Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2009

zavvi leveranstid?

Hej, jag har förhandsbokat halo reach hos zavvi men sedan upptäckte jag att play hade spelet med samma förhandsboknins-erbjudande för nån tia till. Jag har hört att zavvi har varit långsamma. Har detta ändrats? Är play snabbare?

[GPU 2x Asus Radeon HD6870 DirectCU 1GB] [CPU Intel Core i5 2500K 3.30GHz] [RAM Vengeance 16GB 1600MHz] [OS Windows 7 x64 Professional] [MOBO Asus P8P67 Deluxe B3] [SSD Kingston 64GB] [ Dell 24" 1920*1080-Monitor]

Citera för svar

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2009

jag skulle verkligen uppskatta ett svar då jag skulle vilja förhandsboka hos play om de har snabbare leveranstide än zavvi så fort som möjligt.

[GPU 2x Asus Radeon HD6870 DirectCU 1GB] [CPU Intel Core i5 2500K 3.30GHz] [RAM Vengeance 16GB 1600MHz] [OS Windows 7 x64 Professional] [MOBO Asus P8P67 Deluxe B3] [SSD Kingston 64GB] [ Dell 24" 1920*1080-Monitor]

Citera för svar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Finland
Registrerad
Okt 2007

Kanske det är så att ingen vet...
Har beställt några spel från amazon.co.uk och det brukar gå ganska snabbt, 4 - 8 dagar brukar det ungefär ta för mig därifrån med helt vanlig post!

Snabbast går det absolut för dig om du skiter i att beställa spelet och går och köper spelet till närmaste butik på release dagen, du måste väll betala lite mer för det då men om man är så desperat att få spelet snabbt som du verkar vara så tror jag nog man kan punga ut med lite extra pengar!

Fujitsu Esprimo Q510

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2009
Skrivet av Elmoth:

Kanske det är så att ingen vet...
Har beställt några spel från amazon.co.uk och det brukar gå ganska snabbt, 4 - 8 dagar brukar det ungefär ta för mig därifrån med helt vanlig post!

Snabbast går det absolut för dig om du skiter i att beställa spelet och går och köper spelet till närmaste butik på release dagen, du måste väll betala lite mer för det då men om man är så desperat att få spelet snabbt som du verkar vara så tror jag nog man kan punga ut med lite extra pengar!

Tack för svar. Jag upptäckte att det åtminstone blev 100kr dyrare hos play. Riktigt så desperat är jag inte så att jag pungar ut 6-700kr för spelet som det kostar i butik.

Citera för svar