Ny processorkylare från Antec

Permalänk
Melding Plague

Ny processorkylare från Antec

Välkända Antec breddar sortimentet med den nya processorkylaren Kühler Shelf som nu nått butiker i Australien.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

Ser intressant ut men se också väldigt hög ut :/ Ryms ju inte i en HTPC utan besvär precis

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk

ser ju spacig ut

om jag fattar det hela rätt?

ursäkta alla med dålig bandbred...

Visa signatur

I am the Leech King!

Permalänk
Medlem

600 för den där..?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fluffmajster:

ser ju spacig ut

om jag fattar det hela rätt?

ursäkta alla med dålig bandbred...

Tvärtom, fläkten blåser neråt.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk

Undra hur hög ljudnivån är på den fläkten!

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk
Medlem

Cool design, dock så va priset jäkla högt känns det som. Undrar hur den presterar.
PnP?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Gillade inte designen, inget jag skulle sätta i min låda iaf haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

Tvärtom, fläkten blåser neråt.

Tror inte den skulle blåsa ner varm luft mot moderkortet..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Humper:

Tror inte den skulle blåsa ner varm luft mot moderkortet..

Med tanke på vilket håll fläkten sitter åt så ser det ut som att den blåser ner luft. Fläkten går såklart att vända på, men just på bilden ser det ut som det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Humper:

Tror inte den skulle blåsa ner varm luft mot moderkortet..

Mjo, så gott som alla "icke-tower" kylare blåser faktiskt ner mot moderkortet. (förenklat så är oftast blås bättre än sug på kylflänsar)

Visst, luften blir lite varmare, men man får ändå cirkulation, så tempsen på VRM:er och annat brukar ändå bli bättre än för en towerkylare.

...

Sju heatpipes förresten! Ser trångt ut därnere (undrar hur effektivt det där är?)

Likt Cyberkyckling är jag skeptisk till fläkten... De är knappast Antec:s starka sida i deras lådor iallafall!!

Och priset var ju ingen höjdare det heller precis... Ingen kylare som lockar direkt med andra ord, men ska ändå bli intressant att se lite tester!

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk

600 för den

Permalänk
Medlem

Ser ut som en dålig kopia av Big Typhoon.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.