Mystisk smärta från navel ner mot den Käre

Permalänk
Medlem

Jonaktiv: Vi hade en gammal gube på 60+...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Jonaktiv: Vi hade en gammal gube på 60+...

Hehe, mysigt

Nä men den undersökningen hade jag helt glömt bort att vi gjorde..Vi hade också en kvinna

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Medlem

Den undersökning var riktigt ökänd på skolan. Minns att alla började prata om den flera veckor innan och sedan skrämde man dom som var ett år yngre när man väl gjort det. Sa att det var jättehemskt osv. Samma sak var det med sprutan man tog då i trean... ;P

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Jonaktiv: Vi hade en gammal gube på 60+...

fy fan, man hade hellre friskförklarat sig sj

Permalänk
Medlem

Hej o hå !

Hade detta problem som ni beskriver i stort sett hela mitt liv tills i tredje ring på gymnasiet.

Smärtan hade jag haft lite från och till, och det blev värre ju längre tiden gick (blev mer återkommande), var hos läkaren flera gånger och fick diagnosen "stress mage".

Sen vid sista undersökningen så fick jag diagnos klamydia. Fick en avsevärd kännga i nyllet av flickvännen då man var tvungen att informera, men saken var ju den att jag bak i huvvet inte kunde förstå vad detta hade med klamydia att göra.

Men iaf, det blev morgon och då sprack blindtarmen.

Det visade sig att min blindtarm hade gömt sig bakom urinblåsan, och det gjorde så att smärtan uppstod på ett annat ställe än normalt !

Observera nu att detta var mitt fall, men det är ju alltid bra att kolla upp det om det är jobbigt för er.

Och som sagt, smärtan hade jag i flera år, men försvann efter operation etc.

Visa signatur

P5w dh deluxe/ e6600 @ 3.3ghz/ corsair xms 2gb pc8500 @ pc5700 !?/ Asus 8800gts/ Seasonic m12 500W

Permalänk
Medlem
Skrivet av sYph:

Du tänker på allas vår [-Pale-] va? :/

Vem är det, och vad hände med honom?

Skrivet av Haricots:

Du har inga hål eller springor under skrivbordet där något skulle kunna fastna?

Detta hände ju faktiskt en snubbe nu i somras. Han hade varit och badat, och gick upp helt naken (antar att det var på en nudiststrand) för att torka i solen. Han satte sig i en trästol och satt där ett tag. När han väl skulle resa sig hade hela härligheten svält upp (då den krympt när han varit nere i det kalla vattnet) och på något sätt hade pungen åkt ner mellan två brädor i stolen och sedan svält upp där. Han satt alltså fast med pungen i stolen och kom inte loss. Till slut fick brandkåren komma och såga loss honom.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arginj:

Vem är det, och vad hände med honom?

Detta hände ju faktiskt en snubbe nu i somras. Han hade varit och badat, och gick upp helt naken (antar att det var på en nudiststrand) för att torka i solen. Han satte sig i en trästol och satt där ett tag. När han väl skulle resa sig hade hela härligheten svält upp (då den krympt när han varit nere i det kalla vattnet) och på något sätt hade pungen åkt ner mellan två brädor i stolen och sedan svält upp där. Han satt alltså fast med pungen i stolen och kom inte loss. Till slut fick brandkåren komma och såga loss honom.

Man lär sig något nytt varje dag

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tomas_88:

Man lär sig något nytt varje dag

Ordet "Pungråtta" får en heelt annan innebörd.:D *sagt med glimten i ögat*xD

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!