Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
..
Registrerad
Aug 2003

Tack Sweclockers!

Ja, jag funderade lite häromsistens och tänkte att det var på tiden att skriva en liten hyllning till sajten Sweclockers.com.

Jag har besökt sajten sedan... tja, urminnes tider! Jag minns inte riktigt när jag registrerade mig här första gången, men det var rätt tidigt och jag har bytt konto en gång sedan dess.

Så gott som allt jag numera kan om datorer har jag lärt mig här på Sweclockers eller har haft Sweclockers till språngbräda. Visst har jag sökt efter information på de olika sökmotorer som varit inne innan Google många gånger, eller till och med besökt andra sajter för information, men det är till Sweclockers och forumet här som jag gång på gång återvänder till.

Trots att en del diskussioner kan blossa upp och jag ibland känner att det inte är lönt att delta i diskussionen även om den är intressant, så följer jag noggrant många av dem. Och jag läser alla inlägg i tråden. När jag jag vill ge mig in i en diskussion så läser jag vad som skrivits innan, även om tråden har fyrtio sidor...

Hit har jag ständigt återvänt, läst och lärt mig av de som kan mer än jag, laborerat, överklockat, vattenkylt, moddat och verkligen uppskattat alla nyheter, diskussioner, tips och tricks som andra delat med sig av.

Med detta inlägg vill jag uttrycka min tacksamhet till alla som jobbar för att Sweclockers förblir den bästa sajten jag ständigt och regelbundet besöker, till alla medlemmar som argumenterar ihärdigt i diverse forumtrådar -även om jag verkligen inte kan hålla med dem alla gånger, men som gör denna sajt levande och intressant!

Tack!
-och ha en trevlig helg.

Dualboot Windows 7 & OSX Lion | Intel i7 2600K@4GHz | Cooler Master Hyper 212 Plus | Gigabyte Radeon HD 6870 1GB OC (GV-R687OC-1GD) | Gigabyte GA-Z68MX-UD2H-B3 Z68 F4 | Corsair 2x4GB Vengeance Blue | OCZ ModXStream Pro 600W | Intel 320 SSD 2x120GB + WD Caviar Green 2x1TB | Fractal Design Define Mini | Sony Optiarc AD-7260S-0B | Belkin Mini Bluetooth Adapter

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Partille
Registrerad
Jul 2008

Mycket bra skrivet och jag kan inte annat än att hålla med!

SweC-andan är suverän på forumet, aktuella nyheter och noggranna tester av diverse prylar.

Tummen upp!

» AMD Ryzen 5 1500X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 256 Gb M.2 PCIe
Fraktfritt från Inet för Sweclockersmedlemmar
Vänligen citera om du pratar med mig

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005

TS: Du registrerade dig Augusti 2003 och säkerligen följt Swec sen slutet av 90talet;).

Oja, Sweclockers är ett väldigt trevligt forum där folket är mycket kunnigt, och som du skrev blir det väl lite ståhej i vissa trådar men det är ju ett diskussionsforum!.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vadstena
Registrerad
Nov 2005

*tråd låst, saknar diskussionsvärde*

Nevars, håller med om att det är ett väldigt trevligt forum. Lite väl torrt ibland kanske men det finns ju gott om andra forum där det är lite annan stämning.

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Linköping
Registrerad
Apr 2004
Skrivet av Ingemansson:

*tråd låst, saknar diskussionsvärde*

Hmm, någon tar sig friheter och kommer undan med det...