Spel för tre skärmar?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Särö
Registrerad
Jul 2004

Spel för tre skärmar?

Tjenare allesammans!

Allt gött?
Snabb fråga för en som spelat Starcraft > Broodwar som på sin höjd för det är nämligen så att jag köpt tre stycken 24" skärmar och jag undrar vilka spel som fungerar att använda till tre stycken skärmar.

Jag har ingen aning men har förstått att BF 2 och Crysis fungerar, finns det fler eller gör rent av alla det så länge man har rätt program/inställningar?
Tips gärna om alla spel ni kommer på, behöver inte vara Shooters men skrev här då man inte får dubbelposta..
En fråga till - borde det inte klassas som "fusk" att ha två extraskämar då man ser så galet mycket mera utav banan jämfört med en som bara har en skärm?

Ps: Fungerar Starcraft II med tre skärmar??

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2007

Bad company 2 fungerar med tre skärmar, och hörs vara riktigt cool att köra det med en sån setup.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Jul 2010

Bioshock kanske fungerar med tre? Jag vet att dom själva skrivit med om att man kan ha två...

Jag själv skulle inte tycka att det är fusk. Dom har helt enkelt lagt ner pengar på att kunna spela på det sättet för att få en förhöjd upplevelse.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gotland
Registrerad
Apr 2009

Dirt 2 fungerar på 3 skärmar, mw2 också.
Jag trodde att nästan alla spel fungerade på 3 skärmar.

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag