Erat senaste eller värsta wtfmoments!

Permalänk
Medlem

Erat senaste eller värsta wtfmoments!

I den här tråden tänkte jag att man kunde skriva som titeln säger, era senaste, största, värsta, mest random eller wtf moment både utan och vid dator Gjorde den här tråden för att få mig och förhoppningsvis andra ett gott skratt

Visa signatur

Processor: Intel i9 9900K @ 4,7Ghz kyld av Noctua NH-D15 | Moderkort: Gigabyte Z390 Aorus Ultra | RAM: G.Skill Trident Z 16GB 3200Mhz | Grafikkort: MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Chassi: Fractal Design Define S2 | PSU: Corsair RM750x | Hdd: Samsung 970 Evo 500GB & Seagate Barracuda 2TB |

Permalänk
Medlem

Idag kom en kvinna och började stoppa sina varor i min vagn och jag blev så överaskad att jag bara glodde på henne Hon verkade lika förvånad efteråt

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Dagen efter midsommar 2003 på Öland. Lite halvgroggig efter gårdagen knallar jag ut från något litet ICA-ställe och ser 3st raggare försöka välta vår Renault 5a. Det var mäkta förvånande...

Visa signatur

Man
2-barnsfar
Spelnörd

Permalänk

I går ringer en kund angående en skrivare som inte fungerar. H*n har lyckats trycka in USB-kontakten i pc-card luckan. Den gick inte riktigt in på höjden så hon hade tvingat in den...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lurcazzus:

I går ringer en kund angående en skrivare som inte fungerar. H*n har lyckats trycka in USB-kontakten i pc-card luckan. Den gick inte riktigt in på höjden så hon hade tvingat in den...

Hål som hål!

Har haft en del WTF moments men kommer inte pånågot just nu. Blir nog något roligt senare.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Har haft en wtf moment. Det var en liten dam som kom fram till mig vid porten till lägenheten och frågade efter en hashlangare. Hon hade tydligen födelsedag den dagen och ville så gärna köpa hash på morgonen istället för att vänta in kvällen och köpa från langaren där hon bodde. Jag sa att jag inte visste vart det fanns någon och då sa hon att hon går vidare och frågar någon annan.

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Medlem

Det senaste var nog när en tjej skapade massa bråk mellan både killar jag spelar online med och ett gäng tjejer som blev sura på "sina" killar. Det gick runt ganska avklädda bilder och allt som hör till.

Några veckor efter att hon stormat in byter en kille och hon till en annan server. Han säger till en annan tjej på min server att han blev tvungen att sälja kontot pga någon form av katastrof. Folk hittar dem snabbt på den andra servern ståendes med varandra på exakt samma ställe som de brukade vara på, på min server. Det roliga i den situationen att tjejen på min server ÄNDÅ tror på hans story att han sålt kontot.

Fast forward några dagar och han är tillbaka på min server. Jag frågar dock inte exakt varför han kom tillbaka. Jag antog antagligen att hon hittade någon annan eftersom runt en vecka innan den här killen "blev ihop" med henne så hade en annan kille bokat flygbiljett för att flyga till henne(amerikanare) med en nyinköpt diamantring å allt. Den killen var för övrigt redan gift.

Hur som helst tänkte jag inte på att fråga killen som flyttade servrar vad som hände som gjorde att han kom tillbaka. Tänkte att han mest tänkte med kuken så det var väl ungefär det jag sa. Någon vecka senare pratar jag med en kille som känner serverflyttar killen jäkligt bra och av någon anledning frågar jag om han vet mer exakt vad som hände på den andra servern.

Jo då, det visste han och så här låg det till:
Han hade inte sålt kontot(så klart). De var ju så kära att de var tvungna att flytta från min server eftersom folk snackade så mycket skit om henne. Det är iofs en ganska bra bedrift efter att ha varit på servern i bara några veckor.
Efter några dagar på den nya servern, när flygbiljetten var både bokad och betald säger hon på telefon att det är något hon måste säga, att hon är kille.

För övrigt är han ihop igen med tjejen på min server som trodde på hans första påhittade historia. Hon tror fortfarande på det han sagt även fast andra till och med berättat så detaljerat vad som faktiskt hände att de sagt vad tjejkillen heter i verkiliga livet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ed76:

Det senaste var nog när en tjej skapade massa bråk mellan både killar jag spelar online med och ett gäng tjejer som blev sura på "sina" killar. Det gick runt ganska avklädda bilder och allt som hör till.

Några veckor efter att hon stormat in byter en kille och hon till en annan server. Han säger till en annan tjej på min server att han blev tvungen att sälja kontot pga någon form av katastrof. Folk hittar dem snabbt på den andra servern ståendes med varandra på exakt samma ställe som de brukade vara på, på min server. Det roliga i den situationen att tjejen på min server ÄNDÅ tror på hans story att han sålt kontot.

Fast forward några dagar och han är tillbaka på min server. Jag frågar dock inte exakt varför han kom tillbaka. Jag antog antagligen att hon hittade någon annan eftersom runt en vecka innan den här killen "blev ihop" med henne så hade en annan kille bokat flygbiljett för att flyga till henne(amerikanare) med en nyinköpt diamantring å allt. Den killen var för övrigt redan gift.

Hur som helst tänkte jag inte på att fråga killen som flyttade servrar vad som hände som gjorde att han kom tillbaka. Tänkte att han mest tänkte med kuken så det var väl ungefär det jag sa. Någon vecka senare pratar jag med en kille som känner serverflyttar killen jäkligt bra och av någon anledning frågar jag om han vet mer exakt vad som hände på den andra servern.

Jo då, det visste han och så här låg det till:
Han hade inte sålt kontot(så klart). De var ju så kära att de var tvungna att flytta från min server eftersom folk snackade så mycket skit om henne. Det är iofs en ganska bra bedrift efter att ha varit på servern i bara några veckor.
Efter några dagar på den nya servern, när flygbiljetten var både bokad och betald säger hon på telefon att det är något hon måste säga, att hon är kille.

För övrigt är han ihop igen med tjejen på min server som trodde på hans första påhittade historia. Hon tror fortfarande på det han sagt även fast andra till och med berättat så detaljerat vad som faktiskt hände att de sagt vad tjejkillen heter i verkiliga livet.

Va fan är det för onlinespel du spelar?

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Skrivet av ed76:

Det senaste var nog när en tjej skapade massa bråk mellan både killar jag spelar online med och ett gäng tjejer som blev sura på "sina" killar. Det gick runt ganska avklädda bilder och allt som hör till.

Några veckor efter att hon stormat in byter en kille och hon till en annan server. Han säger till en annan tjej på min server att han blev tvungen att sälja kontot pga någon form av katastrof. Folk hittar dem snabbt på den andra servern ståendes med varandra på exakt samma ställe som de brukade vara på, på min server. Det roliga i den situationen att tjejen på min server ÄNDÅ tror på hans story att han sålt kontot.

Fast forward några dagar och han är tillbaka på min server. Jag frågar dock inte exakt varför han kom tillbaka. Jag antog antagligen att hon hittade någon annan eftersom runt en vecka innan den här killen "blev ihop" med henne så hade en annan kille bokat flygbiljett för att flyga till henne(amerikanare) med en nyinköpt diamantring å allt. Den killen var för övrigt redan gift.

Hur som helst tänkte jag inte på att fråga killen som flyttade servrar vad som hände som gjorde att han kom tillbaka. Tänkte att han mest tänkte med kuken så det var väl ungefär det jag sa. Någon vecka senare pratar jag med en kille som känner serverflyttar killen jäkligt bra och av någon anledning frågar jag om han vet mer exakt vad som hände på den andra servern.

