CoD Mw2 hjälp; Corrupted?

Permalänk
Medlem

CoD Mw2 hjälp; Corrupted?

Hej,

Jag körde lite CoD SnD, sen kom jag plötsligt in på en hack server. Det var någon slags lag server för alla utom hosten hade kanske 20 fps eller något, så han hade 64-2.
Det stod ''(Mitt namn) got corrupted by (hostens namn)'' och så stod det till alla.
Så jag stack, och det laggade i menyn så jag startade om. När jag kom in laggade det inte längre, men när jag kommer in i ett game så heter alla mina classes Corrupted!!! och alla har Riot shield och alla 3 perks som One Man Army. Men det gick att ändra tillbaks, men jag såg också en annan sak när jag kom in i game, en konstig sak så jag filmade lite med fraps, men hur ska jag göra för att lägga upp en film? Ska jag lägga upp den på YouTube eller?
Någon som har en aning vad jag ska göra? Ominstallera måste jag väl göra?

Tack på förhand,
naahooJ

Permalänk
Medlem

Och jag vet inte varför vissa ord blev röda, kanske grejen har gjorde? -.-

Btw, hittade en annan tråd om typ samma sak och där hade dem ingen lösning förutom att formatera...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Är detta fel kategori kanske? Ska jag bara tömma denna och be mod ta bort eller bara flytta den till teknisk support?

Permalänk
Medlem

samma här

jag kom också in på en sån server men jag kan ändra classerna men när jag spelar så ser jag inte hela skärmen för det cepar det kommer typ text när jag spelar där det står corrupted och det är jobbigt för jag ser ju inte hela skärmen vad ska jag göra ??

Permalänk
Medlem

reseta dina stats om du vill det det funkade för mig det kan du göra om du följer denna guide YouTube - how to reset ur call of duty modern warfare 2 stats