Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Åland,fi
Registrerad
Jan 2004

SkiFree ! OLD

Någon som spelat detta förr?
The Most Officialest SkiFree Home Page

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hammarö
Registrerad
Jan 2004

Haha, oja! Det är ju en gammal klassiker.

Citera mig om du önskar ett snabbare svar.
Min blogg

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Herrljunga
Registrerad
Apr 2002

Haha. Vilken nostalgi Brukade lira detta som fan i skolan när man var sisådär 11 år. Blev alltid lika stressad när det där snömonstret dök upp och börja kubba efter en.

"That's when you know you've found somebody really special; When you can just shut the fuck up for a minute and comfortably share silence"

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Åland,fi
Registrerad
Jan 2004
Skrivet av Dampela:

Haha. Vilken nostalgi Brukade lira detta som fan i skolan när man var sisådär 11 år. Blev alltid lika stressad när det där snömonstret dök upp och börja kubba efter en.

Hehe ja det är rätt svårt spel. kolla på sidan ja länka till när en arg jävel mailar till killen som gjort spelet:P

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrtälje
Registrerad
Okt 2001

Best game ever.
Ska försöka få tag i en sån t-shirt och mugg. Nostalgi så jag mår illa Fyfan va man har kört det spelet. Jävla monster.

Trädvy Permalänk
Testpilot
Plats
Norrköping
Registrerad
Sep 2002

Spelade det på min pappas 386:a men fattade aldrig att man faktiskt kunde åka ifrån monstret för det lyckades jag aldrig med, får ta och testa nån gång igen.

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 8GB][Gigabyte GeForce GTX 970 G1 Gaming]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2007

Sämsta spelet jag nånsin spelat, fast det var väl lite bättre än Patiens kanske. Trots detta lade man väl ett par timmar på detta när det begav sig, det fanns ju liksom inget annat. Sen fick jag Syndicate av en polare, och det var mycket bättre.

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Värmland
Registrerad
Feb 2005

Haha riktigt skoj de spela man flitigt.
jag kom aldrig heller förbi det där monstret,de var på tok omöjligt och fly från de kändes det som.

Desktop|Intel I7 6700k|Asus Z170-e|Nvidia GTX 1070|Corsair DDR4 2x8GB|525GB SSD|1,5TB
Mouse|Steelseries Sensei|Keyboard|Qpad MK50|Monitor|Benq XL2420t|Benq G2010WA
Laptop|HP ProBook 4320s I3|128GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 411j 13TB
Tab|Nexus 7 2gen 16GB|Phone|iPhone SE 64GB|HTPC|2x Raspberry Pi 3