Jo då, det visste han och så här låg det till:
Han hade inte sålt kontot(så klart). De var ju så kära att de var tvungna att flytta från min server eftersom folk snackade så mycket skit om henne. Det är iofs en ganska bra bedrift efter att ha varit på servern i bara några veckor.
Efter några dagar på den nya servern, när flygbiljetten var både bokad och betald säger hon på telefon att det är något hon måste säga, att hon är kille.

För övrigt är han ihop igen med tjejen på min server som trodde på hans första påhittade historia. Hon tror fortfarande på det han sagt även fast andra till och med berättat så detaljerat vad som faktiskt hände att de sagt vad tjejkillen heter i verkiliga livet.

Jag fattar INGENTING

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Jag fattar INGENTING

Det gör väl det hela till ett WTF moment?

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Skrivet av Chobi:

Det gör väl det hela till ett WTF moment?

Okej, det där inlägget är mitt hittils största WTF-moment

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Hahahaha XD Vad fan kan det inte hända något lika random i mitt liv för?

Visa signatur

Processor: Intel i9 9900K @ 4,7Ghz kyld av Noctua NH-D15 | Moderkort: Gigabyte Z390 Aorus Ultra | RAM: G.Skill Trident Z 16GB 3200Mhz | Grafikkort: MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Chassi: Fractal Design Define S2 | PSU: Corsair RM750x | Hdd: Samsung 970 Evo 500GB & Seagate Barracuda 2TB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ed76:

Det senaste var nog när en tjej skapade massa bråk mellan både killar jag spelar online med och ett gäng tjejer som blev sura på "sina" killar. Det gick runt ganska avklädda bilder och allt som hör till.

Några veckor efter att hon stormat in byter en kille och hon till en annan server. Han säger till en annan tjej på min server att han blev tvungen att sälja kontot pga någon form av katastrof. Folk hittar dem snabbt på den andra servern ståendes med varandra på exakt samma ställe som de brukade vara på, på min server. Det roliga i den situationen att tjejen på min server ÄNDÅ tror på hans story att han sålt kontot.

Fast forward några dagar och han är tillbaka på min server. Jag frågar dock inte exakt varför han kom tillbaka. Jag antog antagligen att hon hittade någon annan eftersom runt en vecka innan den här killen "blev ihop" med henne så hade en annan kille bokat flygbiljett för att flyga till henne(amerikanare) med en nyinköpt diamantring å allt. Den killen var för övrigt redan gift.

Hur som helst tänkte jag inte på att fråga killen som flyttade servrar vad som hände som gjorde att han kom tillbaka. Tänkte att han mest tänkte med kuken så det var väl ungefär det jag sa. Någon vecka senare pratar jag med en kille som känner serverflyttar killen jäkligt bra och av någon anledning frågar jag om han vet mer exakt vad som hände på den andra servern.

Jo då, det visste han och så här låg det till:
Han hade inte sålt kontot(så klart). De var ju så kära att de var tvungna att flytta från min server eftersom folk snackade så mycket skit om henne. Det är iofs en ganska bra bedrift efter att ha varit på servern i bara några veckor.
Efter några dagar på den nya servern, när flygbiljetten var både bokad och betald säger hon på telefon att det är något hon måste säga, att hon är kille.

För övrigt är han ihop igen med tjejen på min server som trodde på hans första påhittade historia. Hon tror fortfarande på det han sagt även fast andra till och med berättat så detaljerat vad som faktiskt hände att de sagt vad tjejkillen heter i verkiliga livet.

Du är inte en 76: a eller hur???

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Jo då, man böjar bli lite gammal. Killen som gjorde bort sig mest med tjejkillen är dock 19 tror jag. Han är faktiskt rätt smart etc men verkar generellt ha problem med att tänka klart när det är tjejer inblandade. Den gifta killen med diamantringen är brandman så troligvis äldre, gissar 35-årsåldern eftersom gensomsnittspelaren bör ligga mellan 30 och 40.

