Permalänk
Medlem

Vad vill ni jobba med?

Notera: Då menar jag REALISTISKA jobb.

Som sagt enkelt - vad skulle ni vilja ha för jobb? Strävar ni efter det/kommer ni sträva efter det?

Jag själv har länge velat satsa på en karriär som Polis. Enda jag gjort just nu för att "förbereda" är att jag läst Socialpsykologi på Universitetet.

Just nu jobbar jag, då det krävs arbetserfarenhet för att de ska vilja ha en också. Och när jag skaffat körkort ska jag börja ansöka. Så kommer antagligen jobba tills jag blir accepterad och kan börja plugga till det.

Men skriver även denna tråden då jag kanske blir inspirerad och motiverad till att ansöka om någon annan utbildning som låter rolig. Alltid bra att haft koll på det mesta.

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk

Jag pluggar speldesign och grafik och vill bli speldesigner, 3d-grafiker eller spelproducent, helst utomlands, iaf ett tag.

Visa signatur

Får jag lov eller skall vi dansa först? http://www.rpgsource.net/gallery/chinko_eng.swf kekekek

Permalänk
Medlem

Drömmen vore att bli rymdtekniker, men vägen dit är lika lång som vägen till slottet. Vissa personer passar helt enkelt inte till att söka vissa jobb och jag är alldeles för lättdistraherad för att lyckas avsluta någon sådan utbildning. Kanske, kanske, om jag tar ett steg i taget.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Jag vill averka en hel drös jobb innan jag förtidspensionerar mig stenrik vid 35!
Alla är väl iofs inom samma område:

VFX supervisor
Lead compositing artist
Lead lightning artist
Lärare/föreläsare

Finns säkert massa mer som jag inte kommer på nu, vissa är mer realistiska än andra.

Permalänk