Mirrors Edge kraschar i loading screen mellan kapitel 6 och 7...

Permalänk

Mirrors Edge kraschar i loading screen mellan kapitel 6 och 7...

Hej!
Som titeln förklarar så har jag ett problem med att Mirrors Edge kraschar när spelet håller på och laddar kapitel 7. Har letat på EA:s support sida men har ej hittat något. Någon som har någon lösning på mitt problem? Tacksam för svar!

Ha en bra dag!
//
Calle

Visa signatur

|>Cooler Master Dominator 690|Asus M4A79XTD Evo|AMD Phenom 2 X4 955 BE@3,7 Ghz|Scythe Kama Angle Rev.B|Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz|Cougar CM 700|XFX Radeon HD 5850 AvP|Western Digital Caviar 500GB|DVDRW Samsung SH-233L<|

Permalänk

Ingen som vet vad som är felet?

Visa signatur

|>Cooler Master Dominator 690|Asus M4A79XTD Evo|AMD Phenom 2 X4 955 BE@3,7 Ghz|Scythe Kama Angle Rev.B|Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz|Cougar CM 700|XFX Radeon HD 5850 AvP|Western Digital Caviar 500GB|DVDRW Samsung SH-233L<|

Permalänk
Medlem

Har du patchat till 1.01?

Visa signatur

MCP and CCNA

Permalänk
Skrivet av Ixion_:

Har du patchat till 1.01?

Ja. Men jag har inte PhysX aktiverat. Har prövat att ha det aktiverat men det är ingen skillnad.

Visa signatur

|>Cooler Master Dominator 690|Asus M4A79XTD Evo|AMD Phenom 2 X4 955 BE@3,7 Ghz|Scythe Kama Angle Rev.B|Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz|Cougar CM 700|XFX Radeon HD 5850 AvP|Western Digital Caviar 500GB|DVDRW Samsung SH-233L<|

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Calle.Lid:

Ingen som vet vad som är felet?

Notera att inlägg av den här typen, sk bumpningar, är emot reglerna. Den här gången låser jag inte din tråd, men tänk på det i framtiden.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Skrivet av Hilton:

Notera att inlägg av den här typen, sk bumpningar, är emot reglerna. Den här gången låser jag inte din tråd, men tänk på det i framtiden.

Hade gått nio timmar sen mitt första inlägg och ville veta om det verkligen inte var någon som visste något om mitt problem. Om du är ute efter bumpningar så kolla i den här tråden istället: http://www.sweclockers.com/forum/14-internet-uppkoppling-och-natverk/947339-virus-far-konstiga-mail-fran-personer-som-jag-inte-kanner/.

Visa signatur

|>Cooler Master Dominator 690|Asus M4A79XTD Evo|AMD Phenom 2 X4 955 BE@3,7 Ghz|Scythe Kama Angle Rev.B|Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz|Cougar CM 700|XFX Radeon HD 5850 AvP|Western Digital Caviar 500GB|DVDRW Samsung SH-233L<|

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Tänk på §7.

Skrivet av Calle.Lid:

Hade gått nio timmar sen mitt första inlägg och ville veta om det verkligen inte var någon som visste något om mitt problem. Om du är ute efter bumpningar så kolla i den här tråden istället: http://www.sweclockers.com/forum/14-internet-uppkoppling-och-natverk/947339-virus-far-konstiga-mail-fran-personer-som-jag-inte-kanner/.

Spelar ingen roll ifall det gått 9h eller 9 dagar, det är lika förbjudet ändå. Hittar du inlägg som bryter mot reglerna så är det bara att du anmäler dessa till oss, så tar vi en titt på det.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hilton:

*tråd rensad*

Tänk på §7.

Spelar ingen roll ifall det gått 9h eller 9 dagar, det är lika förbjudet ändå. Hittar du inlägg som bryter mot reglerna så är det bara att du anmäler dessa till oss, så tar vi en titt på det.

för att man använder en crackfix betyder det inte att man har laddat ner spelet, många, även dem som har köpt det på Steam har problemet, och för många har detta funkat.

Permalänk
Skrivet av Hilton:

*tråd rensad*

Tänk på §7.

Spelar ingen roll ifall det gått 9h eller 9 dagar, det är lika förbjudet ändå. Hittar du inlägg som bryter mot reglerna så är det bara att du anmäler dessa till oss, så tar vi en titt på det.

Vad tycker du man ska göra då? Jag menar, startar man en ny tråd så blir den låst och kontaktar man EA-supporten så får man vänta en vecka på svar. Vad finns det för andra alternativ?

Visa signatur

|>Cooler Master Dominator 690|Asus M4A79XTD Evo|AMD Phenom 2 X4 955 BE@3,7 Ghz|Scythe Kama Angle Rev.B|Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz|Cougar CM 700|XFX Radeon HD 5850 AvP|Western Digital Caviar 500GB|DVDRW Samsung SH-233L<|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calle.Lid:

Vad tycker du man ska göra då? Jag menar, startar man en ny tråd så blir den låst och kontaktar man EA-supporten så får man vänta en vecka på svar. Vad finns det för andra alternativ?

Sätt dig på röven å vänta, det kan vara så illa att ingen har något bra svar och då gör en bumpning ingen annan nytta än att putta ner någon annans tråd.

Över till problemet, får du något meddelande vid krasch?
Kolla log filen, brukar heta något med *launch.log, skall ligga in en mapp som heter "logs" under huvudmappen

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av AcolYte:

för att man använder en crackfix betyder det inte att man har laddat ner spelet, många, även dem som har köpt det på Steam har problemet, och för många har detta funkat.

Det spelar ingen roll, en crackfix betyder att man ändrar något i spelet som inte tillverkarna hade planerat, därför diskuterar vi inte det. Jag är säker på att tillverkarna skulle släppa en patch som löser problemet ifall de ser att den här crackfixen funkar. För övrigt så kan man läsa sig till vad det handlar om via namnet, crackfix, alltså något som fixar en crack.

Skrivet av Calle.Lid:

Vad tycker du man ska göra då? Jag menar, startar man en ny tråd så blir den låst och kontaktar man EA-supporten så får man vänta en vecka på svar. Vad finns det för andra alternativ?

Vänta på att någon svarar, under tiden kan man passa på att läsa igenom reglerna. Gör man en ny tråd med samma ämne bryter man reglerna, sk korspostning, vilket ger en låst tråd eller värre. Jag inser väl att ni vill ha hjälp med just erat problem, men tänk på att det finns många andra som också vill ha hjälp eller diskutera sitt ämne. Den här tråden är inte viktigare än alla andras.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.