Permalänk
Medlem

Blackbox, som inte är svart

Mitt slöjdprojekt i nian. Hade lite gammal (och då menar jag verkligen gammal) hårdvara liggandes. Den var dock tillräckligt ny för att kunna spela upp film i standardupplösning.

Hårdvara:
Intel Pentium II, 366Mhz
384 MB PC-133 RAM
Gammalt Matrox grafikkort

Kringsutrustning:
Trådlöst tangentbord
Trådlös datormus
VGA till S-video modul

Mjukvara:
Deian GNU/Linux Lenny 5.0
VLC
Spotify

Finns inte så mycket mer att säga, annat än att ni verkligen inte ska ha höga förväntningar på varken bilder eller slutresultat. Kan ju avslöja att jag fick VG för den.

Blackbox, som inte är svart

Permalänk
Medlem

äh Billig bra och enkel
kan man begära mera ?

Permalänk

Är hålet över kortplatserna till för en fläkt eller?

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk
Medlem

Blackboxar är förövrigt oranga

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem

Bra budgetlåda. Ett tips för presentationer är att aldrig be om ursäkt för något som gick snett eller inte kom med osv. Det är då publiken märker att något inte är som det ska.

Visa signatur

We are the Microsoft. Resistance is futile. You will be bluescreened!