Cataclysm beta-nyckeltråden

Permalänk
Medlem

Sign me up please :3

Permalänk
Medlem

Skriv upp mig!

Permalänk
Medlem

Sign me up! Kan ge vidare min nyckel om jag får en genom opt-in (om jag får en genom denna tråd dvs).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kazen:

"Q: Who is eligible for the Cataclysm Beta opt-in?

A: Any player who has an active World of Warcraft subscription, World of Warcraft: The Burning Crusade, and World of Warcraft: Wrath of the Lich King is eligible. The account must be active when the beta starts in order to be eligible to receive an invitation. "

Du måste alltså ha ett aktivt WoW konto för att få chansen till cata beta. Så skapa massa battle.net konton hjälper inte, så vida du inte har 9 WoW konton som du betalar subscription för...

World of Warcraft - English (NA) Forums -> Cataclysm Beta FAQ (Updated 7/3 - Size)

Tyvärr stod det ju så inför Starcraft II-betan också, men vet folk som fick det på konton med wow-trials på.

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Sign me up ! /Tack

Permalänk

Suttit med F&F sen början på alphan, nån som vet om vi kommer kunna dela ut nån access till släkt/vänner framöver?

Permalänk

Har nyckel till Beta'n idag

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrchisholm:

Suttit med F&F sen början på alphan, nån som vet om vi kommer kunna dela ut nån access till släkt/vänner framöver?

Enda sättet lär vara att delge dina inloggningsuppgifter för ditt konto.

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem

Hej :D

skriv upp mig på listan om det e så det funkar
eller måste man gå någon trial för att bli värdig :S?

Permalänk

kommer nog leta mig galen på en nyckel med alla dessa tävlingar och utlottningar =S

men släng upp mig på listan med om någon skulle ha turen att få tag i en massa nycklar =D!

Permalänk
Entusiast

Skriv upp mig också

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Beta-nyckel

Beta-nyckel, JA tack!

Permalänk
Avstängd

Komiskt att folk här tror att någon kommer bort nyckel om någon mot förmodan skulle vinna en utav en fansite vilket är en löjligt liten chans.
Ännu mer komiskt att det står "har fått nyckel" på framsidan, ser ut som att denna listan faktiskt har en mening. När han fick via opt-in.

Permalänk
Medlem

Jag vill gärna bli inskriven Har längtat efter denna expansionen sen jag såg första trailern ^^ Längtar som fan o glida runt med flying mount i azeroth och se all förstörelse o ny saker kommit till liv

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk
Medlem

Gärna.

Visa signatur
Permalänk

Jag fick för några dagar sen meddelande ingame från Blizzard att jag blivit utvald för Cataclysm betan och att jag skulle gå till *bort* om jag var intresserad. Är det så det gick till för er andra också, som blivit utvalda att testa betan eller har ni aktivt ansökt om det?

§1
Permalänk
Medlem
Skrivet av Tony Clifton:

Jag fick för några dagar sen meddelande ingame från Blizzard att jag blivit utvald för Cataclysm betan och att jag skulle gå till *bort* om jag var intresserad. Är det så det gick till för er andra också, som blivit utvalda att testa betan eller har ni aktivt ansökt om det?

Det där känns som en hacknings sida imo Har för mig att man går inte via blizzard egna battle.net sida o skriver in en kod så får man en länk till cata beta installen

§1
Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk
Skrivet av Fegisen:

Det där känns som en hacknings sida imo Har för mig att man går inte via blizzard egna battle.net sida o skriver in en kod så får man en länk till cata beta installen

Tanken slog mig också, fast jag såg inget skumt i meddelandet jag fick ingame eller på webadressen. Fast iofs nu när jag tänker på det borde det inte vara .net i slutet av cataclysm-woweu.net. Borde väl vara .com. Kanske bäst att köra Spybot S&D. Inte för att jag tror att det hjälper särskilt mycket men det känns bättre.

Permalänk
Skrivet av Tony Clifton:

jag fick ett mail men orolig som man var vågade jag inte prova några länkar utan gick manuellt till battlenet's hemsida och loggade in. den ska finnas direkt att ladda ner om du trycker på wow när du loggat in

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Skrivet av Tony Clifton:

skojar du? du menar alltså att du inte tyckte det såg misstänkt ut när länken inte ens är wow-europe.com eller eu.battle.net? inte konstigt folk blir hackade

får ni mail om beta och är osäkra är det bara att manuellt (inte via länk i mailet) gå till battle.net och logga in, har ni fått betan så finns det ett sådant konto där.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Jag har redigerat bort adressen som det pratades om då det med största sannolikhet handlar om en sida som används för att hacka folks konton. Skulle det visa sig att jag har fel får ni kontakta mig så ändrar jag tillbaka.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tony Clifton:

Är det inte ganska uppenbart att du har blivit blåst?!

Du har inte fått betan eller hur.
Du har inte besökt en av blizzards sidor.
De ger aldrig ut betan på så sätt att de länkar till andra sidor.

format c: eller förbered dig på att bli hackad.

PS Jag har fått säkert 100st sånna mails, det lär ju du också fått så ringer det inte en klocka då?

Permalänk

Hilton du har missat en länk till sidan i ett citat 2 posts över din.

EDIT: han har fixat det nu.

Visa signatur

Stationär Corsair 750D | HyperX Fury RGB DDR4 3200MHz 16GB | Seasonic Platinum 660 XP2 | AMD Ryzen 7 3800X | Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD | ASUS ROG Strix B450-F GAMING | ASUS RX 6800 Ref | ASUS ROG Strix LC 240 |
Skärmar Gigabyte 27" M27Q QHD IPS 170 Hz, Samsung S27D930, Samsung S24F350

Permalänk

Skriver upp mig jag med, kanske händer att man blir vald, vem vet

Permalänk
Skrivet av Knuppe:

Är det inte ganska uppenbart att du har blivit blåst?!

Du har inte fått betan eller hur.
Du har inte besökt en av blizzards sidor.
De ger aldrig ut betan på så sätt att de länkar till andra sidor.

format c: eller förbered dig på att bli hackad.

PS Jag har fått säkert 100st sånna mails, det lär ju du också fått så ringer det inte en klocka då?

Blivit blåst? Allt som har hänt är att jag besökte en websida och sen stängde fönstret. Jag kan ju inte vara 100% säker, men jag tror inte att mina kontouppgifter kan loggas genom att bara besöka en websida. Jag hade inte ens igång spelet vid tillfället. Hittills har heller inget hänt med mitt konto.

Permalänk
Medlem

hehe

det är därför det kallas virus kompis, dem utvecklas och blir värre

Permalänk
Medlem

Skriv upp mig tack

Permalänk
Medlem

Jatack

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

Sign me up Men det är väl så att dom aktiverar det direkt på kontot det finns inga nycklar? Men om det finns så

Permalänk
Medlem

Kan ta en jag med