SSF4 / MvC2 - regelbundet online-lirande?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2004

SSF4 / MvC2 - regelbundet online-lirande?

Kom att tänka på dethär genom att läsa tråden om Double K.O.-tråden, och frågan lyder:
Är det någon som kan tänka sig att spela SSF4 / MvC 2 hyfsat regelbundet med mig? Eventuellt kan vi köra Team-matcher om tillräckligt många vill vara med!
Tänkte mig kanske 1-2 timmar några dagar i veckan, eventuellt mer om folk har lust!
Jag är absolut ingen jättebra spelare, men är ingen 100% nybörjare heller.
Målet är väll både att ha kul med en grupp vänner med liknande intresse, samt självklart försöka bli bättre!

Så om det är någon / några som är intresserade av att spela, lämna gärna gamertag/ PSN namn (eventuellt droppa ett PM) så kan vi se vad som händer!

Har SSF4 till PS3, Vanliga SF4 till 360, MvC2 har jag både till 360 och PS3!

MvH
Hasseboy

EDIT: Eftersom jag skriver detta från jobbet och har minne som en guldfisk så kommer jag inte ihåg vilket användarnamn jag använder på respektive nätverk. Kan vara flera olika, så lägger in mina användarnamn såfort jag kommer hem!

EDIT2: Detta är förståss online-spel det gäller!

xellos: i7 920 @ 3,9 GHz | Asus P6T Deluxe V2| Corsair 1000W | Corsair 6GB 1600MHz DDR3 | PowerColor ATI 4870x2 x2 CrossFire | Creative SB Xtreme Gamer | 60GB SSD + 500GB Sata II | Samsung t220 x2