Permalänk
Medlem

Sonisphere 2010

Då var Metaltown över och jag vill tacka grabbarna i Sabaton, Amon Amarth, In Flames, Rammstein och alla andra för en grym helg!
Snart är det dags för Iron Maiden, Slayer och Anthrax för att röjja vidare, vad tror ni om årets Sonisphere?
Bättre eller sämre än förra? Ska ni gå över huvudtaget?
Diskutera på bara

Line-up:

Iron Maiden
Slayer
Mötley Crüe
Alice Cooper
Anthrax
Iggy And The Stooges
Hammerfall

Fler band tillkommer

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag ska jobba där iår. Banden är varken bu eller bä. Jag hade gärna velat att rammstein hade spelat, men förståeligt att de inte gör det eftersom de redan lirat tre gånger i sverige iår :/
Synd att dio dog och att det inte blev någon riktig ersättare, men även detta är väl förståeligt.

Permalänk
Medlem

Jag var där! All lera och regn förstörde förväntningarna men fyfan vad bra dom flesta var.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Ja dra helvete vad det regnade efter Iggy och det var ganska mäktigt åskoväder efter Iron Maiden!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

REgnet kan man inte göra mycket åt.

Men vad tänkte arrangörerna med, hela arrangemanget andades kaos och dålig planering.

Haha, svt har ett litet reportage från dagen efter.

Förödelse efter hårdrocksfestival - ABC | SVT Play

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.