Permalänk
Medlem
Skrivet av valkonen:

När kommer 15% rabatten upp?

Antagligen måndag om du läser tidigare inlägg.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av n3rmin:

Även jag är ute efter något sånt.
Har ju hittat lite här men jag har inte köpt från dessa muppar tidigare.

Hej hej

Fast då är vi inne på i princip samma produkter som vi fixade upp i slutet av förra veckan väl? Sök på vår sida på Bitfenix sleeved.

MVH Josefin

Skrivet av Bash:

Fick hem en blender som troligen varit ute hos en kund, kartongen och manual var skadade. Använde mailformuläret och de skickade ärendet till hemelektronik avdelning, de vill tydligen inte vill svara. Kommer svaret efter 14 dagar? Är det ok att använda sig utav klisterlappen (frankerat med adresserna) som medföljde utan att ha fått svar?

Hej hej

Om du PMar mig ditt kundnummer alternativt ordernummer så kollar jag på det direkt.

MVH Josefin

Skrivet av docky30:

Hej Josefin!

Har du någon preliminär datum för denna http://cdon.se/hemelektronik/samsung_extended_batterykit_sams...
Enligt första infon som stod lite överallt skulle den komma i mitten på januari månad men som man kan se så finns den inte att köpa.

MVH

Hej hej

Vår mobilavdelning säger att senaste beskedet är vecka 6, men eftersom det blivit framflyttat minst 3 gånger redan skulle jag gissa på att det är långt ifrån säkert tyvärr.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Halloj,

Jag undrar bara varför frakten för datorfläktar är högre än resterande produkter i samma storleksklass?

Permalänk

hej cdon köpte precis ett Msi moderkort(x79-gd45 8d) en intel 3930k samt ram minnen av er, nu är allt monterat men när jag ska starta datorn hår den endast igång i 10 sekunder sedan stängs den av och startar igen(repeterat) har ingen aning om vad jag kan göra för att lösa problemet, bios kan jag ju då inte uppdatera då datorn inte får vara igång tillräckligt länge

Visa signatur

GTX 580 MSi, 2600k, vengeance 8gb,asus p8p67 deluxe, Corsair force 3 120gb, corsair force 2 120gb.

MBP 13" mid 2011, 8gb ram

Permalänk
Avstängd
Skrivet av n3rmin:

dom du kallar "Mupparna" dom är Riktigt bra och tillförlitliga.

Visa signatur

Intel i7 3930k , Asus p9x79-pro, 16gb ram, Evga Gtx 780, Samsung 840 250gb ssd, 2tb hdd,
benq XL2420t 120hz skärm , Qpad mk80 tagentbord, Steelseries sensei raw mus,
,corsair hx850w , 800d chassi

Permalänk
Medlem
Skrivet av n3rmin:

Aquatuning är en seriös välkänd sida inom vattenkylning, så den är säker att handla från om du vill det. Skickas från Tyskland, men tar bara någon dag extra jämfört mot posten.

Permalänk
Medlem

Verkar som ni har samma produkt dubbelt här.
Antar att 15% börjar gälla under morgonen också.

http://cdon.se/hemelektronik/xfx_pro_series_p1-850x-xxb9_850w...

http://cdon.se/hemelektronik/xfx_850w_pro_series_semi_modular...

Permalänk
Medlem

Kommer 15% dra igång idag?

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av milo_:

Halloj,

Jag undrar bara varför frakten för datorfläktar är högre än resterande produkter i samma storleksklass?

Hej hej

Allting som ligger under datorkomponenter i dagsläget har en frakt på 49:-, oavsett om det är en fläkt eller ett chassi. Det styrs alltså inte produkt för produkt utan för hela gruppen.

MVH Josefin

Skrivet av Martin9406:

hej cdon köpte precis ett Msi moderkort(x79-gd45 8d) en intel 3930k samt ram minnen av er, nu är allt monterat men när jag ska starta datorn hår den endast igång i 10 sekunder sedan stängs den av och startar igen(repeterat) har ingen aning om vad jag kan göra för att lösa problemet, bios kan jag ju då inte uppdatera då datorn inte får vara igång tillräckligt länge

Hej hej

Kontakta vår support så kan de försöka hjälpa dig.

