Forumdelen sponsras av

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gråbo
Registrerad
Jul 2010

Konstiga "skuggor" på bildskärm

Hej, gick iväg från datorn en stund, och sedan när jag satte mig igen så hade den en hel del konstiga skuggor i sig. Bild : http://data.fuskbugg.se/skogsturken/-bildsk%E4rmsfel.jpg

Startade om datorn, samma fel. Drog ut själva bildskärmskontakten till datorn och satte i den igen, då funkade det fint. Men med datorn på en timma kom det tillbaka, vad kan man göra? Har garanti kvar :]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Nov 2009

Du råkar inte ha någon bättre bild för jag ser absolut inga skuggor på den bilden...

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2005

Du får nog ta en bild på skärmen med kamera, man ser inte på en skärmdump tror jag nog

#sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gråbo
Registrerad
Jul 2010
Skrivet av cyberkyckling:

Du råkar inte ha någon bättre bild för jag ser absolut inga skuggor på den bilden...

Förstår att du inte ser, jag ser inte heller några nu när jag drog ut kontakten och in med den igen =/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gråbo
Registrerad
Jul 2010
Skrivet av xeefus:

Du får nog ta en bild på skärmen med kamera, man ser inte på en skärmdump tror jag nog

Om det dyker upp igen så knäpper jag ett kort åt er Tack för hjälpen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gråbo
Registrerad
Jul 2010

Hur dum får man vara? =D

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
127.0.0.1