Fifa 2010 be a pro, position

Permalänk
Medlem

Fifa 2010 be a pro, position

Hej Sweclockers!

Det är så att att jag kör BE A PRO, med min virtual pro spelare. Jag har ställt in så att han är Forward, men jag får spela ute på vänster kanten hela tiden. Jag här testat och ändra till CF, men det hjälper inte.

Värt att veta är att jag från början valde att han skulle spela som VF. Jag spelade även några matcher med honom på den positionen.

Vet någon hur jag kan fixa detta problem, lr varför det är så?
Jag vet att när man blir kapten kan man ändra på detta, men jag vill inte vänta tills dess.

Permalänk
Skrivet av kHARI:

Hej Sweclockers!

Det är så att att jag kör BE A PRO, med min virtual pro spelare. Jag har ställt in så att han är Forward, men jag får spela ute på vänster kanten hela tiden. Jag här testat och ändra till CF, men det hjälper inte.

Värt att veta är att jag från början valde att han skulle spela som VF. Jag spelade även några matcher med honom på den positionen.

Vet någon hur jag kan fixa detta problem, lr varför det är så?
Jag vet att när man blir kapten kan man ändra på detta, men jag vill inte vänta tills dess.

Det där störde mig som fan också, speciellt eftersom ens pro inte har så bra stamina så blir han helt slut efter 60 minuter eftersom man får kuta som fan för att inte tappa "poäng".
Vad jag kom fram till så var det inget man kunde styra över innan man blev kapten eftersom det är coachen som väljer var man ska spela. Ev om du försöker med ett lag som inte har en lika bra spelare på topp så kanske du får vara CF.