Permalänk
Medlem

Visa betalning på paypal.

Tjena när jag ska betala en sak på paypal står det så här; This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card.

Jag har ett ungdomskort som det står ELECTRONIC USE ONLY. Är det så man inte kan handla över internet eller?

Permalänk
Hedersmedlem

Är det ett Visa Electron du har?

Kan hända att du måste aktivera Verified by Visa eller nått sånt för att kunna handla via internet. Det gör du på din internetbank. Om man nu kan handla med ett sådant kort över internet vill säga.

EDIT: haha vilken skoj bugg. Jag svarade och min post blev den första :S

EDIT: Nu var det tillbaka till normalt

Permalänk
Avstängd

Nej du kan inte handla på nätet med den skiten.

Permalänk
Medlem

Du måste ha vanliga visa för handla över nätet som jag förstår så är du född 94? Du måste vara 18år för ha vanliga visa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skippy:

Du måste ha vanliga visa för handla över nätet som jag förstår så är du född 94? Du måste vara 18år för ha vanliga visa.

Jag skaffade mitt "vanliga" visa när jag var 16 och såvitt jag vet är det gränsen också. Om du är 94 så hör med dina föräldrar så kan dom fixa ett kort som funkar på internet åt dig, och du blir genast populärast i klassen. (fylla på wow speltid, köpa steam spel o.s.v)

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1mike20:

Jag skaffade mitt "vanliga" visa när jag var 16 och såvitt jag vet är det gränsen också. Om du är 94 så hör med dina föräldrar så kan dom fixa ett kort som funkar på internet åt dig, och du blir genast populärast i klassen. (fylla på wow speltid, köpa steam spel o.s.v)

Minimiålder för samtliga kort är 18 år, utom Bankkort Visa Ung, Bankkort Maestro och Världsnaturkortet Maestro. Ansökan om dessa kort för personer från 13 till 18 år görs på banken med målsman.
Så det är 18år på vanliga visa.

Permalänk
Medlem

Nej handelsbanken har 16 på sina bankkort visa & mastercard. Det är vanliga betalkort utan kredit.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Nej handelsbanken har 16 på sina bankkort visa & mastercard. Det är vanliga betalkort utan kredit.

Det är handelsbankens visa jag har och eftersom jag kan handla på nätet med det så antog jag att det var det kortet som myndiga personer också hade. Visste inte ens om att man kunde handla på krita med dessa kort.

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.