Permalänk

Suttit vid min battlestation @school och programmerat

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk

Tagit Volvon på en testrunda, vårens första!
Jävlar vilket mysigt avgasljud, fick nästan rysningar av det.

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem

tagit det lugnt nu eftermiddagen.
tänkte fortsatt med chassit, men så fort man fick ut delarna för målning så började det droppa lite från molnen, lika bra och plocka in och inte chansa.

nu sitter man bara på swec och minglar runt lite

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av SpammerN^:

Tagit Volvon på en testrunda, vårens första!
Jävlar vilket mysigt avgasljud, fick nästan rysningar av det.

Tell me

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Nu fatta jag inte riktigt...

OnT: Sitter på jobb, försöker få en maskin att boota via nätverket på nåt sätt, men inte vill den.

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem

Vaknade, drog i mig 2st omega 3 tabletter, gick till jobbet.

Påvägen till jobbet så började jag tänka på sparande.
Just nu sparar jag 2000-2500kr/månaden direkt in på ett sparkonto men har funderat på om man kanske skulle sätta 500:- i fondsparande, räntefond så det går sakta men säkert frammåt, vill ju att det ska öka och inte gå ner direkt.

Blir väl att boka ett möte på Swedbank och prata lite med dom angående detta och se, kan ju inget större om fonder, aktier, värdepapper i sig.

Permalänk
Medlem

Varit i skolan och kom ganska nyss hem. Ska duscha strax och fixa till mig för att fara ner på stan och äta middag med familjen och efter de blir det presenter och tårta.

Fyller 18 idag

Visa signatur

Intel Core i5-2500K @ 4.2Ghz | MSI P67A-C45 | KFA2 GeForce GTX 560Ti 1024MB | Corsair Force 3 120GB + 3.2TB | Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz | Fractal Design Define R3 | Cooler Master Hyper 212 EVO PnP

Permalänk
Medlem

slutade jobbet 4, och nu tänkte man ta tag i chassit igen.
ut med pappret, fram med plåtarna.

hann lägga på primer på 2 st, och lackera en plåt en ena sidan.
sen började det regna/hagla.

och pga man var så stressad så missade man lägga primer på den man lackerade på andra sidan :S
så man får se hur det slutar när man ska fixa det, i värsta fall får man lackera om hela plåthelvetet.

sen så har man satt ihop en av alla 1000 delar nu med popnitar och skruvat på plexit igen.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;10995728']Vaknat, lämnat dotter i skolan, hinkat kaffe, köpt cigg och påbörjat en Portal 2 gravyr

Ha ha, fick världens bild när jag läste detta.:D

Typ: "Lämnat dotter i skolan, åkte förbi bordellen och reglerade min skuld, in en snabb sväng på "Gatans Konsum" och köpt "cigg", hoppas hinna förbi älskarinnan innan jag ska förbi min revisor för att gå igenom "mitt bolag" (som inte alls är mitt och har sitt säte i Luxemburg:P), sen ska jag hämta frugan från jobbet innan jag hämtar dotter från dagis.:)"

Varför fick jag denna bilden i huvudet? Jo det var ciggen du nämnde som gjorde det.:P:D

OnT: Själv är jag ledig idag och ska tvätta.:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Vaknade till och från under natten för att springa på toaletten för att spy. Mår verkligen skit i dag. Vet inte vad det är, om man har dragit på sig någon magsjuka eller om det är något skit i dricksvattnet ?

Men vilket fall som hellst så blir man hemma från praktiken i dag. Ta helgen och vila upp sig på. Blir man inte bättre under helgen så får man väl ta och uppsöka någon läkare för att få det kontrollerat vad det är man har åkt på.

Får se hur man känner sig lite framövar i dag. Skulle ju ha varit ner på stan och gjort lite ärenden. Kanske en dusch kan få en och piggna till. Om inte annat så kanske man känner sig en aning fräschare.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

varit på stan och glidit runt, handlat mat åt kärringen för veckan.
suttit och väntat på brev från patentverket, men icke!
Kommer väl under vecka.

nu sitter man och pimplar kaffe lirar lite settlers 7, förbannat skoj lir fortfarande

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Toivo83:

varit på stan och glidit runt, handlat mat åt kärringen för veckan.
suttit och väntat på brev från patentverket, men icke!
Kommer väl under vecka.

nu sitter man och pimplar kaffe lirar lite settlers 7, förbannat skoj lir fortfarande

Så typiskt: det är "alltid" så, när man väntar på något och hoppas få X sak på Y dag, så är det väldigt sällan som detta faktiskt händer.:P

OnT: Har nu tvättat klart (för 1 h sedan) och ska ta och äta lite. Ska gå ut och äta då det är fredag och jag tycker att jag förtjänat att äta ute då jag har tvättat för ett helt kompani (känns det som i alla fall:P).

