Permalänk
Avstängd

Handyattacke.de

Någon som beställt en mobil härifrån? det är ett tysk företag som säljer mobiler m.m som är mkt mkt billigare än här i Sverige t.ex jag vill köpa en Samsung galaxy S 9000 kostar runt 5k här i Sverige men 4200kr plus frakt då från handyattacke. Men jag undrar hur det blir med garantin m.m om man köper den från utlandet? Om någon har köpt härifrån får ni gärna berätta hur mkt frakten låg på, väntetid m.m

mvh

edit: hmm 101 visningar och inga kommentarer, detta var ju effektivt.

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

Känd sida. Massor som handlat från dem på ett svenskt android forum. För att få garanti måste du skicka telefonen till tyskland tror jag men annars ska det funka som vanligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eik:

Känd sida. Massor som handlat från dem på ett svenskt android forum. För att få garanti måste du skicka telefonen till tyskland tror jag men annars ska det funka som vanligt.

garantin gäller i det landet du har köpt den i

Visa signatur

Sitter utan dator för tillfället :(

Permalänk
Avstängd

okej jo jag vet att det är en "känd" sida men det jag oroar mig mest över är garantin, någon som vet om man kan skicka in den direkt till samsung om något går snett?

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

Hey!

Om du inte har fått svar på frågorna så kan jag säga att garantin gäller även i sverige.. 2 år.. Man får med en lapp om garantin från dom så du kan skicka den till Samsung Sverige för fix om det blir problem!

Läs den här tråden för mer information: Beställa från Handyattacke | Swedroid

MVH
</Jonas>