Med tanke på hur skruvad historien är tänker de flesta antagligen på WoW med det är faktiskt från EQ.

Permalänk
Medlem

Såg en bil som var vänd åt fel håll och var på fel sida om räcket på E4an mellan Enköping > Sthlm.
Den/dom måste ha haft en jävla tur när dom flugit ner bilen där för den såg ut att vara i bra skick och ska man få över en bil där på annat sätt måste man använda sig av en kranbil.
Flög förbi i motorvägsfart så hann inte snappa upp några mer detaljer.

Permalänk
Skrivet av ed76:

Jo då, man böjar bli lite gammal. Killen som gjorde bort sig mest med tjejkillen är dock 19 tror jag. Han är faktiskt rätt smart etc men verkar generellt ha problem med att tänka klart när det är tjejer inblandade. Den gifta killen med diamantringen är brandman så troligvis äldre, gissar 35-årsåldern eftersom gensomsnittspelaren bör ligga mellan 30 och 40.

Med tanke på hur skruvad historien är tänker de flesta antagligen på WoW med det är faktiskt från EQ.

Haha, frågan är nog om inte du också gjort bort dig.
När man läser den där texten ser man antingen en psykiskt störd person eller en nörd som är tjock som fan och sitter i kallingarna vid datorn som inte dushat på 2 veckor framför sig.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

står och filmar när frugan flyger med sitt rc-flyg ute på fältet vårat, då kommer en klubb"kompis", som babblar som fan om allt och alla, ber honom hålla truten då jag filmar!

då kommer kommentaren: jaha, så den där tar upp ljud också??

snubben är nog i ~40års åldern, så man tycker väl han borde ha sett en videokamera eller vet att den tar upp ljud också.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Haha, frågan är nog om inte du också gjort bort dig.
När man läser den där texten ser man antingen en psykiskt störd person eller en nörd som är tjock som fan och sitter i kallingarna vid datorn som inte dushat på 2 veckor framför sig.

Att berättelsen av historian kan uppfattas som obegripligt nördig av icke-spelnördar är visserligen kul med tanke på vad tråden är menad att handla om men jag försökte inte medvetet skruva till det så till den grad att en del inte skulle fatta någonting alls. Jag skriver en variant för "vanligt folk" men om det ska fungera krävs antagligen en annan vinkel och mer detaljerad berättelse.

Personer som vanligen håller sig borta från multiplayerspel kan förmodligen ha uppfattningen att det måste var en jäkla relationssoppa. Det kan det till en viss grad vara men det skiljer mycket beoende på spel, i till exempel rts brukar flörtande vara sällsynt. Men det man generellt kan säga är att även de som i huvudsak spelar online gör det för att det är roligt att spela. Ha det i åtanke genom följande berättelse.

Detta utspelade sig för någon månad sedan:

En kille i ett löst sammansatt gäng i ett onlinespel lämnar spelet. Anledningen visar sig vara en för de andra okänd tjej som han träffat via spelet en vecka eller två tidigare. Denna troligtvis i trettioårsåldern gifta brandman hade bestämt sig för att lämna fru och hus för en tjej som han rimligtvis inte kunde känna överhuvudtaget. Flybiljetten var bokad och han hade berättat för någon att han även införskaffat en överaskning, en "diamant"ring.
Att han lämnade spelet berodde dock inte på hans nya liv med den nya flickvännen, utan på att den blivande flickvännen tydligen nu var tillsammans med en annan kille från samma gäng.