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Så typiskt: det är "alltid" så, när man väntar på något och hoppas få X sak på Y dag, så är det väldigt sällan som detta faktiskt händer.:P

OnT: Har nu tvättat klart (för 1 h sedan) och ska ta och äta lite. Ska gå ut och äta då det är fredag och jag tycker att jag förtjänat att äta ute då jag har tvättat för ett helt kompani (känns det som i alla fall:P).

Oja!
Visst är det så,kom då på iden att förvänta sig något 2-3 dagar framåt istället så KANSKE det hittar ner i lådan :S

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Jag har beställt en ny tv till vardagsrummet, och fixat lite extra saker så jag kan bygga ut min tv-bänk(hemmafixad bänk ^^)

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Klev upp en halvtimme tidigare idag så man kom lite tidigare till jobbet.
Käkat frukost och öppnat sweclockers.
Förhoppningsvis så kommer minst 1 paket av 4 som jag har beställt med blandat stuff idag.

Visa signatur

Macbook pro 13" :)

Permalänk
Medlem

Kört 3 maskiner tvätt, joggat en mil, klippt och rakat mej och duschat, städadt upp lite hemma. Blir lillördagsfirande ikväll tor jag

Visa signatur

A midget fortune-teller who escapes from prison is a small medium at large.
Canon 6D, Sigma 24-70/2.8, Canon EF 100/2.8 Macro, Canon EF 70-200/4L IS, Samyang 14/2.8 Canon EF 28/2.8, Tamron 150-600/5-6.3

Permalänk
Medlem

jobbat som tusan,varmt och svetsa idenna värme :S

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Visa signatur

GPU: XFX 7950 1100Mhz/1375Mhz | RAM: Corsair 1600Mhz 2x4GB | CPU: i5 4670K @4.5GHz 1.230v| Kylare: Corsair H80 | Lagring: Samsung 840 250Gb SSD + 1Tb Caviar HDD

Permalänk
Medlem

jobbat och jobbat.
Och nu sitter man och ändrar precis alla sajter som har ens uppgifter och beställa nytt körkort och alla plastkort man har.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Supit...... för mycket... borde lära mig någon att låta bli att blanda olika spritsorter och drycker. Mår redan helt förjävligt och kommer vara ett lik imorgon..
Tips nummer ett; börja inte dagen med mintu shots och öl...

Go natt....

Permalänk
Medlem

Sålt en Ikea Benno Cd-hylla i körsbär/mahogny för 150kr
Har bara 1 kvar av 4 nu.

Visa signatur

2X BenQ 24'' G2420HDBL | Sennheiser pc game 350 | Steelseries Sensei Raw | Steelseries QcK XXL | Microsoft Sidewinder X4

Permalänk
Medlem

Bråkat som fasen med sajten och bytt till mitt nya domän-namn

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Lite svårt att skriva nåt utan nån anslutning när man var på båten, men kryssning till estland och tillbaka med vänner, riktigt skön helg har det varit, Lite tommare på kontot också

Permalänk
Hedersmedlem

Moddat klart mitt chassi och skickat in bilder till tävlingen. Håller på och skriver rapporter om datorer nu.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Idag har jag gjort något jag ej gjort på länge. Slängt all elektronik som ligger och skräpar och som aldrig kommer att användas fastän man har inbillat sig det :D.
Kändes förjävla skönt att bara skrota gamla psu:er, CD-spelare, nätverkskort, grafikkort, brandvarnare, klockradio m.m.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Fr1dd:

Idag har jag gjort något jag ej gjort på länge. Slängt all elektronik som ligger och skräpar och som aldrig kommer att användas fastän man har inbillat sig det :D.
Kändes förjävla skönt att bara skrota gamla psu:er, CD-spelare, nätverkskort, grafikkort, brandvarnare, klockradio m.m.

Hädare där

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk

Monterade ihop den nya soffan till den nybyggda källaren, drar nog upp en tråd snart om TV samt ljud-tjosan här!

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk
Medlem

Öppnat en låda från Corsair.... riktigt bra paketerat :S

http://www.vikeskar.se/2011/05/19/ekonomiskt-paketerat/

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Varit i skolan mellan 08.00 - 15.15, hem och plugga och lira lite BFBC2.

Permalänk
Medlem

Jobbat, 06.30 - 15.24
Städat hemma, 16.00 - 16.30
Ätit, 16.30 - 16.40
Skjutsat sambon till simhallen 16.50 - 17.00
Tävlat i pistolskytte 17.30 - 20.15, slutade som 3:a
Duschat + slappa 20.45 -

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