MVH Josefin

Skrivet av Gainsgoblin:

Verkar som ni har samma produkt dubbelt här.
Antar att 15% börjar gälla under morgonen också.

http://cdon.se/hemelektronik/xfx_pro_series_p1-850x-xxb9_850w...

http://cdon.se/hemelektronik/xfx_850w_pro_series_semi_modular...

Hej hej

Japp, en av dem borttagen nu, tack!
15% kommer troligen igång någon gång under dagen, kan inte svara på exakt när.

MVH Josefin

Skrivet av Falcon:

Kommer 15% dra igång idag?

Hej hej

Se ovan.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

15% på Fx-8350/20 skulle sitta fint nu efter den senaste tidens diskussioner

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Medlem

15% på Asus P9X79 WS och Intel i7 3930K skulle bli instaköp, väntat hela månaden på denna möjlighet.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

15% på Corsair AX 860 leder till direkt köp, samt att jag måste åka på pilgrimsfärd för att botgöra mina synder (orena tankar) gentemot CDON.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Några grymma SSD diskar på rean från Samsung vore guld , 840 Basic 250 & 500 GB + 256 GB 840 PRO.

Känns som i år att 250-256 GB är nya 120 Gb som säljer mest.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

väljer ni ut saker som det blir 15% eller är det alla komponenter? I så fall skulle det inte sitta fel med ett 7950 från vilken tillverkare som helat utom sapphire, helst xfx eller gigabyte (väntat på det här hela månaden )

Permalänk
Medlem
Skrivet av Varrity:

väljer ni ut saker som det blir 15% eller är det alla komponenter? I så fall skulle det inte sitta fel med ett 7950 från vilken tillverkare som helat utom sapphire, helst xfx eller gigabyte (väntat på det här hela månaden )

Har tidigare alltid varit på just datorkomponenterna som 15% gällde. 5% gäller iaf endast på datorkomponenter.

"Du som är medlem på Sweclockers får 5% rabatt på alla datorkomponenter på CDON.COM"

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Medlem

Lillebror kommer köpa detta grafikkort av er om ni lägger det på 15% rean. "Gigabyte GeForce GTX 660 OC 2GB"

http://cdon.se/hemelektronik/gigabyte_geforce_gtx_660_oc_2gb_...

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

För att förtydliga, det är 15% på ett utval av komponenter, medans det är 5% på resten av komponenterna.

Permalänk
Avstängd

sätt 50% på allt . men vad är de för fel på denna länk http://cdon.se/hemelektronik/superweekend/

Felmeddelande:

"Sidan kunde inte hittas
Tyvärr lyckas vi inte hitta sidan du sökte. Den kan ha blivit borttagen, flyttad eller vara tillfälligt nere.
Vänligen försök igen genom att uppdatera sidan, eller gå till CDON.COM startsida. "

Visa signatur

Intel i7 3930k , Asus p9x79-pro, 16gb ram, Evga Gtx 780, Samsung 840 250gb ssd, 2tb hdd,
benq XL2420t 120hz skärm , Qpad mk80 tagentbord, Steelseries sensei raw mus,
,corsair hx850w , 800d chassi

Permalänk
Medlem

Ungefär hur länge tar det för eran "hemelektronik" avdelning att läsa ett supportmail samt svara på det? kl 20.00 i fredags fick jag svar att ärendet har skickats till hemelektronik avdelningen, angående tillbaka skickning av en tv jag inte är nöjd med. Bor dock i finland men bör väll vara någorlunda samma regler som i sverige?

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem

Tänkte bara tacka för alla era fina reor Ni har verkligen blivit riktigt bra senaste året med billiga produkter och bra reor. Samt alla rabatt kuponger och koder ni skickar ut. Keep up the good work!
Var tok nöjd med eran Yamaha rea på 20% ni hade. Hade kollat på en av förstärkarna sedan länge så var klockrent när den rean kom. Speciellt eftersom ni redan låg lägst i pris redan på alla Yamaha förstärkare.

Hade en fråga dock som säkert varit uppe tidigare.
Ni har en avdelning som heter "Minst 50% rabatt".
Men många av produkterna på den avdelningen har inte minst 50% rabatt.
Vilket känns rätt konstigt.

Visa signatur

Citera för svar!
9800X3D, ASUS ROG STRIX B650E-F, 32gb @6000 CL30, RTX 4080s FE

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Semjonov:

För att förtydliga, det är 15% på ett utval av komponenter, medans det är 5% på resten av komponenterna.