Den nya killen hade redan en realation med en tjej som han visseligen aldrig träffat men i vilket fall varit "ihop med" i några månader. Någon dag senare meddelar denna tjej att hon inet är så sugen på att spela detta spel längre eftersom hennes onlinepojkvän varit tvungen att sälja sitt spelkonto på grund av akut behov av pengar.
Eftersom ingen sett till tjejen som enligt den ledsna brandmannen blivit ihop med killen som var tvungen att sälja spelkontot sedan spelkontoförsäljningen kollar någon nyfiken person runt på olika spelservrar. Personen hittar brandmanshjärtekrossarens spelkaraktär stående tillsammans med det sålda kontots spelkaraktär.
Den inte längre spelsugna onlineflickvännen får reda på detta sammanträffande. Hon tycker visseligen att det är ett konstigt sammanträffande men spelkontot är garanterat sålt eftersom hennes onlinepojkvän försäkrat att han älskar henne.

Några dagar senare siktas den sålda spelkaraktären på ursprungsservern. Den officiella förklaringen till detta känner jag inte till men en officiell förklaring existerar antagligen eftersom onlineflickvännen tydligen får lust att spela igen och de är antagligen i skrivande stund fortfarande "tillsammans".

När jag en tid senare pratar med en person som känner spelkontosäljaren utanför onlinevärlden så poppar ovanstående historia upp. Så jag passar på att fråga om han vet vad som egentligen hände på den andra spelservern mellan brandmanshjärtekrossaren och den spelkontosäljarende killen.

Fast historien redan var så pass vrickad blev jag förvånad över svaret.
När datumet för avresan till tjejen var spikat säger hjärtekrossaren att det är något hon måste tala om för honom. Sedan talar hon om att hon visserligen är 21 och att efternamnet är rätt, men att hon är kille.
För att sammanfatta: Grunden i ovanstående historia är en yngre homosexuell man, som på internet gillar att utge sig för att vara en snygg tjej och flörta med killar.

Jag kan för övriga nämna att jag till och från haft kontakt med vissa personer i berättelsen genom olika multiplayerspel i många år.

Permalänk

Folks förmåga att göra en höna av en fjäder samt förmåga att lägga sig sådant som de ej har med att göra har alltid fascinerat mig. T.ex. varandra jag med en mycket ytligt bekant (gjort diverse affärer med honom) i en förort och var nära på att hamna i ett riktigt blodbad, p.g.a. en liten person i gänget var otroligt stor i käften då vi var fler och större än de andra. Visst vi hade säkerligen spöat dem, men vaf-n jag hade inget lust att bli åtalad för misshandel, bara för att jag mycket ytligt känner en idiot.

Annars så händer inget "wtfmoments", jag tror redan det värsta om folk och är förberedd på när detta visar sig.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk

För ett par år sedan när jag hade ett litet Lan hemma hos mig smög en äldre dam in i mitt vardagsrum och satte sig i soffan bredvid en av mina kompisar som låg och sov där under tiden som jag var på Ica. När jag kom hem såg jag dem två sitta i soffan och prata och förmodade att det var kompisens morsa, så jag sa hej och gick in i köket för o dumpa varorna och fixa käk.

10 minuter senare tänkte jag att ja ska hälsa på tanten så jag går in i vardagsrummet. Då märker jag att kärringen är stupfull och knappt kan forma en sammanhängande mening, och min kompis ser ut som ett frågetecken. Hon hade suttit med henne då hon trodde att det var MIN morsa. Jag frågar vem hon är och hon svarar att hon vill se hur det ser ut hemma hos mig och börjar traska runt. Efter många om och men visa det sig att hon hade bott här innan mig och kände sig lite nostalgisk. Jag bad henne gå men hon bönade och bad om att få stanna. Efter ett tag lyckas jag dock övertala henne att kika lite på min trädgård för att sedan dra härifrån. Innan hon gick frågade hon om någon av mina söta kompisar ville följa med henne hem ...

Efter det har hon dykt upp här till och från och frågat om hon får komma in. Hon har erbjudit mig både sex och hasch för att få hänga här ett tag.

Permalänk
Skrivet av ed76:

Det senaste var nog när en tjej skapade massa bråk mellan både killar jag spelar online med och ett gäng tjejer som blev sura på "sina" killar. Det gick runt ganska avklädda bilder och allt som hör till.

