Lista på SweClockers StarCraft 2-spelare!

Permalänk
Entusiast

Jag börjar bli osäker på ifall den verkligen uppdaterar automatiskt nu, det verkar som att ni kanske får gå in på sc2sig.com när ni känner för att uppdatera signaturen och trycka på 'update now' så kommer bilden uppdateras automatiskt på förstasidan. Dock som sagt osäker, vissa verkar uppdateras då och då, men inte alla. Kanske tar några dagar för den att bli uppdaterad.

Edit: Kommer att uppdatera alla bilder med länk till eran sc2sig profil för enklare uppdatering i framtiden. Gör detta så snart jag kan.
Edit2: Diamond är uppdaterad, tar resten snart. Men det rullar på iaf

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Visa signatur

ASUS PRIME X570-P - Ryzen 3600x - Gigabyte 5700xt gaming OC - 16gb G.skill 3200MHz CL 16

Permalänk
Medlem

get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com

Visa signatur

Born too late to explore the earth, born too early to explore the stars, born just in time to see AMD rise back to rule the world.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Jag börjar bli osäker på ifall den verkligen uppdaterar automatiskt nu, det verkar som att ni kanske får gå in på sc2sig.com när ni känner för att uppdatera signaturen och trycka på 'update now' så kommer bilden uppdateras automatiskt på förstasidan. Dock som sagt osäker, vissa verkar uppdateras då och då, men inte alla. Kanske tar några dagar för den att bli uppdaterad.

Edit: Kommer att uppdatera alla bilder med länk till eran sc2sig profil för enklare uppdatering i framtiden. Gör detta så snart jag kan.
Edit2: Diamond är uppdaterad, tar resten snart. Men det rullar på iaf

Min uppdaterades till guld nu och även porträttet utan att jag gjort ngt :).

Permalänk

Inte blivit mycket 1v1 ännu

Visa signatur

Cooler Master Cosmos II | Gigabyte Odin 1200W| Gigabyte x58a-OC | 12GB Corsair Dominator DDR3 @ 1600MHz | MSI GTX970 | Intel Core i7 920 @ 3,4GHz (HT enabled) | Samsung EVO 250GB |

Permalänk
Medlem

Vill bara påminna TS om att jag (Soviet) ligger i guld ligan nu så att han kan flytta upp mig

Permalänk
Medlem

Hej, nybliven medlem. och även starcraft 2 lirare.. skulle va kul o va med i nån turnering när de blir av stapeln igen! (är rankad i bronsligan, så inge proffs)

Visa signatur

Starcraft 2 id: Pergius.756 | I don't want to succeed, I just do it my way...

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Lordh:

Min uppdaterades till guld nu och även porträttet utan att jag gjort ngt :).

Härligt! Jag fixar till länkarna på alla i listan ändå så att de som vill uppdatera manuellt och inte vänta på att den automatiska ska göras kan göra så!

Nu kan ni även gå in på andras SC2 profiler å kolla achievements osv genom att klicka på deras signatur i första listan(bara hunnit till platinum än dock, resten kommer)

Edit: Alla signaturer är nu länkar till era profiler, säg till om ni saknas eller något är fel med era signaturer för jag kan ha råkat ta bort någon, osäker. Men annars ska allt fungera nu!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Starcraft 2 Signature Generator - sc2sig.com

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk

get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Permalänk
Medlem
Visa signatur

not so fast

Permalänk
Entusiast

för stor, välj storleken som stämmer överrens med alla andras.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com

Permalänk
Medlem

get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com

Visa signatur

Starcraft 2 id: Pergius.756 | I don't want to succeed, I just do it my way...

Permalänk

get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com

Visa signatur

intel 980X @ 4,4 GHz | 2x MSI 480gtx | 6 gb CL 7 Corsair Dominator | Gigabyte X58-UD7 |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Spelar gärna med allt och alla

Visa signatur

AMD X4 965 BE | Corsair 750w | Gigabyte 790XTA-UD4 | Sapphire 280X OC | DDR3 1333mhz 16gb | SSD:120gb + SSHD:1TB | CM HAF 932 | Bra & Billig

Permalänk
Medlem

Kul att ni har dragit igång turnering men ja kommer inte att delta är för pinsamt dålig så ja håller mig till att spela ensam istället

Visa signatur

workstation q9450 2.66ghz asus p5q deluxe 2x2gig dominator pc8500 ati1950pro

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem
Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför den visar min 2on2 rang... Aja.

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Skrivet av Joppes:

Förstår inte varför den visar min 2on2 rang... Aja.

Du är lägre rankad i 1 on 1, thats why. (33 i 1vs1 emot 32 i 2vs2)

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Medlem

Inte spelat så värst mycket än men iaf.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Joppes:

Förstår inte varför den visar min 2on2 rang... Aja.

Skrivet av Mikael_Berglund:

Du är lägre rankad i 1 on 1, thats why. (33 i 1vs1 emot 32 i 2vs2)

precis, du kan tvinga fram din 1v1 rank om du går in på sc2sig.com å gör om din signatur. det finns i en av inställningarna.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Server: Hp Microserver Gen8, Xeon E3-1265V2 , 16gb RAM

Permalänk

Nu fick jag det rätt, hoppas jag

Visa signatur

Alienware 17

Permalänk
Medlem

Råkade vist hoppa upp i diamond nu :/

Visa signatur

ASUS PRIME X570-P - Ryzen 3600x - Gigabyte 5700xt gaming OC - 16gb G.skill 3200MHz CL 16

Permalänk
Medlem

get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com

Visa signatur

Öl är gott och nyttigt.