Enermax släpper nya nätdelar med 80 Plus Gold

Permalänk
Melding Plague

Enermax släpper nya nätdelar med 80 Plus Gold

Enermax breddar sortimentet med två nya nätaggregat i lyxligan.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Fint utseende + gold = (Y)

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Musikälskare

Bling Bling!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

jag antar att dom kommer vara rätt tystgående så kan nog bli dessa nästa bygge inom en snar framtid

Visa signatur

Fractal design R2 | Asus p5q deluxe | Intel Core 2 Quad 9650 @ 4ghz | 4x 2gb Corsair 1066mhz ddr2 | Gigabyte gtx 560ti SoC | raid0 - 2x Intel X-25 M G2 80gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Bling Bling!

haha 50cent me en sån runt halsen ^^

Visa signatur

ATX sys i micro-atx chassi -> Ace ecco-220 | Intel Q9550 @ 3,8 w/ 620 + GT 1850 | HIS 6970-Antec 620 mod w/ GT 1850 | 4x2gb OCZ reaper 1150mhz | Corsair 750tx | m4 128gb | W7 ulti 64

Laptop Acer 3820TG | i5 450m | 5650 | Intel G3 160gb

Permalänk

Nån som vet vad den där saken baktill är(haken) ? annars så var det inte så vackert direkt ska bli kul att se hur dem presterar dock

Permalänk
Skrivet av Antzo:

haha 50cent me en sån runt halsen ^^

Hehe, precis. Men han döper nog om sig till 50 w(h)at(t) sen istället

Visa signatur

Phanteks Enthoo Evolv X, Corsair RM1000X V3 , ASUS PRIME X670E-PRO WIFI, AMD Ryzen 7800X3D, EKWB Kylning, 32Gb 6000 Mhz Corsairs, Samsung 980 EVO 1Tb M.2 NVMe, Kingston A2000 1TB M.2 NVMe, ASUS GeForce RTX 3070 8GB ROG STRIX GAMING OC V2

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Asheileon:

Nån som vet vad den där saken baktill är(haken) ? annars så var det inte så vackert direkt ska bli kul att se hur dem presterar dock

Det är för att haka fast strömsladden så katter eller mammor inte råkar dra ut den när man sitter och gejmar

Visa signatur

Nämen hej!

Permalänk
Medlem
Skrivet av cccm:

jag antar att dom kommer vara rätt tystgående så kan nog bli dessa nästa bygge inom en snar framtid

de jag har hörs inte äns om jag startar de utanför chassit. så dom här är säkert lika tysta

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Skrivet av Donan Fear:

Det är för att haka fast strömsladden så katter eller mammor inte råkar dra ut den när man sitter och gejmar

Ok tack

Permalänk
Medlem

Nice, men vad jag vet är det inte helt lätt att få tag på enermax i Sverige eller är jag ute och cyklar?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Piece of Cake:

Nice, men vad jag vet är det inte helt lätt att få tag på enermax i Sverige eller är jag ute och cyklar?

Stämmer rätt bra, Enermax sortiment är uruselt i Sverige. Jag har själv varit på några av de större butikerna och de är mer eller mindre inte intresserade.

Så.. kan Sweclockers hjälpa till att få bort undermåligt skräp (läs Ace) från marknaden, kanske Sweclockers även kan få butikerna att tillföra nya produkter?

Permalänk
Medlem

Vi får hoppas att enermax kan ta ACEs fd. platser i hyllorna. Nu saknas det bara att nils ska göra guldfärgad sleeve.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders.149:

Stämmer rätt bra, Enermax sortiment är uruselt i Sverige. Jag har själv varit på några av de större butikerna och de är mer eller mindre inte intresserade.

Så.. kan Sweclockers hjälpa till att få bort undermåligt skräp (läs Ace) från marknaden, kanske Sweclockers även kan få butikerna att tillföra nya produkter?

Skrivet av jocke92:

Vi får hoppas att enermax kan ta ACEs fd. platser i hyllorna. Nu saknas det bara att nils ska göra guldfärgad sleeve.

med tanke på vad dom kostar så är de nog inte många som köper dom, men man får vad man betala för, de går inte att jämföra med Corsair t.ex.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Avstängd

Tycker att dessa skulle säljas i sveriga, dyrare än COrsair, men jag skulle lätt lägga dom extra pengarna för att få enermax ist

Permalänk
Medlem

Finns iaf i Tyskland. Går ju bra att beställa därifrån. Bra mycket bättre priser än lilla Sverige också.
hardwareversand.de - Artikel-Information - Enermax Modu87+ 800W

900w´aren lär säkert dyka upp så småningom.

Permalänk
Medlem

Enermax finns knappt vilket är en skam då dom är bra både kvalitets och ljudmässigt, 500w varianten ur den här serien var det bästa som testats på SPCR då det inte blir speciellt högljutt ens vid 100% load i hotbox.

Permalänk
Medlem

Trevligt trevligt
Inte för att jag skulle lägga nästan 2000kr på ett agg när det finns alternativ som är fullt godkända för halva den summan, men för de som tycker det är värt det där lilla extra så är det ju ett plus.

Skrivet av Mercy1:

Finns iaf i Tyskland. Går ju bra att beställa därifrån. Bra mycket bättre priser än lilla Sverige också.
hardwareversand.de - Artikel-Information - Enermax Modu87+ 800W

900w´aren lär säkert dyka upp så småningom.

Nja, priserna var ju rätt mycket desamma tycker jag. inte så mycket som skiljde i alla fall.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mercy1:

Finns iaf i Tyskland. Går ju bra att beställa därifrån. Bra mycket bättre priser än lilla Sverige också.
hardwareversand.de - Artikel-Information - Enermax Modu87+ 800W

Någon som vet om det är en bra sida att beställa ifrån och om de skickar till sverige? Hade isåfall tänkt beställa några Enermax Apollish (eller Magma, någon som vet vilket som är att föredra till en radiator + allmänt in- och utblåst ur datorn? Apollishen ser ut att vara starkare.) och T.B.Silence därifrån Blir bra mycket billigare också, sparar runt 500kr på't.

Visa signatur

ASUS Crosshair III Formula, Phenom II 955 3,2GHz, Sapphire 4870 X2, 4 GB Corsair Dominator DDR3 1600MHz, Corsair TX750, LG W2600HP 26" 1920x1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av belga:

Nja, priserna var ju rätt mycket desamma tycker jag. inte så mycket som skiljde i alla fall.

2700k Svenskt pris med moms & frakt. (prisjakt)
2100k Tyskt pris med moms & frakt (sidan jag länkade)
Inte riktigt detsamma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mercy1:

2700k Svenskt pris med moms & frakt. (prisjakt)
2100k Tyskt pris med moms & frakt (sidan jag länkade)
Inte riktigt detsamma.

Det är ju sant. Läste fel i artikeln såg jag nu då jag läste det soma tt priset här skulle vara ca 1750 inkl moms, vilket är samma pris.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.