Några veckor efter att hon stormat in byter en kille och hon till en annan server. Han säger till en annan tjej på min server att han blev tvungen att sälja kontot pga någon form av katastrof. Folk hittar dem snabbt på den andra servern ståendes med varandra på exakt samma ställe som de brukade vara på, på min server. Det roliga i den situationen att tjejen på min server ÄNDÅ tror på hans story att han sålt kontot.

Fast forward några dagar och han är tillbaka på min server. Jag frågar dock inte exakt varför han kom tillbaka. Jag antog antagligen att hon hittade någon annan eftersom runt en vecka innan den här killen "blev ihop" med henne så hade en annan kille bokat flygbiljett för att flyga till henne(amerikanare) med en nyinköpt diamantring å allt. Den killen var för övrigt redan gift.

Hur som helst tänkte jag inte på att fråga killen som flyttade servrar vad som hände som gjorde att han kom tillbaka. Tänkte att han mest tänkte med kuken så det var väl ungefär det jag sa. Någon vecka senare pratar jag med en kille som känner serverflyttar killen jäkligt bra och av någon anledning frågar jag om han vet mer exakt vad som hände på den andra servern.

Jo då, det visste han och så här låg det till:
Han hade inte sålt kontot(så klart). De var ju så kära att de var tvungna att flytta från min server eftersom folk snackade så mycket skit om henne. Det är iofs en ganska bra bedrift efter att ha varit på servern i bara några veckor.
Efter några dagar på den nya servern, när flygbiljetten var både bokad och betald säger hon på telefon att det är något hon måste säga, att hon är kille.

För övrigt är han ihop igen med tjejen på min server som trodde på hans första påhittade historia. Hon tror fortfarande på det han sagt även fast andra till och med berättat så detaljerat vad som faktiskt hände att de sagt vad tjejkillen heter i verkiliga livet.

Är detta Sims 3?

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

Vaknade upp efter en fest hemma hos en polare på hans golv och var helt borta i skallen. Vänder huvudet mot köket och där ligger ett par och har sex på köksbordet... det var lite WFT-moment..

Permalänk
Medlem

Hahaha, hände mig en grej idag! Vi har en loppis för att sälja ut saker ur huset sen den förre ägaren bodde här (sitter på "hemmet").
I alla fall så, kommer det en norsk och börjar förhandla med mig och han väljer både det ena och det andra... Vi förhandlar och småpratar och sen av någon anledning börjar pojken han har med sig gnälla och velar om att tisse, eller ja vad han nu sa... Iaf så frågar mannen om dom kan få "tisse" runt hörnet av huset så jag säger ja. Och allt eftersom mannen drar i väg pojken så sprutar det piss utifrån pojken shorts. Jag bara stod där och såg ut som ingenting och kollade runtomkring mig åt alla håll. Och dom går iväg och slangar vid ett träd. Sen kommer mannen tillbaka och fortsätter förhandla och kliver sedan i sin sons piss med sina sandaler där några av dom äckligaste tårna jag någonsin sett hade bosatt sig. Sen när han är färdig med sitt så ställer han och pojken sin bakom deras bil och börjar byta om på pojken där och fortsätter sin resa...

Det var så random...

Visa signatur

Processor: Intel i9 9900K @ 4,7Ghz kyld av Noctua NH-D15 | Moderkort: Gigabyte Z390 Aorus Ultra | RAM: G.Skill Trident Z 16GB 3200Mhz | Grafikkort: MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Chassi: Fractal Design Define S2 | PSU: Corsair RM750x | Hdd: Samsung 970 Evo 500GB & Seagate Barracuda 2TB |

Permalänk
Medlem

Jag såg det här.

WTF?

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem
Skrivet av k4rl:

Jag såg det här.
_7-Vf6opt_M

WTF?

WTF!
Dessa fjortisbloggare som gör allt för lite uppmärksamhet......

