Permalänk
Medlem

Tack tack igen alla.

Skrivet av woobiin:

imo mer färg i vattnet eller ingen färg, tyckte inte den "blåa" passade med de andra blå. men annars, otroligt snygg bygge

edit: funderar på att köpa dom där fläktarna du använder, är dom tysta?

Verkar som minna slangar redan fått någon vit avlagring. Hopplösa dom där genomskinliga slangarna. Så därför ser vattnet ljus blått ut. Funderar skarpt på att köpa någon färdig blandning istället och rengöra slangarna eller kanske helt enkelt köpa blå slangar istället.

Japp, de är riktigt tysta. Flyttar en hel del luft också. Inga problem har jag haft att kyla en radiator med de iaf.

Visa signatur

Corsair 4000D | Asus Z590 | Intel 11900K | RTX 3080 |
32GB G.Skill | Samsung 980 Pro 1TB | Corsair RM850x

Permalänk
Proffsmoddare

Really nice bro! Keep up the good work! Är den färdig nu eller?

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Really nice bro! Keep up the good work! Är den färdig nu eller?

Färdig iaf på den nivån att jag nu har en fungerande dator. Men det ska ju på nått sort plexi, nya slangar ev ny vätska, någon sorts ljus källa. Men det tar jag eftersom, Nu vill jag njuta lite av att ha en dator igen. Men det är som du själv brukar skriva. "- Det finns alltid nått att förbättra" Så projektet är långt ifrån klart.

Visa signatur

Corsair 4000D | Asus Z590 | Intel 11900K | RTX 3080 |
32GB G.Skill | Samsung 980 Pro 1TB | Corsair RM850x

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Rizzt:

Färdig iaf på den nivån att jag nu har en fungerande dator. Men det ska ju på nått sort plexi, nya slangar ev ny vätska, någon sorts ljus källa. Men det tar jag eftersom, Nu vill jag njuta lite av att ha en dator igen. Men det är som du själv brukar skriva. "- Det finns alltid nått att förbättra" Så projektet är långt ifrån klart.

Precis! Det är grymt skönt att ha en funktionell dator, saknar min stationära nu, mer än någonsin. Har fortfarande ingen hårddisk efter att jag brände mina.

Men det ser riktigt grymt ut, hur har du tänkt med plexi då? Sno min idé med plexi tak you will?

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Precis! Det är grymt skönt att ha en funktionell dator, saknar min stationära nu, mer än någonsin. Har fortfarande ingen hårddisk efter att jag brände mina.

Men det ser riktigt grymt ut, hur har du tänkt med plexi då? Sno min idé med plexi tak you will?

haha, nja. Vet ju inte riktigt hur du hade tänkt dig. Har själv inte bestämt mig ännu. Men eftersom denna datorn ska stå på bordet är ju plexi en rätt cool grej. Ett tag tänkte jag om jag skulle lägga en riktig glas skiva på lådan bara. Ut skuret naturligtvis som original locket. Någon sort armerat glas.

Annars kanske man ska lämna det som det är. Men då ser man ju inte allt gott inuti chassit.
Ska fundera lite mer på det.

Men någon led ska jag slänga in. Funderar på bakom tanken och bakom fläktarna. Svagt vitt ljus som bara lyser upp det blå.

Visa signatur

Corsair 4000D | Asus Z590 | Intel 11900K | RTX 3080 |
32GB G.Skill | Samsung 980 Pro 1TB | Corsair RM850x

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Rizzt:

haha, nja. Vet ju inte riktigt hur du hade tänkt dig. Har själv inte bestämt mig ännu. Men eftersom denna datorn ska stå på bordet är ju plexi en rätt cool grej. Ett tag tänkte jag om jag skulle lägga en riktig glas skiva på lådan bara. Ut skuret naturligtvis som original locket. Någon sort armerat glas.

Annars kanske man ska lämna det som det är. Men då ser man ju inte allt gott inuti chassit.
Ska fundera lite mer på det.

Men någon led ska jag slänga in. Funderar på bakom tanken och bakom fläktarna. Svagt vitt ljus som bara lyser upp det blå.

Javisst ja, du pratade om det.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

stannade allt upp?

Permalänk

SKulle varit något och ha sponsorer

Permalänk
Medlem
Skrivet av dasdasd:

stannade allt upp?

Mjo, är ju nästan klar så. Och det sista behöver jag inte stressa ut. Har en fungerande dator nu iaf. Kolla galleriet i sign.

Visa signatur

Corsair 4000D | Asus Z590 | Intel 11900K | RTX 3080 |
32GB G.Skill | Samsung 980 Pro 1TB | Corsair RM850x