Silent hunter 5 Bars?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Jul 2010

Silent hunter 5 Bars?

Tjena, jag har en fråga till någon som spelar Silent Hunter 5 och den lyder;
På varje skepp så visas 2 olika bars, 1 bars (som verkar vara hp, blir mindre när man skjuter) och en till under den, så frågan är då: Vad är det för slags bar?

Mobo: ASUS Z97-Pro Gamer CPU: Intel Core i7 4790K RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 4x2GB GPU: ASUS STRIX GTX 970 DirectCU II PSU: Corsair CX 750W 80+ Bronze Chassi: Fractal Design Define R5 SSD: Corsair Force 3 Series F120 120GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2005

Har inte spelat spelet men kan det vara skeppets hälsa på den andra sidan skeppet?

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Jul 2010

menar det, att den översta är hälsa, men det är den undre jag är fundersam över

Mobo: ASUS Z97-Pro Gamer CPU: Intel Core i7 4790K RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 4x2GB GPU: ASUS STRIX GTX 970 DirectCU II PSU: Corsair CX 750W 80+ Bronze Chassi: Fractal Design Define R5 SSD: Corsair Force 3 Series F120 120GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005

Djupet alt. trycket ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Jul 2010
Skrivet av tcntad:

Djupet alt. trycket ?

Tycker det skulle vara väldigt udda, och onödiga saker att visa på en båt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005

Du skriver ju inte vilken typ skeppet/fartyget är av...

Vill du ha hjälp får du vara mer specifik.. Eftersom spelet heter Silent hunter antog jag helt naturligt att det var en ubåt du menade..
Congrats, du har gjort narr av oss båda

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Jul 2010

Jag skrev också faktist "Tjena, jag har en fråga till någon som spelar Silent Hunter 5" Notera "Någon som spelar" Och hade man spelat så hade man vetat att jag menade båtarna

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vänersborg
Registrerad
Jan 2008
Skrivet av Yazem:

Jag skrev också faktist "Tjena, jag har en fråga till någon som spelar Silent Hunter 5" Notera "Någon som spelar" Och hade man spelat så hade man vetat att jag menade båtarna

Om det följde med en instruktionsbok så borde det ju stå i den, annars kan du kolla efter pdf filer Silent hunter 5 manual pdf - Sök på Google

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2009

Har inte spelat SH5, men har halvlite erfarenhet med 4an, det skulle kunna vara besättningens moral?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Jul 2010
Skrivet av Cybertrash:

Har inte spelat SH5, men har halvlite erfarenhet med 4an, det skulle kunna vara besättningens moral?

Det är det nog. Stod inget i manualen iallfall