Hjälp med Starcraft 2!

Permalänk
Medlem

Hjälp med Starcraft 2!

Jag har problem med att klara "Hold the line" i uppdraget Zero hour.
Jag har försökt mig på den säkert 5 gånger nu, men varje gång står det att det är en eller två byggnader som har gått sönder. Jag har dock aldrig sett en byggnad gått sönder, är det en bugg?
Jag har 6 bunkrar, 3 vid varje bro. Och säkert 10 turrets utplacerade. Och en massa marines och medics.
Inga svårigheter alls att klara av uppdraget, men jag får aldrig belöningen!

Och ja, jag kör på normal.

Jag blir sjukt frustrerad, jag har kollat på youtube när andra klarar det, gör likadant, men klarar det ändå inte. Kan någon hjälpa mig?

Mvh

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Hedersmedlem

Första träffen på google om det handlar om detta: GameSpot Forums - Starcraft II: Wings of Liberty - Zero Hour: Hold the Line achievement..possible spoilers..

Spelar inte starcraft själv, så kan inte hjälpa mer än så.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Första träffen på google om det handlar om detta: GameSpot Forums - Starcraft II: Wings of Liberty - Zero Hour: Hold the Line achievement..possible spoilers..

Spelar inte starcraft själv, så kan inte hjälpa mer än så.

Tack för länken, verkar vara många som har samma problem.
Dock så fanns det inget konkret svar där, så jag får väl fortsätta försöka

Någon annan som klarat det och kan dela med sig av lite tips?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Klarade det innan idag, byggde 3 bunkrar på var sida och hade 2-3 scv's som reparerade dem. Byggde också en del torn extra för att ta hand om mutalisksen. Hade också en liten marine/medic styrka som jag sprang mellan fronterna med baserat på var de attackerade. Glöm inte att ha några marines längre bak i basen mot slutet eftersom zerg airdroppar units.

Visa signatur

[Amd 2500+ @ 3200+] ¤ [Abit NF7] ¤ [1024 ddr @ 400 mHz] ¤ [Radeon 9600 pro] ¤ [Maxtor diamond max 160Gb] ¤ [Lain li PC 60]

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=3916792...

Permalänk
Medlem
Skrivet av G4jm0r:

Klarade det innan idag, byggde 3 bunkrar på var sida och hade 2-3 scv's som reparerade dem. Byggde också en del torn extra för att ta hand om mutalisksen. Hade också en liten marine/medic styrka som jag sprang mellan fronterna med baserat på var de attackerade. Glöm inte att ha några marines längre bak i basen mot slutet eftersom zerg airdroppar units.

Tack för tipset, men jag har just klarat det
Problemet är att den banan buggar för en del, någon av de neutrala byggnaderna på vänster sida, andra sidan bron, om någon av dom går sönder så räknas det som att man förlorat en byggnad.

Lösningen va enkel, bara att vakta dom under första wave'n!

Visa signatur

#framtiden