Permalänk
Medlem

PS3 Speltips?

Så, jag funderar på att köpa ett nytt PS3 spel. Det jag letar efter är antingen något i "open-world" stilen eller något liknande Battlefield 2 (dock inte bad company 2).
Men alla förslag är välkomna!

Permalänk
Medlem

Lite svårt när man inte vet vad du redan lirat, men
Bioshock 1+2
Uncharted 1+2
Dead space

Borde gå att få tag på alla dom 5 till relativt vettiga priser också!

Permalänk
Medlem

De spel jag har just nu är

Modern Warfare 2
Red Dead Redemption
Socom Confrontation.

Har varit inne lite på Uncharted 2. Spel som Bioshock är inte riktigt min grej, massa monster och skit. Jag kan helt enkelt säga att jag inte letar efter Sci-fi, skräck eller fantasy spel.

Permalänk
Medlem

Du kommer inte bli besviken om du skaffar Uncharted 2, det håller en sysselsatt ett bra tag med story som man faktiskt fastnar för, multiplayer-läget är faktiskt ganska skoj det också. Du kanske även skulle kolla upp GTA IV: Episodes from Liberty City??

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define Mini MB: Asus Maximus IV GENE-Z/GEN3 CPU: Intel Core i5 2500K @ 4,2GHz RAM: Corsair XMS3 HDD: 60gb OCZ Agility3 & 1TB Seagate Barracuda GPU: Sapphire Radeon HD7950 OC PSU: Corsair TX V2 650W Laptops: Asus U46SV-WX011V & Asus G53JW-SZ154V

Permalänk
Medlem
Skrivet av krikkaa:

Du kommer inte bli besviken om du skaffar Uncharted 2, det håller en sysselsatt ett bra tag med story som man faktiskt fastnar för, multiplayer-läget är faktiskt ganska skoj det också. Du kanske även skulle kolla upp GTA IV: Episodes from Liberty City??

Haha faktum är att jag just beställde både dessa spel från Webhallen

Tack för alla tips!

Permalänk
Medlem

Spelen som jag rekommenderar kanske inte riktigt följer dina rikt linjer men dom är bra!

Batman: Arkham Asylum
Bioshock 1 och 2
Dead Space
God of War Collection
God of War III
Half-Life 2: The Orange Box
Heavy Rain
Killzone 2
Prototype
Red Dead Redemption
Resident Evil 5
Singularity
Uncharted 1 och 2

De spel som jag kommer att inhandla den närmaste tiden är

Dead Rising 2
Enslaved: Odyssey to the West
Mafia II

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510