Euro truck fråga

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Våxtorp
Registrerad
Nov 2009

Euro truck fråga

Hej.

Ett par små frågor bara till er Euro truck simulator spelare där ute.

1. Brukar spela ETS och har upptäckt att det egentligen inte finns så många företag att köra till. Tycker vad man än transporterar så ska det till Euroacres, Eurogoodies, Kaarfor eller liknande. (Plus en del andra). Kör i ganska många länder men har ändå inte hittat fler företag. Får man kanske tillgång till det när man nått högsta karriärs steget?

2. Varför är vissa avfarter spärrade? Upptäcker ibland avfarter som inte går att använda. De datorstyrda bilarna kan använda dem men inte jag och de finns inte med på kartan. Skumt.

3. Går det att ordna så att kartan (den lilla som dyker upp om man trycker M) visas åt rätt håll. På något sätt verkar den alltid vara spegelvänd.

Ja, det var mina frågor. Hoppas att jag inte störde.

I'd tell you a chemistry joke... But all the good ones Argone

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005

1. Finns inte så många företag, kör mer å leverera mer.

2. Ja för att du inte ska åka där? Hålla dig inom spelets gränser. Spelet har ju bara de större vägarna, inte alla.

4. Spegelvänd? :/. Kollat options?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Våxtorp
Registrerad
Nov 2009

Hade på känn att det inte fanns fler. Beträffande punkt 2 kan jag meddela att jag alltid kör enligt skyltarna. Blev bara lite fundersam eftersom det alltid är samma väg som är blockerad och att det inte står någon vägskylt där. Kanske fick man inte ihop spelet på annat sätt. Ska titta på options. Är inte säker på att jag blir så mycket klockare men kontrollera kan man alltid göra.

I'd tell you a chemistry joke... But all the good ones Argone