Hej hej

Stämmer, 5% gäller på alla komponenter, 15% på utvalda komponenter.

MVH Josefin

Skrivet av flammsig:

sätt 50% på allt . men vad är de för fel på denna länk http://cdon.se/hemelektronik/superweekend/

Felmeddelande:

"Sidan kunde inte hittas
Tyvärr lyckas vi inte hitta sidan du sökte. Den kan ha blivit borttagen, flyttad eller vara tillfälligt nere.
Vänligen försök igen genom att uppdatera sidan, eller gå till CDON.COM startsida. "

Hej hej

Den kampanjen har gått ut (gällde enbart i helgen), men vi har under dagen haft lite problem med uppdateringar av sajten.

MVH Josefin

Skrivet av Mordrana:

Ungefär hur länge tar det för eran "hemelektronik" avdelning att läsa ett supportmail samt svara på det? kl 20.00 i fredags fick jag svar att ärendet har skickats till hemelektronik avdelningen, angående tillbaka skickning av en tv jag inte är nöjd med. Bor dock i finland men bör väll vara någorlunda samma regler som i sverige?

Hej hej

Du borde absolut få svar under dagen.

MVH Josefin

Skrivet av zOlid:

Tänkte bara tacka för alla era fina reor Ni har verkligen blivit riktigt bra senaste året med billiga produkter och bra reor. Samt alla rabatt kuponger och koder ni skickar ut. Keep up the good work!
Var tok nöjd med eran Yamaha rea på 20% ni hade. Hade kollat på en av förstärkarna sedan länge så var klockrent när den rean kom. Speciellt eftersom ni redan låg lägst i pris redan på alla Yamaha förstärkare.

Hade en fråga dock som säkert varit uppe tidigare.
Ni har en avdelning som heter "Minst 50% rabatt".
Men många av produkterna på den avdelningen har inte minst 50% rabatt.
Vilket känns rätt konstigt.

Hej hej

Under vinterrean menar du? Som sagt har vi haft lite problem med uppdateringarna av sajten, kommer troligen inte igång 100%-igt förrän tidigast 16.00. Det innebär dock att saker kan ligga kvar med lägre rabatter eller till och med till ordinariepris pga det. Om jag inte minns helt fel så går hela vinterrean ner idag alternativt imorgon.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad.*

Frågan om 15%-erbjudanden är besvarad och behöver inte upprepas varken en eller tolv gånger till.

Skrivet av CDON.COM:

15% kommer troligen igång någon gång under dagen, kan inte svara på exakt när.

MVH Josefin

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Riktigt dåligt att ni inte har ett enda ddr2 minne på de utvalda 15% produkterna...

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av 0l550n:

Riktigt dåligt att ni inte har ett enda ddr2 minne på de utvalda 15% produkterna...

Hej hej

Fast å andra sidan har vi ju en massa olika DDR3 som är betydligt populärare än DDR2. Vi har 7970-kort, 680-kort, feta moderkort, budgetmoderkort, populära saker, utgående saker, SSD etc - totalt över 300 produkter inom nästan alla kategorier av komponenter.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Fast å andra sidan har vi ju en massa olika DDR3 som är betydligt populärare än DDR2. Vi har 7970-kort, 680-kort, feta moderkort, budgetmoderkort, populära saker, utgående saker, SSD etc - totalt över 300 produkter inom nästan alla kategorier av komponenter.

MVH Josefin

Vad hjälper det mig att ni har ddr3, när jag söker ddr2?

Känns lite ovärt att ha med 55 olika sorters ddr3 och strunta i ddr2.

Permalänk
Medlem

där står ju fortfarande att det "bara" är 5% rabatt ??

Permalänk

synd att inte AMD FX-8350 processorn var med. annars såg det bra ut mycket att välja på!

Visa signatur

//Totte

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av slapparn:

där står ju fortfarande att det "bara" är 5% rabatt ??

Då tittar du nog för långt ned på sidan eller sitter med gammal cache, 15%-erbjudandena ligger hur som helst ovanför.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

En massa asusbrädor men inte Maximus V Gene, typiskt.

Visa signatur

| AMD 7800X3D | Asus Geforce 4070 Super | Kingston Fury Beast 32@6000 | Asus B650-A | Phanteks Revolt 1000W | Noctua U12A | Kingston Fury Renegade 2TB | Fractal Design North |