

Ja visst är det många jag menar bara saken Tror inte dom skulla käna mindre på att ha 50kr ist då jag tror att mer random folk som jag skulle börja lira som bara lirar ett par timmar om dagen/veckan
Tror det skulle resultera i mer spelare och käna minst lika mkt..

Tror inte populationen av WoW-spelare hade dubblat p.g.a. 70 kronors skillnad. Jag känner då inte många som inte kan betala 130 kr per månad för något som ger så mycket underhållning. Det är faktiskt småpengar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Handa:

Tror inte populationen av WoW-spelare hade dubblat p.g.a. 70 kronors skillnad. Jag känner då inte många som inte kan betala 130 kr per månad för något som ger så mycket underhållning. Det är faktiskt småpengar.

130kr i månaden för ett spel som man redan betalat runt 5-800kr för tycker jag är riktgit mycket pengar..
Jag känner många som har råd men inte har lusten att lägga pengar på ett köpt spel..
Och det finns FRUKTANSVÄRT många personer som 130kr i månaden är riktigt mycket pengar för..
Jag tycekr det är för dyrt för min smak. Jag tycekr WoW inte är något annat än ett käna pengar spel.
Allt som ska göras inehåller mycket slö tid och onödigt, altså betalar för att sitta å dryga..
Blizzard har jort WoW riktigt smart

Visa signatur

GPU: Vega 56 - RAM: 32GB - CPU: Ryzen 7 3700X - MasterLiquid ML240L
SSD: Kingston A2000 1000GB MB: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Orkar någon göra en youtube video med lite gameplay när man dödar mobs och använder olika spells / abilities i någon minut?
Typ motsvarande om man i WoW skulle vara level 30 och döda 5 quest mobs i ett område.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av of-doom:

130kr i månaden för ett spel som man redan betalat runt 5-800kr för tycker jag är riktgit mycket pengar..
Jag känner många som har råd men inte har lusten att lägga pengar på ett köpt spel..
Och det finns FRUKTANSVÄRT många personer som 130kr i månaden är riktigt mycket pengar för..
Jag tycekr det är för dyrt för min smak. Jag tycekr WoW inte är något annat än ett käna pengar spel.
Allt som ska göras inehåller mycket slö tid och onödigt, altså betalar för att sitta å dryga..
Blizzard har jort WoW riktigt smart

Du vet att hela MMO-grenen går ut på att spelet aldrig tar slut och därför har de lagt till massor saker man ska dra ut tiden på. Och vadå, du betalar hellre 500 kronor för ett konsollspel man kör igenom på 10 timmar och kanske kör lite multiplayer (om det ens finns)?

Anledningen att det är en månadskostnad är för att det kommer nya saker hela tiden. Och det är väl sjävklart att ett företag ska ta betalt för det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Handa:

Du vet att hela MMO-grenen går ut på att spelet aldrig tar slut och därför har de lagt till massor saker man ska dra ut tiden på. Och vadå, du betalar hellre 500 kronor för ett konsollspel man kör igenom på 10 timmar och kanske kör lite multiplayer (om det ens finns)?

Anledningen att det är en månadskostnad är för att det kommer nya saker hela tiden. Och det är väl sjävklart att ett företag ska ta betalt för det?

Ja det vet jag mycket väl jag har ju skrivit det om du läser det jag skreve?
Men att updatera ett spel med lite påhittiga quests då och då samt lite dungens eller vad det heter kostar inte flera miljader kronor. En expansion kan ajg tänka mig kostar en slant att göra men inte ens närheten av en fjärdedel vad dom får in i månaden... Dom är giriga svin som inte bryr sig om något annat än pengar..
Nej jag spelar hellre ett spel som utvecklas.. Men inte ett spel som inte funkar som det ska som WoW.
Företaget ska helt klart ha betalt för det dom gör men man behöver ju inte överdriva och leka gud

Visa signatur

GPU: Vega 56 - RAM: 32GB - CPU: Ryzen 7 3700X - MasterLiquid ML240L
SSD: Kingston A2000 1000GB MB: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av of-doom:

Ja det vet jag mycket väl jag har ju skrivit det om du läser det jag skreve?
Men att updatera ett spel med lite påhittiga quests då och då samt lite dungens eller vad det heter kostar inte flera miljader kronor. En expansion kan ajg tänka mig kostar en slant att göra men inte ens närheten av en fjärdedel vad dom får in i månaden... Dom är giriga svin som inte bryr sig om något annat än pengar..
Nej jag spelar hellre ett spel som utvecklas.. Men inte ett spel som inte funkar som det ska som WoW.
Företaget ska helt klart ha betalt för det dom gör men man behöver ju inte överdriva och leka gud

Varför skulle Blizzard ta ut en mindre månadskostnad än vad tidigare MMO's har gjort? Oavsett vad du tror att du själv hade gjort så hade du själv inte tagit ut en mindre kostnad för att du tjänar så mycket på det.

Det fungerar ju uppenbarligen att ta ut 130 kr i månadskostnad då det är extremt många som spelar spelet.
Du får gärna ge mig ett spelföretag som sänker månadskostnaderna p.g.a. att det tjänar för mycket och vill "ge tillbaka" till spelarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Orkar någon göra en youtube video med lite gameplay när man dödar mobs och använder olika spells / abilities i någon minut?
Typ motsvarande om man i WoW skulle vara level 30 och döda 5 quest mobs i ett område.

Om betan fortfarande är uppe när jag kommer hem kan jag nog ordna detta, min gubbe är lvl 13 eller så tror jag nu, vet ej om det motsvarar 30 i WoW.

Kommer nog spela in med Fraps i 50 FPS men då får jag nog minska settings lite Är väldigt dåligt optimiserat hittils, vet inte om det är dåliga drivers eller om spelet helt enkelt är dåligt optimiserat.

Visa signatur

Dator R7 7800X3D, 64GB@6Ghz, RTX 4080
Bild & Ljud: LG C1 55", MA Silver 7.0, XTZ Sub 12, Marantz SR7015
Konsoler: PS5, Nintendo Switch, Xbox One

Permalänk
Medlem
Skrivet av of-doom:

Ja det vet jag mycket väl jag har ju skrivit det om du läser det jag skreve?
Men att updatera ett spel med lite påhittiga quests då och då samt lite dungens eller vad det heter kostar inte flera miljader kronor. En expansion kan ajg tänka mig kostar en slant att göra men inte ens närheten av en fjärdedel vad dom får in i månaden... Dom är giriga svin som inte bryr sig om något annat än pengar..
Nej jag spelar hellre ett spel som utvecklas.. Men inte ett spel som inte funkar som det ska som WoW.
Företaget ska helt klart ha betalt för det dom gör men man behöver ju inte överdriva och leka gud

Håller inte alls med dig. För det första så säger du att wow inte är ett spel som funkar.... Det e ju ett av de största (om inte det största) mmo dom finns så tror faktiskt att dom har fått det att funka jag håller iofs med dig om att det inte e så roligt längre :p. Sen så använder dom säkert inta alla pengar dom får in till wow utan lägger det säkert på kommande titlar som tex diablo 3, använder nog också lite av pengarna till SC 2 updates. Jag betalar gärna 130 spän i månaden till blizzard om dom fortsätter leverera bra spel som dom har gjort.

Omvi går tillba till ämnet så har jag lirat rift dom 2 senaste dagarna och det är riktigt roligt väldigt skön omväxling ifrån wow då dom har lite roligare saker som rift och mons som attackerar städer Random. Är roligt att man kan bara springa in i e spawnad rift och få lite bonus xp som omväxling från questandet. Jag rekomenderar