Xbox 360 "Slim" officiell

Permalänk
Medlem

Xbox 360 "Slim" officiell

Nya Xbox 360 ”Slim” officiell – tunn och grymt snygg - PRYLZONEN.SE

Nytt Xbox 360 offentliggjort!

Citat:

Ikväll presenterade Microsoft den nya versionen av Xbox 360. Den nya versionen kommer att vara både tunnare och snyggare. Färgen är numera svart och den har inbyggt trådlöst nätverk i form av 802.11n. Hårddiskstorleken har utökats till 250GB. Portarna har utökats och den skall även vara tystare än sin föregångare.

Priset för den nya versionen av Xbox 360 anges till $299 (troligtvis runt 3000kr i Sverige). Den nya och snyggare versionen av Xbox 360 kommer att nå marknaden redan i juni månad (ja, denna månaden).

Grymt snygg ju?

Visa signatur

Säljer gymutrustning och träningsredskap på Gymkompaniet.se

Permalänk
Medlem

Ser ut som en Alienware dator typ.. Snygg? Nja sådär, men snyggare än den vanliga iallafall

Permalänk
Avstängd

Glömt läsa nyheterna på framsidan?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

Inga bilder där ju

Visa signatur

Säljer gymutrustning och träningsredskap på Gymkompaniet.se

Permalänk
Medlem

Det jag stör mig mest på att är den inte var trådlös från dag ett.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

Säkert jasper moderkort precis som alla andra nya xbox.

Det jag stör mig mest på att är den inte var trådlös från dag ett.

Då hade de ju varit tvungna att faktiskt sänka priset på den nya, eller faktiskt kommit med något som är nytt.

Permalänk
Medlem

slim har absolut inte samma moderkort som de andra xbox, moderkortet är uppbyggt på ett helt annat sätt.
Sjuk snygg var den iallfall.

Permalänk
Medlem

Ja det lär inte dröja länge innan någon får tag på den och genast gör en fin disassemble-video (VILL SE! hårdvarupr0n *drool*). Som RobinCC säger så håller jag helt klart med att det inte är Jasper som sitter i, utan snarare Valhalla

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem

Sjukt ful enligt mig.
Ser ut som en blandning av Wii och PS3 :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bachman:

Sjukt ful enligt mig.
Ser ut som en blandning av Wii och PS3 :/

Haha sant. Grymt ful, vafan. Jag vill ha ett nytt Xbox! Xbox <3 Xbox 360 </3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bachman:

Sjukt ful enligt mig.
Ser ut som en blandning av Wii och PS3 :/

Snarare Dell XPC, Alienware, och gamla Xbox.... känns dock verkligen som om Kinect (Natal är 10000ggr bättre som namn) är en total ripoff från eyetoy från PS2?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Celcius:

Snarare Dell XPC, Alienware, och gamla Xbox.... känns dock verkligen som om Kinect (Natal är 10000ggr bättre som namn) är en total ripoff från eyetoy från PS2?

Och vad är då Move?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

Men...
Den ser ut som en kaffebryggare?

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Kommer den inte i vitt också så kommer jag aldrig byta ut min nuvarande mot en slim om den går sönder.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Avstängd
Skrivet av belga:

Men...
Den ser ut som en kaffebryggare?

Ok??

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Celcius:

Snarare Dell XPC, Alienware, och gamla Xbox.... känns dock verkligen som om Kinect (Natal är 10000ggr bättre som namn) är en total ripoff från eyetoy från PS2?

Eh, ah bara att Kinect faktiskt fungerar och gör något vettigt. Tycker för övrigt att den var sjukt snygg! Men har redan en Elite och har inte lust att köpa en ny bara för att ha valet att spela med mer lagg.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk

shitt va fräsh! mkt snyggare än förra!

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

Härligt, jag måste byta ut mitt xbox som pajjat (självklart kort efter att garantin gick ut).. Förhoppningsvis går priset ner på nuvarande tjockis-360'n som finns nu. Slimmen var ju skitful hursomhelst.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mupp3n:

Nej ingen rusta-bryggare för 2kr kanske, men det första som hoppade in i mitt huvud när jag såg den var en exklusiv variant av dessa (minus pipen och handtaget då).

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Köpt nyss ett xbox 360 Men kanske inte går att flasha dessa på ett tag men 45 nm CPU och GPU är aldrig fel Och ja den nya designen är inte snyggare bara mindre format :/

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

en såndär ska införskaffas om den nu är tyst.

Permalänk
Medlem

Om någon planerar att sälja sitt ps3 för att köpa nya modellen av xbox... skicka PM

Visa signatur

Aframo

Permalänk
Medlem

Det bästa med den är ju att de gjort något åt ljudnivån på den, det var på tiden.

Visa signatur

Amiga 500, Vampire 500 V2
Pentax K-1, Ricoh GR III, Dji Mini 2

Permalänk
Medlem

Tycker den såg riktigt häftig ut.. Dock har jag ingen större nytta av trådlöst. med SPDIF out är nice ! för övrigt tycker jag inte vanliga 360n låter så mycket om man installerar spelen på hårdisken.. xbox360elite är med prisvärd för man kan hitta najsiga bundlingar nu

Men GO Microsoft!

Visa signatur

3900X | 2080 TI | 64GB RAM | 1TB NVME Pcie4 | C49RG90

Permalänk
Medlem

kommer i lager 16 juli här i svergie

Permalänk
Medlem

Dåligt att man inte har integrerat nätdelen i konsollen.

Permalänk
Medlem

Funderar på att stämma Microsoft riktigt hårt för namnstöld(tidig pension here I come) , eller så kräver jag ett gratis-ex av Slim versionen och är nöjd med det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GaMeR2K5:

SPDIF är ju ingen nyhet. Fast nu är den integrerad direkt i konsolen ja.

Och jag kommer garanterat skaffa den nya modellen, eftersom jag just nu har den första modellen. ^^ Utseendet? Vem bryr sig? xD Jag ska spela spel och inte titta på konsolen. ;P

Nej jag vet jag använder spdif på min 360 idag genom min vga adapter.. I med jag kör med datorskärm med noll ljud måste jag dra ut ljudet det hållet.. kan alltså inte nyttja min hdmi

Visa signatur

3900X | 2080 TI | 64GB RAM | 1TB NVME Pcie4 | C49RG90

Permalänk
Medlem

Ful är den, och dessutom med en ny funktion Red dot of death.

Visa signatur

[Intel Core i5 2500K][Nvidia GTX 760]

Permalänk
Medlem

ahahah ser ju faen ut som ett chassi ifårn 2003 som kostar 699:-

urk.

gör om gör rätt.

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz