Permalänk
Medlem

Kapsylöppnare och tatuering

Hej, jag funderar på om det finns någon snygg kapsylöppnare att hänga på nyckelringen.
Haft en gammal spendrups reklam öppnare sen urminnes tider. Borde finnas något snyggt att byta ut den med.

Sen undrar jag om nån vet en tatuerare som är bilintresserad. Fokuserar på att tatuera bil teman.
Kan en hel massa om bilar helt enkelt.
Har funderat i över 10 år på att skaffa en tatuering men har dragit mig för tribals och drakar. Vill ha något som betyder något för mig. Vore ett enormt plus om tatueraren förstår vad jag vill och pratar om.

Visa signatur

[]i5-2500k[]16gb[]R9-290[]

Permalänk
Medlem

Tatuera in din avatar.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

Visst är den fin. Tyvär så är det inte jag som har gjort den. Eller sagt åt någon att göra den.
Känns inte som något jag vill sätta på min hud. Även om den är sann.

Visa signatur

[]i5-2500k[]16gb[]R9-290[]

Permalänk
Medlem

Gadda in en V8 motor på axeln?

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

En v8 är alltid fin. Men det bästa med en v8 är ljudet. Visst är många v åttor snygga också.
Men det är inte riktigt dit jag vill komma. En v8 är mer en raggar grej. Även om det finns många fina v8
bilar från både japan, tyskland och england. Jag tänker mer på hela bilens form.
Kapsla in hela märket i en linje. Göra något av logotypen. Blanda båda två eller låta tatueraren hitta på något helt eget.

Vart tatueringen hammnar spelar ingen större roll. Eller hur stor den är. Bara någon förstår vad jag menar.

Visa signatur

[]i5-2500k[]16gb[]R9-290[]