Permalänk

Fattar inte nånting av snubbens jävla wow-historia....

Mitt största wtf-moment är nog när ja 2 polare satt på en pub/bar.
Då kommer det fram en stupfull (och hög?) kvinna och säger, "Kään aj sitt heer" (Can I sit here). "Sure", säger vi. Då börjar hon babbla massa på engelska, bl.a. om sveriges välfärd osv. Sen börjar hon prata svenska, och övergår senare till engelska igen. Hon babblar massa om att hon är en fågel. Och snackar massa skit. Hon försöker bl.a. kyssa min kompis. Kompisen vill bara därifrån.
Sen gick hon.
Ett par som satt bredvid oss bara skrattade hela tiden och berättade när hon gått att när hon skulle svänga runt hörnet på gatan. Så hade hon svängt för tidigt och gått rakt in i en vägg och trillat.

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem
Skrivet av k4rl:

Jag såg det här.
_7-Vf6opt_M

WTF?

Men vadfaaan! Jag som skulle dra en ronk innan jobb, så kollar jag på filmen...

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

mitt senaste WTF-moment var igår när jag o ett par polare skulle köpa bärs, jag stannade utanför för att röka upp min cigg. Helt plötsligt från ingenstans kommer det fram en äldre kvinna och säger "Det är inte bra att röka.." och jag svara något i stil med "ja, jag vet". Sen säger hon "Ja, sluta medan du är ung, jag röker inte och är bara en gammal kärring" och sen gick hon bara:)

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Skrivet av k4rl:

Jag såg det här.
_7-Vf6opt_M

WTF?

Jag tror jag fick en panikångest-attack :S
Skojjar inte, det där var det mest obehagliga jag någonsin sett. Jag psykade i säkert 5 min

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av ed76:

Det senaste var nog när en tjej skapade massa bråk mellan både killar jag spelar online med och ett gäng tjejer som blev sura på "sina" killar. Det gick runt ganska avklädda bilder och allt som hör till.

Några veckor efter att hon stormat in byter en kille och hon till en annan server. Han säger till en annan tjej på min server att han blev tvungen att sälja kontot pga någon form av katastrof. Folk hittar dem snabbt på den andra servern ståendes med varandra på exakt samma ställe som de brukade vara på, på min server. Det roliga i den situationen att tjejen på min server ÄNDÅ tror på hans story att han sålt kontot.

Fast forward några dagar och han är tillbaka på min server. Jag frågar dock inte exakt varför han kom tillbaka. Jag antog antagligen att hon hittade någon annan eftersom runt en vecka innan den här killen "blev ihop" med henne så hade en annan kille bokat flygbiljett för att flyga till henne(amerikanare) med en nyinköpt diamantring å allt. Den killen var för övrigt redan gift.

Hur som helst tänkte jag inte på att fråga killen som flyttade servrar vad som hände som gjorde att han kom tillbaka. Tänkte att han mest tänkte med kuken så det var väl ungefär det jag sa. Någon vecka senare pratar jag med en kille som känner serverflyttar killen jäkligt bra och av någon anledning frågar jag om han vet mer exakt vad som hände på den andra servern.

Jo då, det visste han och så här låg det till:
Han hade inte sålt kontot(så klart). De var ju så kära att de var tvungna att flytta från min server eftersom folk snackade så mycket skit om henne. Det är iofs en ganska bra bedrift efter att ha varit på servern i bara några veckor.
Efter några dagar på den nya servern, när flygbiljetten var både bokad och betald säger hon på telefon att det är något hon måste säga, att hon är kille.

För övrigt är han ihop igen med tjejen på min server som trodde på hans första påhittade historia. Hon tror fortfarande på det han sagt även fast andra till och med berättat så detaljerat vad som faktiskt hände att de sagt vad tjejkillen heter i verkiliga livet.

Haha, jag ställer mig i raden bland de som inte fattar någonting alls av det här inlägget.