Permalänk
Testpilot

Tycker expot var mycket sämre än tidigare, inte alls lika mycket att titta på. Vart var jättarna Asus, Microsoft och Intel? de har väl alltid varit med vad jag minns.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

de hade väl gjort expot mindre för att få in fler besökarplatser?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av hunden:

Tycker expot var mycket sämre än tidigare, inte alls lika mycket att titta på. Vart var jättarna Asus, Microsoft och Intel? de har väl alltid varit med vad jag minns.

Håller med om det, Enda Asus jag såg var några datorer. Men Intel fanns ju lite överallt, dem var ju ganska stor sponsor.

Skrivet av darkenss:

de hade väl gjort expot mindre för att få in fler besökarplatser?

Det vet jag inte, jag tyckte det fanns gått om plats där utställare kunde stått.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Testpilot

Visst hade Intel reklam där, var två jättestora lakan vid scenen i D-hallen men förut har de haft en stor monter med massor av datorer man kan spela på och sånt. Microsoft har haft mängder av Xboxar man kunnat spela på och jag hade hoppats på att de skulle vara där och visa upp Kinect, dock kanske det är fel målgrupp på Dreamhack.

Tyckte helt enkelt det fanns mycket färre saker att göra på expot jämfört med förut.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Dreamhack Summer 2011

Tjenare,

någon som vet om det är en Sweclockers träff nu på DHS11?

/Daniel