Left 4 Dead...på tid!

Permalänk
Medlem

Left 4 Dead...på tid!

Tjo! Kanske inte allas cup of tea kanske, men ville iaf visa er L4D på tid!

Är det någon här som fortfarande kör L4D? Det är ett ganska fartfyllt spel om man har bråttom. Själva grejjen är inte för oss längre att goofa omkring och kampa. Utan vi försöker ta oss till Saferoom så snabbt som möjligt, man skulle ju ha eld i baken om man hamnade på liknande senario i verkligheten
Nå väl om någon orkar kolla så har vi för närvarande hela Mercy kampanjen på youtube i 5 delar, varje episod dvs, man behöver inte kolla på alla delar om man inte vill.

21 minuter tog det och då givetvis på Expert. inge easy eller normalt här inte. Är det någon annan här som brukar köra på tid? vad har ni för stats tidsmässigt?
Hmm man kanske inte får länka till youtube? då ber jag om ursäkt.
Det är iaf väldigt skoj att kolla på.

Del 1
YouTube - L4D Expert Mercy 21 min PART 1
Del 2
YouTube - L4D Expert Mercy 21 min PART 2
Del 3
YouTube - L4D Expert Mercy 21 min PART 3
Del 4
YouTube - L4D Expert Mercy 21 min PART 4
Del 5
YouTube - L4D Expert Mercy 21 min PART 5

Visa signatur

STP: Quad core i7/8 GB RAM XMS3, Sabertooth 55i. 2 st 5700 CF and Eyefinity, G2222HDL X 4, Noctua NH-U12P SE2, Intel SSD 25M postville, SATA 1 TB, Silverstone Pro 750W,MERC stealth,Saiph 1800 NZXT Tempest Evo

Permalänk
Keeper of the Bamse

Häftigt men du är nog inte först Sök exempelvis på "l4d speedrun" så får du se en del

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

åh fan...shit det måste jag göra. tack!

Visa signatur

STP: Quad core i7/8 GB RAM XMS3, Sabertooth 55i. 2 st 5700 CF and Eyefinity, G2222HDL X 4, Noctua NH-U12P SE2, Intel SSD 25M postville, SATA 1 TB, Silverstone Pro 750W,MERC stealth,Saiph 1800 NZXT Tempest Evo

Permalänk

Kör L4D2 en hel del, men inte på tid jag kör det med musik och avreagerar mig med en kopp te efter jobbet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Kör L4D2 en hel del, men inte på tid jag kör det med musik och avreagerar mig med en kopp te efter jobbet

Det är så det ska gå till. Efter jobbet med en kall en och lite mysmusik som komplement till slashande, och blodstänket

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

Ja, alla sätt att spela L4D är bra utom dom dåliga En kall en kan jag hålla med om är mysfaktor 10 på. Men lätt hänt ibland under spelandet att både 1 eller 2 kalla får sätta livet till..hehe

Visa signatur

STP: Quad core i7/8 GB RAM XMS3, Sabertooth 55i. 2 st 5700 CF and Eyefinity, G2222HDL X 4, Noctua NH-U12P SE2, Intel SSD 25M postville, SATA 1 TB, Silverstone Pro 750W,MERC stealth,Saiph 1800 NZXT Tempest Evo

Permalänk
Medlem

Bra jobbat. Har haft spelet ett bra tag nu och har aldrig spelat singelplayer ^^ Tycker spelet är som bäst i multiplayer.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Jag tror jag inte kört Left 4 dead i singleplayer faktiskt, när jag tänker tillbaka. vart multi på en gång.

Visa signatur

STP: Quad core i7/8 GB RAM XMS3, Sabertooth 55i. 2 st 5700 CF and Eyefinity, G2222HDL X 4, Noctua NH-U12P SE2, Intel SSD 25M postville, SATA 1 TB, Silverstone Pro 750W,MERC stealth,Saiph 1800 NZXT Tempest Evo

Permalänk
Medlem

Hehe vi avancerar iaf..nu är vi nere på 20 minuter.
tyvärr ingen video, men en screenshot iaf.

Visa signatur

STP: Quad core i7/8 GB RAM XMS3, Sabertooth 55i. 2 st 5700 CF and Eyefinity, G2222HDL X 4, Noctua NH-U12P SE2, Intel SSD 25M postville, SATA 1 TB, Silverstone Pro 750W,MERC stealth,Saiph 1800 NZXT Tempest Evo