Värde på xbox 360 med tillbehör?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hässleholm
Registrerad
Feb 2003

Värde på xbox 360 med tillbehör?

Hej. Eftersom jag har både ps3 och 360 och dessutom inte spelar jättmycket tänkte jag sälja av min 360. Täntke sälja den till en bekant, och vill varken ta ut ett överpris eller underpis heller.
Jag har en xbox 360 Arcade m 20 gb hårddisk och hdmi kontakt.
2 st handkontroller
2 Guitar hero gitarrer (Aerosmith gitarr och world tour gitarr)
Lips ink 2 mikrofoner
Legor Star wars complete saga
Fallout 3
Kung fu panda
Forza 2 motorsport
Colin mcrae dirt
Guitar hero metallica
GH Legends of rock
GH World tour.
Ska man sälja paket eller sälja av spel för spel? Har ingen jättekoll vad detta kan vara värt.

PS4, PS3, Xbox360, MacbookPro 13, Imac 21,5

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Dec 2009
Skrivet av Bulldog76:

Hej. Eftersom jag har både ps3 och 360 och dessutom inte spelar jättmycket tänkte jag sälja av min 360. Täntke sälja den till en bekant, och vill varken ta ut ett överpris eller underpis heller.
Jag har en xbox 360 Arcade m 20 gb hårddisk och hdmi kontakt.
2 st handkontroller
2 Guitar hero gitarrer (Aerosmith gitarr och world tour gitarr)
Lips ink 2 mikrofoner
Legor Star wars complete saga
Fallout 3
Kung fu panda
Forza 2 motorsport
Colin mcrae dirt
Guitar hero metallica
GH Legends of rock
GH World tour.
Ska man sälja paket eller sälja av spel för spel? Har ingen jättekoll vad detta kan vara värt.

Jag skulle ha gett runt 2500 för allt det där! Men du skulle säkert kunna få mer.. Du får inte sälja det för mindre än 2000 iallafall!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Framför PC'n
Registrerad
Okt 2007

ca 1500 tycker jag är värt, de där spelen är inte de nyaste eller de bästa...

2500kr, han kan lika bra gå och köpe den senaste Slim versionen och få 2 nyare spel, om han nu gillar action.

MSI GE620DX-291NE - GeForce GT 555M, Core i5, 2410M 2,3 GHz
http://www.inet.se/produkt/1968984/msi-ge620dx-291ne-geforce-...
iPad Mini 2 + Macbook early 2011
Toshiba Satellite P850-30Q

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hässleholm
Registrerad
Feb 2003

jahapp, 2 helt olika bud... nånstans däremellan kanske... visst kan han köpa senaste slim, men då får han gå o köpa 2 mikrofoner, 2 st gitarrer, extra handkontroll...
då springer priset iväg en del.
Vad kan själva konsollenv ara värd om man bara släger in handkontroller, kablar och gitarrer?

PS4, PS3, Xbox360, MacbookPro 13, Imac 21,5

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Framför PC'n
Registrerad
Okt 2007

Spelen är knappt värda nånting.

Konsol kan man få för 700kr och uppåt, finns med elite och större hdd också, kolla bara på blocket och tradera.

Men gillar han dina spel så...

MSI GE620DX-291NE - GeForce GT 555M, Core i5, 2410M 2,3 GHz
http://www.inet.se/produkt/1968984/msi-ge620dx-291ne-geforce-...
iPad Mini 2 + Macbook early 2011
Toshiba Satellite P850-30Q

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Dec 2009
Skrivet av Bulldog76:

jahapp, 2 helt olika bud... nånstans däremellan kanske... visst kan han köpa senaste slim, men då får han gå o köpa 2 mikrofoner, 2 st gitarrer, extra handkontroll...
då springer priset iväg en del.
Vad kan själva konsollenv ara värd om man bara släger in handkontroller, kablar och gitarrer?

Två handkontroller + två gitarrer kostar en bra bit över tusenlappen.. Mikrofonerna har jag ingen aning om vad de kostar. Dessutom får han ju med massa spel också, de har du ju betalat flera tusen för... Klura lite på vad allt kostade nytt och räkna ut hur mycket allt är värt begagnat! Det är helt klart värt mer än 2000 kr.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Portland, USA
Registrerad
Dec 2007
Skrivet av Rexp:

Två handkontroller + två gitarrer kostar en bra bit över tusenlappen.. Mikrofonerna har jag ingen aning om vad de kostar. Dessutom får han ju med massa spel också, de har du ju betalat flera tusen för... Klura lite på vad allt kostade nytt och räkna ut hur mycket allt är värt begagnat! Det är helt klart värt mer än 2000 kr.

Njae, 2500kr max för allt då bland annat gamestop och game skickat med gratis mikrofoner och gitarrer för att bli av med skiten

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer