Permalänk
Skrivet av Theposjo:

Tjena!
Jag undrar om man kan köpa era Thor chassin löst?

Modellen är ju ett fractal design arc midi(är jag ganska säker på)men gravyr och logga får du fixa själv isåfall
http://cdon.se/hemelektronik/fractal_design_arc_midi_r2_tower... är r2 dock nästan samma sak)

Permalänk
Medlem
Skrivet av creepyshadow:

Jag citerar:
. I början/mitten av varje månad så kommer en tidsbegränsad kampanj som omfattar hela komponentsortimentet läggas upp.

Och sen jag såg detta har jag campat cdon varje dag.Idag såg jag att ni hade en 15 procent men detta var på utvalda produkter så nu undrar jag kommer där en med hela komponent sortimentet senare denna månad eller is this it.

Mvh Gabriel Bengtsson

Kolla typ en sida bakåt.

Permalänk

Hej!
Jag beställde ett GTA V nu till PS3 från er sida. Finns det så att det räcker till mig eller ska jag prova med annan butik? När får jag leverans ifall ni har tillräckligt?

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av SUMITOMO:

Kolla typ en sida bakåt.

detta var vad jag hittade men med "15%-rabbat kom upp redan idag" menar han att detta är mittenrean som skulle vara på alla produkter:
Hej,
Informationen har missat att passera via mig men 15%-rabatt kom upp redan idag, tankas upp just nu. Jag hoppas att du hittar något av intresse.
Mvh//Andreas

för denna rean är bara på utvalda produkter

Permalänk

http://cdon.se/spel/ps3_hdmi_cable_-_sony-716865
Hur lång är den här kabeln, vad har den för hdmi-klassning, och hur många är det kvar? Och varför står det så här:
"OBS begränsad upplaga. Om varan står som slutsåld är alla enheter vi tilldelats från leverantören redan bokade. Om vi skulle få in fler kommer vi att göra produkten köpbar igen."

Visa signatur

CPU: 3900X | Moderkort: Aorus X570 Ultra | RAM: TridentZ F4-3600C16D-16GTZR | GPU: RTX 2070 Super | Lagring: 970 EVO Plus 1TB + 3TB WD Green EZRX + 4TB Seagate Barracuda | PSU: RM750X v2 | Chassi: Design R6 | Skärm: AOC CQ27G2U | Tangentbord: Varmilo VA109 Moonlight MX Blue | Mus: Razer Deathadder

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av MrM3:

Hej, men om nu 15% är max rabatt på rean varför har ni då skrivit om den här nya rean öht? Jag trodde det skulle vara en rea som var bättre än 15% eller har jag missförstått?

Sedan har jag önskemål om att Fractal Design Core 3000 USB 3.0 matx chassi kommer in i rean, samt funcs hörlurar hs260 och tangentbord kb 460 (tror det var dessa beteckningar) samt en bra gaming skärm kommer in på rean med tack

Så vitt jag vet så har inte Func släppt varken hörlurar eller Tangentbord ännu.

Visa signatur

| PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Verkar som att CDON totalt skiter i sitt utbud, ser jag! ^^

Visa signatur

Nikon Z6 • Nikkor AF-S 14-24/2.8G ED • Nikon Z 24-70/4 S • Nikkor AF-S 200-500/5.6E ED VR • Manfrotto BeFree Advanced Twist • Benro TMA47AL • iOptron GEM28 • William Optics Redcat 51 v2 • Lunt LS50THa/B600 • Player One Neptune-M • Player One Mars-C • GSO 6" Classical Cassegrain

Permalänk

Varför står det i min orderbekräftelse att jag använt både direktbetalning och faktura, fast jag inte valt faktura?

Visa signatur

CPU: 3900X | Moderkort: Aorus X570 Ultra | RAM: TridentZ F4-3600C16D-16GTZR | GPU: RTX 2070 Super | Lagring: 970 EVO Plus 1TB + 3TB WD Green EZRX + 4TB Seagate Barracuda | PSU: RM750X v2 | Chassi: Design R6 | Skärm: AOC CQ27G2U | Tangentbord: Varmilo VA109 Moonlight MX Blue | Mus: Razer Deathadder

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Leopardkungens:

Hej!
Jag beställde ett GTA V nu till PS3 från er sida. Finns det så att det räcker till mig eller ska jag prova med annan butik? När får jag leverans ifall ni har tillräckligt?

Hej,
Jag har pratat med ansvarig, och de arbetar utefter att alla som har beställt ska få leverans på releasedagen, dock finns ingen garanti för 100% leverans, men det ser mycket lovande ut.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej !

Har tänkt köpa en ny gamingdator i form av en mITX.
Vill köpa alla delar via er då jag hört gott om CDON.
Gällande 15% rabatten, hur går jag tillväga ?

Gäller det för alla komponenter?

Mvh

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Protek:

Hej !

Har tänkt köpa en ny gamingdator i form av en mITX.
Vill köpa alla delar via er då jag hört gott om CDON.
Gällande 15% rabatten, hur går jag tillväga ?

Gäller det för alla komponenter?

Mvh

Hej,
15% gäller på utvalda produkter som du hittar här:
http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/
Ange kod: SWECSEP13 i kassan, kampanjen slutar vid midnatt imorgon.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av hipstergamer:

Varför står det i min orderbekräftelse att jag använt både direktbetalning och faktura, fast jag inte valt faktura?
http://i.imgur.com/N3DMFUt.png

Nån som vet?

Visa signatur

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av hipstergamer:

Nån som vet?

Hej,
Vänligen, kontakta kundtjänst. Ifall de inte löser problemet så kan du skicka mig ett pm.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk

Undrar bara om det ska bli så. Hela beloppet står på direktbetalning och sen står det 0kr på faktura.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Schysst kampanj, spelet blir alltså dyrare om man köper en konsoll också...

http://cdon.se/spel/spelnyhet_399kr_vid_k%C3%B6p_av_playstati...

Permalänk
Medlem

Beställde

1 USB minne
1 Musmatta
1 Film

Och det skickas i tre paket?.. why? Inte för jag bryr mig, men why?

Permalänk

Olika lager.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Isakksson:

Ang Cdon+. Får man automatiskt fri frakt över 100 kr? Eller måste man använda en kod för att få den fria frakten?

Det är automatiskt, vad jag förstår så lägger de in det på ditt kundnummer.

Visa signatur
Permalänk

Ursäkta om jag ä lite trög eller så men kommer där komma en 15% rea på alla komponenter senare denna månad eller får vi nöja oss med utvalda produkter?

Mvh gabriel Bengtsson

Permalänk
Medlem
Skrivet av creepyshadow:

Ursäkta om jag ä lite trög eller så men kommer där komma en 15% rea på alla komponenter senare denna månad eller får vi nöja oss med utvalda produkter?

Mvh gabriel Bengtsson

Du ska nog knappast räkna med att det blir 15% på ALLA komponenter. Speciellt med tanke på vad CDONs representant redan har skrivit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hipstergamer:

http://cdon.se/spel/ps3_hdmi_cable_-_sony-716865
Hur lång är den här kabeln, vad har den för hdmi-klassning, och hur många är det kvar? Och varför står det så här:
"OBS begränsad upplaga. Om varan står som slutsåld är alla enheter vi tilldelats från leverantören redan bokade. Om vi skulle få in fler kommer vi att göra produkten köpbar igen."

Gör inte Prisjakt fel är den 3m enligt http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=313516
Verkar dock finnas en Sony PS3 HDMI-kabel som är 6.4 Feet(runt 2m) http://store.sony.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDispla... som är HDMI 1.3a.

Bra pris dock, man kanske skulle beställa en...

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av trollhattan:

Schysst kampanj, spelet blir alltså dyrare om man köper en konsoll också...

http://i40.tinypic.com/2qmdkkp.png

http://cdon.se/spel/spelnyhet_399kr_vid_k%C3%B6p_av_playstati...

Tack! Jag meddelar ansvarig!
Mvh//Andreas

Skrivet av creepyshadow:

Mvh gabriel Bengtsson

Hej,
Vanligtvis kör vi 15% rabatt på utvalda komponenter, ca 2-400st, i slutet av varje månad. I September planeras dock annan kampanj till slutet av månaden så därav är 15-procentaren tidigarelagd i September. Exakt hur den senare kampanjen under September kommer att se ut vet jag inte fullt ut ännu.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Aene:

Gör inte Prisjakt fel är den 3m enligt http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=313516
Verkar dock finnas en Sony PS3 HDMI-kabel som är 6.4 Feet(runt 2m) http://store.sony.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDispla... som är HDMI 1.3a.

Bra pris dock, man kanske skulle beställa en...

Hej,
Det stämmer att den är 3m, vilken klassning det är har jag dock inte lyckats få fram ännu.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Det stämmer att den är 3m, vilken klassning det är har jag dock inte lyckats få fram ännu.
Mvh//Andreas

Enligt många andra webbshoppar skall det vara

Citat:

HDMI version 1.3a Category 2 cable

Dock har väl dessa kablar olika revisioner så lättast är om lagret skulle kunna kolla på kabeln / förpackningen antar jag.

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk

Under förutsättning att de fortfarande är aktuella, kommer ni även delge nytillkomna CDON+ kunder de rabattkoder som skickades ut via mail 7/9?
Dvs. 50% på valfri film/musik, 250kr rabatt på valfritt spel över 500:- mm.

Förslagsvis borde dessa både gå ut via mail samt finnas tillgängliga under CDON+ på mitt konto-sidan, därmed kan de som av någon anledning inte mottagit mailet tillgodogöra sig rabatterna ändå.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 l Nätdel: EVGA Supernova G2 750W l Moderkort: ASUS Z97-A
Processor:
Intel Core i5 4690K l RAM: A-Data 16GB l Grafikkort: MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G
SSD: Samsung EVO 250GB l Hårddisk: Toshiba 2TB l OS: Win 10

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Infinite Wisdom:

Under förutsättning att de fortfarande är aktuella, kommer ni även delge nytillkomna CDON+ kunder de rabattkoder som skickades ut via mail 7/9?
Dvs. 50% på valfri film/musik, 250kr rabatt på valfritt spel över 500:- mm.

Förslagsvis borde dessa både gå ut via mail samt finnas tillgängliga under CDON+ på mitt konto-sidan, därmed kan de som av någon anledning inte mottagit mailet tillgodogöra sig rabatterna ändå.

Hejsan,
Jag för vidare dina åsikter. Om du missat något erbjudande pga det inträffade så ber jag dig att kontakta kundtjäst så hjälper de dig.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej! Jag har hållit kontakt med er kundservice i Finland de senaste fem veckorna angående ett utbyte av en 4770k men nu så har ni inte svarat på mina meddelanden på ~1,5v. Har ni strul med er svenskspråkiga service i Finland?
Personen eller personerna jag hade kontakt med sade att det blev problem med betalningen och frågade om vi hade bytit bank vilket vi inte hade gjort.
De sade att om vi skickade vårt kontonummer, Clearing- nummer samt namn på banken så skulle en inbetalning ske, jag har varken fått pengarna eller ett svar.
Jag börjar bli lite orolig då det handlar om en processor för ~310 €.

Visa signatur

Dator: Chassi: Anidees Crystal Cube Lite CPU: 5900x & Noctua NH-D15 RAM: 32GB DDR4 GPU: Asus RX 7900 XT OC Nätagg: Corsair RM 1000X OS: Windows 11

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av lintto1:

Hej! Jag har hållit kontakt med er kundservice i Finland de senaste fem veckorna angående ett utbyte av en 4770k men nu så har ni inte svarat på mina meddelanden på ~1,5v. Har ni strul med er svenskspråkiga service i Finland?
Personen eller personerna jag hade kontakt med sade att det blev problem med betalningen och frågade om vi hade bytit bank vilket vi inte hade gjort.
De sade att om vi skickade vårt kontonummer, Clearing- nummer samt namn på banken så skulle en inbetalning ske, jag har varken fått pengarna eller ett svar.
Jag börjar bli lite orolig då det handlar om en processor för ~310 €.

Hej,
Skicka mig ett pm med kundnummer och ärendenummer så ska jag titta närmare.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk

Vet inte om det beror på att man gått och blivit cdon+ kund, kan vara kul att få tacka för något bra någon gång också! Så tack kundtjänsten på cdon för ett oerhört smidigt och snabbt hanterande av mina ärenden (en rma/och utskick av ny produkt och en vara med fel produktinfo ) som löstes snabbt och smidigt utan huvudvärk! det tar sig, Keep it up!

Visa signatur

//Totte

Permalänk
Avstängd

När börjar ni skicka ut FIFA14, kommer man ha det på releasedagen ?