Försöker hitta TV-serien Ed.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norr
Registrerad
Jun 2005

Försöker hitta TV-serien Ed.

Hej!

Nu när semestern är i full gång så vill man gärna ha någonting att titta på. Av ren slump så håller Kanal 9 på att köra igenom serien Ed igen, men såklart så har man missat större delen av detta redan, och med ett jobbschema som kan variera från att sluta 17.00, 18.00, 21.00, 22.00, 23.30 eller 00.15 så kan man direkt säga att det vore lönlöst att följa den på TV.

Söker på svenska sidor efter någon DVD-utgåva att köpa men hittar ingenting. Söker utomlands men ingen direkt träff där heller. Finns den att köpa och isåfall vart? Vill helst inte köpa från någon land där frakten ligger på 100% av produktens värde, men kan nog sträcka mig ganska långt ändå.

Någon som stött på samma problem och som kanske hittat vart man kan köpa serien? Ännu ett problem som uppstår är seriens namn, Ed, som gör det lite problematiskt att söka på den, eller i alla fall försvårar det en hel del.

He who holds the land, can conquer heaven.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Sep 2003

Försökte kolla lite och jag tror inte dom släppt serien på dvd. Hittade denna text på någon sida som sålde bootleg versioner av serien.
"The show has not been release by the studio due to music clearance issues."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norr
Registrerad
Jun 2005
Skrivet av Stormraider:

Försökte kolla lite och jag tror inte dom släppt serien på dvd. Hittade denna text på någon sida som sålde bootleg versioner av serien.
"The show has not been release by the studio due to music clearance issues."

Låter inte positivt alls måste jag säga.

He who holds the land, can conquer heaven.