Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Jan 2010

Lysrör

Hej alla har köpt ett par Revoltec Lysrör nu är grejen att man har ju en LED fläkt där framme som jag kan stänga av och sätta på... och till lysrören får man ju men en Av/På brytare så nu är saken den att går det att koppla in båda två så att om jag stänger av lysrören så stängs även led's av? och tvärtom?

PSU: BeQuiet Dark Power Pro 11 1000w Case: Fractal Design Define S
GPU: EVGA GTX 1080 FTW SLI Watercooled
RAM: Corsair Vengeance LPX 2x16GB
Motherboard: MSI GAMING M7
CPU: i7 6700k @ 5Ghz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrland
Registrerad
Apr 2012

Lite sent svar kanske men det är nog bara att löda på, ifall spännigen överenstämmer ;D

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrlänska skogarna
Registrerad
Maj 2002
Skrivet av elklazor:

Lite sent svar kanske men det är nog bara att löda på, ifall spännigen överenstämmer ;D

lite sent svar?

"Berzerker don´t die, they wuss out ;)"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2010
Skrivet av elklazor:

nejdå, inte alls sent. jag tror säkert han satt och väntade i två är för att koppla en sladd.

EDIT: Tre år är det ju till och med! ...att man glömmer bort nyår varje år...

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus R9 290 OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |
NAS 40TB: 8x3TB RAIDz2 | 4x4TB RAIDz1 | ASRock C2550D4I | 32GB ECC RAM | FreeNAS |
LJUD: M-Audio BX8 D2 | ATH-M50 | Focusrite Scarlett 2i2 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Svartå. :)
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av morxy49:

nejdå, inte alls sent. jag tror säkert han satt och väntade i två är för att koppla en sladd.

Hahah han lär ju va dåligt död, vid det här laget.

Charles Bukowski, poet och författare

"Hur i helvete ska en människa kunna njuta av att väckas 6.30 på morgonen av en alarmklocka, hoppa upp ur sängen, klä på sig, tvinga i sig mat, borsta tänder och hår, och kämpa sig genom trafiken för att ta sig till en plats där man i all väsentlighet tjänar massor av pengar åt någon annan och samtidigt förväntas vara tacksam över möjligheten?"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Växjö
Registrerad
Feb 2007

Letade du upp en random gammal tråd och svarade eller?

NZXT H440W||ASUS P8Z68-V PRO|| i7 2600K+Noctua NH-U12P SE2||Corsair Vengeance 8GB LP||GTX 1080Ti Strix OC||MX100 512gb||3.5TB HDD||Corsair 750W||Steelseries P800||Samsung S34E790C||Windows 10 Pro||
Bärbar: Acer Aspire E-15 + Dell Inspiron 15 || Mob: Huawei Mate 9|| Platta: Lenovo Tab 2 A10-70 10,1"