force unleashed - meny problem

Permalänk
Medlem

force unleashed - meny problem

tjena!

har precis köpt star wars force unleashed och det verkar helt okej, problemet är att jag inte kan bläddra i menyerna. det ser dock ut som att jag ska kunna göra det med parenteserna men det fungerar inte heller.

någon som har erfarenhet av spelet eller detta problem skriv gärna ett inlägg.

Visa signatur

Core i5 3.4 ghz, gtx 580, Corsair dominator 1600 mhz 8gb,

Corsair hydro h80, Corsair Graphite 600T, Asus P6T Professional

Permalänk
Medlem

Du använder "å" och "^" tangenterna. Det är helt fucked up när det kommer till menyn på det spelet.

Visa signatur

Main: Fractal Design Define S | be quiet! Dark Power 12 1000W | Gigabyte X570 AORUS Ultra | AMD Ryzen R9 5900X | G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB | EVGA GTX 1070 | SoundBlaster X-Fi | Samsung 970 EVO Plus 1TB | WD Blue SN550 NVMe SSD 1TB M.2 | Windows 10 Professional x64
Laptop: HP EliteBook 850 G7

Permalänk
Medlem

samma skit här, men man vänjer sig, använd knapparna som ovan nämnde...

Permalänk
Hedersmedlem

Låter som det blivit en bra portning av spelet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shimonu:

Låter som det blivit en bra portning av spelet

Kontrollerna i övrigt är faktiskt riktigt bra. Tycker det är ett grymt bra spel även till PC, MEN vad de tänkte med när de gjorde menyerna förstår inte jag heller...

Permalänk
Medlem

Skiten har 30FPS cap så det blir inget för min del. Lite synd för det verkade rätt intressant, gillar actionspel när det gäller Star Wars

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nirth:

Skiten har 30FPS cap så det blir inget för min del. Lite synd för det verkade rätt intressant, gillar actionspel när det gäller Star Wars

Joo, det suger, dock har jag lyckats köra igenom det flera gånger, men musdrag blir sega om man är van vid vanliga spel, dock påverkar det inte så mycket... med ati kan man döpa om exefilen och smacka på rejält med AA, 32AA då började det gå lite segt I C&C Red Alert 3 vart jag nästan spyfärdig av cappen men verkar gå bättre i detta spel, men klart har man dator som skulle klara 60+ så vill man ju ha det, men antar att tvåan kommer ha samma skit.

Permalänk

Äh vad fan, snacka om billigt gjort och dåligt portat....

Testade spelet idag och för det första så är menyn som sagt helt fuckad.

Sen är gameplayen väldigt seg, och tråkig =/

Men vad kan man förvänta sig av ett portat spel? =(

Visa signatur

ASUS GeForce STRIX GTX 970|i7 4970k 4ghz |Asus Z97A| Corsair16gb CM8GX3M2A1600C9| Crucial_CT480M500SSD3 & OCZ Agility 3 120GB SSD |
Cooler Master G650M|

Macbook Pro Retina 13'' Late 2013.|Playstation 4.| Lenovo Tablet | Samsung s20 |