Problem med CoD MW2

Permalänk

Problem med CoD MW2

Hej Hej

Jag har ett väldigt irriterande problem med mitt Call Of Duty Modern Warfare 2. Allt för ofta när jag sitter och spelar så hänger sig spelet, alt. jag kastas ut till skrivbordet och så kommer det fram att "iwmp.exe" eller vad mp exe filen heter har stött på problem, och så är det inte mer med det. Nu på sistone har det blivit varje gång jag avslutar en omgång på internet och ska till att spela en ny. Har uppdaterat Bios, alla drivers etc. utan framgång. Datorn är som följer:

Inter Core i5 750, 2 gb DDR3 minne, Gigabyte GA-P55-DS3 mobo, Sparkle nVidia GTX275, 550W nätagg och kör med Windows 7 Ultimate 32 bitars.

Någon som har någon idé på vad det kan vara för fel?

Visa signatur

C2D E4400, 2GB ram, GA-P35-DS3, X1950PRO, Windows Vista

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wrath_Child:

Hej Hej

Jag har ett väldigt irriterande problem med mitt Call Of Duty Modern Warfare 2. Allt för ofta när jag sitter och spelar så hänger sig spelet, alt. jag kastas ut till skrivbordet och så kommer det fram att "iwmp.exe" eller vad mp exe filen heter har stött på problem, och så är det inte mer med det. Nu på sistone har det blivit varje gång jag avslutar en omgång på internet och ska till att spela en ny. Har uppdaterat Bios, alla drivers etc. utan framgång. Datorn är som följer:

Inter Core i5 750, 2 gb DDR3 minne, Gigabyte GA-P55-DS3 mobo, Sparkle nVidia GTX275, 550W nätagg och kör med Windows 7 Ultimate 32 bitars.

Någon som har någon idé på vad det kan vara för fel?

Jag har själv fått det några gånger idag, måste ta alt ctrl delete och avsluta.
dock får jag detta INNAN det startar, dvs när den laddar för att komma in på banan..

Permalänk
Medlem

Jag har också stött på problem jag inte reder ut.
Hamnade härromdan på en hackad server där allt var upplåst och där man kunde skjuta med snipervapnena som om de vore maskingevär. Spelade en runda och gick sen ut då jag inte hängde med i tempot där.
Kommer ut i menyerna och upptäcker att precis ALLTING är upplåst i min profil.
Skit i samma tänker jag och ska spela vidare. Hamnar på en "normal" server och då blir allting skit.
Har en grå ruta över spelskärmen samt en tom minimap längst uppe i vänster. Provar singleplayer och allt flyer hur fint som helst, in på en onlineserver igen och det är samma problem. Provade avinstallera skiten och installera på nytt och fortfarande samma problem.
Någon som har nån idé om vad felet kan vara?
Bifogar en bild på spektaklet:

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem
Skrivet av dala56:

Jag har också stött på problem jag inte reder ut.
Hamnade härromdan på en hackad server där allt var upplåst och där man kunde skjuta med snipervapnena som om de vore maskingevär. Spelade en runda och gick sen ut då jag inte hängde med i tempot där.
Kommer ut i menyerna och upptäcker att precis ALLTING är upplåst i min profil.
Skit i samma tänker jag och ska spela vidare. Hamnar på en "normal" server och då blir allting skit.
Har en grå ruta över spelskärmen samt en tom minimap längst uppe i vänster. Provar singleplayer och allt flyer hur fint som helst, in på en onlineserver igen och det är samma problem. Provade avinstallera skiten och installera på nytt och fortfarande samma problem.
Någon som har nån idé om vad felet kan vara?
Bifogar en bild på spektaklet:
http://pici.se/pictures/rboYedfRK.jpg

Vetej om detta hjälper men hittade detta på internet.

http://www.mapmodnews.com/article.php?story=Call-of-Duty-Mode...

men gå dit och scrolle ner till ~50
det finns ett par förslag där.