Donkey Kong Country Returns (Wii)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Sep 2005

Donkey Kong Country Returns (Wii)

Finns det seriöst någon som inte ser fram emot detta spel? Donkey Kong Country är en av de bättre (om inte den bästa) plattformsspelserien någonsin. Jag funderar på att skaffa en Wii till hösten!
Donkey Kong Country Returns ... returns on Wii this holiday | Joystiq
Trailer:
YouTube - ‪Donkey Kong Country Returns E3 2010 Debut Trailer [HD]‬‎

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2003

awesome!

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Sep 2005

Co-op bekräftat som det ser ut.
"Donkey Kong hakar på New Super Mario Bros Wii-trenden och erbjudet ett co-op läge för två spelare."
Gameplayer.se - Donkey Kong Country Returns Nintendo Wii

Tycker att det låter som detta kommer bli ett helt fantastiskt spel. Är nog enda kommande spel jag verkligen längtar efter att få spela.

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Jul 2001

är sinnessjukt sugen på detta spel

/Daniel

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2006

Köper direkt, utan tvekan.

Intel i7 6700k - Corsair H115i - Asus Maximus Hero VIII - Corsair DDR4 3000MHz Vengeance LED - Asus Strix GTX 1080 Ti - Corsair RM750x - Asus ROG Swift PG279Q - Samsung 840/850 Pro - Corsair Obsidian 750D - Asus Xonar Essence STX - Sennheiser HD650

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Soffan
Registrerad
Feb 2004

blev tårögd av nostalgin när jag såg spelet presenteras på e3. köper ett wii iom detta spelet.

Macbook Pro 15" 2011

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerbotten
Registrerad
Sep 2009

Hatar Wii så innerligt, spelar aldrig på de, men man minns när man körde detta spel på Super nintendo, nått roligare spel fanns de inte

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Plats: Plats: Plats:
Registrerad
Dec 2004

Jag älskade special banorna när man var Noshörningen, det var tider då jag knappt kunde bärga mig när månaden December var ett faktum, jag längtade till julen så det fanns inte. Och den banan var ju snöig, så den var sådär grymt härlig

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Aug 2010

Ser ut som man har både detta och Goldeneye 007 att se fram emot då. Jag kör fortfarande Donkey Kong Country på mitt Gameboy Advance SP och tycker att det är riktigt kul, så förhoppningsvis fortsätter det i samma stil. Jag förväntar mig att antingen Gamecube kontrollerna fungerar eller Classic controller, så man slipper sitta och hålla på med Wiimoten bara.

edit(){
Och jag ser att 'Mine cart' banorna kommer att finnas kvar, de var ju grymt kul! (dock var det bara två st. på Gameboy Color varianten)
}

edit2(){
Och ska man tro Wikipedia kommer man bara kunna använda Wiimoten. Då blir det inget köp.
}

Du får gärna citera eller nämna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.