Första betan av Firefox 4 för nedladdning

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Du har inte tänkt på att program uppdateras?

Absolut, vilket är varför jag använder Chrome.

Visa signatur

:: fisk

Permalänk
Medlem
Skrivet av fisk:

Absolut, vilket är varför jag använder Chrome.

Bra tänkt där

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Orici:

Bra tänkt där

Var precis min tanke xD

Permalänk
Medlem

Nu kommer Firefox 4.0 beta 2

Mozilla Firefox 4 Beta Release Notes

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

kommer utan tvekan gå tillbaka till FF igen om speed tests visar på en markant förbättring för FF, just nu dominerar chrome just pga hastigheten. Ser fram emot en massa test som ställer FF VS Chrome

Permalänk
Medlem

Och här finns Firefox 4.0 beta 3 pre:
Firefox Nightly Builds

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem

Kommer SWEC med något test eller liknande för Chrome/IE/Opera etc när FF släppt 4:an preliminärt ?

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet hur man installerar Tab Candy? Det skulle tydligen gå, men fungerar inte för mej.

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem

Är det någon mer än jag som har problemet som syns på bilden? Hela menyn blir helt fel emellanåt :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av grensman:

Är det någon mer än jag som har problemet som syns på bilden? Hela menyn blir helt fel emellanåt :/

http://img829.imageshack.us/img829/443/16152402.th.jpg

Sådär blir det för mej också ibland. Det brukar ibland bli bra om jag startar om FF. Men det lär nog lösa sej i en senare beta.

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Klimpen2:

Är det någon som vet hur man installerar Tab Candy? Det skulle tydligen gå, men fungerar inte för mej.

Det är inget man installerar separat utan det är inbyggt i Firefox. Dock verkar det inte finnas i beta 2 men det finns att ladda ner en version med det inbyggt här,
Tab Candy: Making Firefox Tabs Sweet Aza on Design

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem
Skrivet av damme:

Det är inget man installerar separat utan det är inbyggt i Firefox. Dock verkar det inte finnas i beta 2 men det finns att ladda ner en version med det inbyggt här,
Tab Candy: Making Firefox Tabs Sweet Aza on Design

Det funkar inte för mej, har redan prövat när jag först fick höra om TabCandy. Prövade igen nu, men inget resultat.

EDIT: Verkar som om man(jag i alla fall) var tvungen att lägga till TaabCandyiconen själv. Det händer dock ingenting när man trycker på den. :/

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000