Permalänk

Min lilla hörna

hejsan

detta är min lilla dator hörna hos pappa
bilderna är inte redigerade, det har jag inte orkat men hoppas dom duger åt er

spec på datorerna finns i min signatur

Min lilla hörna

Visa signatur

dRft

Permalänk

Varför ska du spara på att tomma burkar (om du nu är tomma )?

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk
Skrivet av cyberkyckling:

Varför ska du spara på att tomma burkar (om du nu är tomma )?

sparar inte, har bara inte orkar panta dom sen jag drack det

Visa signatur

dRft

Permalänk
Tangentbordskonnässör

spela CS 1.6 med skärmen sådär långt borta går ju inte.. skärmfoten ska ju toucha tangentbordet för tusan!

Permalänk
Entusiast

Släng de i en påse då? Säg som det är... du tycker det ser coolt ut. Varför är de annars staplat så fint bredvid varandra efter märke?

Permalänk

hade du inte nyss uppe ett galleri på din hörna?
eller vad de för en dator?

OnT: tycker det ser ut som en trevlig liten gaming grotta, gillar dock inte ditt golv ;O

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Skrivet av huttala:

spela CS 1.6 med skärmen sådär långt borta går ju inte.. skärmfoten ska ju toucha tangentbordet för tusan!

men har skärmen så vanligt, sen när jag kör cs flyttar jag fram den lite

Skrivet av Zpnk:

Släng de i en påse då? Säg som det är... du tycker det ser coolt ut. Varför är de annars staplat så fint bredvid varandra efter märke?

men ska ju "slänga" dom varför inte "stapla" det fint så länge stör du dej på det elr?

Skrivet av ManBearPig:

hade du inte nyss uppe ett galleri på din hörna?
eller vad de för en dator?

OnT: tycker det ser ut som en trevlig liten gaming grotta, gillar dock inte ditt golv ;O

hade uppe om min dator..

det är rätt trevligt på kvällen, har rött o vitt ljus som lyser lite snyggt bakom skrivbordet mitt rum har varit ett kontor förut så golvet är "kontors golv" men duger så länge

Visa signatur

dRft