Permalänk
Medlem

Wow spel dator (:

Hejsan (: Nu behöver jah hjälp med att hitta en dator som pallar wow , behöver inte klara "smooth" på högsta grafiken men så det inte laggar .... Juh billigare desto bättre så klart (: men helst inte över 6k..

Eller hitta ett bra och rätt så skapligt uppgraderingspaket.. (:

tack (:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesus944:

Eller hitta ett bra och rätt så skapligt uppgraderingspaket.

Nu vet jag ju ingenting om dina nuvarande komponenter såsom chassi & nätdel osv.

Men kanske; XFX Radeon HD5770 1GB + Aliens vs Predator - Inet.se + Uppgraderingspaket AMD Phenom Black Edition - Inet.se ?

Har ej tid just nu att ge förslag på någon komplett burk, men jag tror att paketen ovan blir rätt lagomt.
Ligger dessutom inom din önskade budget.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mögel:

Nu vet jag ju ingenting om dina nuvarande komponenter såsom chassi & nätdel osv.

Men kanske; XFX Radeon HD5770 1GB + Aliens vs Predator - Inet.se + Uppgraderingspaket AMD Phenom Black Edition - Inet.se ?

Har ej tid just nu att ge förslag på någon komplett burk, men jag tror att paketen ovan blir rätt lagomt.
Ligger dessutom inom din önskade budget.

Bra paket +1

Visa signatur

AMD Ryzen 5 9600X :: AMD Radeon RX 9070 16GB :: Kingston FURY Beast 32GB 6000 MT/s CL30 :: Kingston Fury Renegade 1TB :: Kingston Fury Renegade 2TB :: MAG401QR

Permalänk
Medlem

Finns det någon Bra och skapligt billig komplett dator man kan ha för wow? behöver inte vara en "gamer dator" då jah Tror lika mycket på en "kontors data" xD