Permalänk
Medlem

Java Development Kit.

Har hållit på tjorva nu i 40 min och börjar känna mig jävligt trög ska jag säga..

Har gått in på Java SE Downloads - Sun Developer Network (SDN) och försökt ladda hem Java JDK till mitt win 64 bit men jag kommer aldrig fram till download sidan vad gör jag för fel egentligen?

Permalänk
Medlem

Jag tryckte precis download jdk, du vet den stora röda knappen, sen valde jag win x64 i dropdown, sen den stora röda download igen (skip på inloggning), sen fångades nerladdningen av min webbläsare. Om inte d funkar trycker du på länken som nu anges i fönstret ifall inte automatisk nerladdning startar.

Permalänk
Medlem

Wtf? Kommer ingen dropdown för mig. Bara några länkar till höger som jag kan trycka på, men kommer bara till en massa info om jag väljer en av dom.

Herregud, börjar bli sjuuukt less.

Permalänk
Medlem

du kanske har popup blockerare, antivirusprogram etc som blockerar? testa en annan webbläsare?
sidan fungerar finfint så är troligen på din sida det suger.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Kom-pa-TI-bilitet

Permalänk
Medlem

Vissa är ju bara på tok för generösa

Visa signatur

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus

Permalänk
Medlem

dock var det x86 varianten, dock går det köra den också, men finns till x64

Permalänk
Medlem

Tack allihopa.