[Intressekoll] Ölkväll för SweCare i Göteborg - Datum satt!

Permalänk
Skrivet av RealMadrid:

Kanske du ska ta och verifiera det, med tanke på att du skrev detta två minuter efter du skrev något lätt förvirrat inlägg i en annan tråd på ÖÄ.

Skoj att vi blir ett hyfsat gäng förresten!

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av RealMadrid:

Det blir nog bäst du inte gör det. Skrev det där på fyllan, vet inte vad jag tänkte med. Jag bor i Växjö och jag känner ingen i gbg som jag kan sova hos eller liknande. Sorry!

Haha, du vet vår inställning till att skriva saker på fyllan.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Skrivet av Rich:

Haha, du vet vår inställning till att skriva saker på fyllan.

Jo jag vet, tyvärr tänker man ju inte så långt då

Permalänk
Medlem

Fasen också...
Kollade kalendern igen och jag har ju konsertbiljett den kvällen halv åtta, så det krockar!

Ha det kul grabbar, kanske nästa gång då.

Visa signatur

|[●▪▪●]| #Lekburk#: Ryzen 3700X >-< GB-X570-AE >-< 32GB DDR4 >-< MSI RTX 3070 >-< 970 EVO 1TB SSD>--
--< Arctic Freezer 34 >-< FD Define R4 >-< Seasonic F.+ 650W >-< Acer XF270HUA >-< AOC Q2778VQE >--
#Servering#: Ryzen 1700@3,6GHz >-< Prime X470 Pro >-< 16GB DDR4 >-< GTX 1030 >-< 970 EVO 500GB SSD >--
--< Stockkylare >-< Antec P182 >-< Silver Power 600W >-< Samsung 245T |[●▪▪●]|

Permalänk
Medlem

Kan inte, ska jobba tyvärr

Permalänk

Nu är det inte så lång tid kvar. Hur blir det mer er som ännu inte är säkra?
Kanske skulle ta på sig sin Techsweden tröja med Evil_AnAnAs i stora bokstäver dagen till ära.
Inget går hem hos tjejerna så mycket som en genuin nörd tröja...

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

Jag kommer antagligen ska flytta på lördagen så blir nog att ta det lugnt bara

Visa signatur

håll klafen jag är dyslektiker
- egva 780i sli - q6600 + TRUE @ 3,5GHZ(Max 4.4GHZ med SS) - 2x8800gt SLI - OCZ SLI PC6400 4096MB - Fractal Design Newton 650W - Lian LI PC-A05B -
HP 2020 tablet pc

Permalänk
Hedersmedlem

Woho! Nu är vi 10 pers.

Kommer att ringa för bordsreservation i veckan.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rich:

Woho! Nu är vi 10 pers.

Kommer att ringa för bordsreservation i veckan.

Går det att boka sofforna på övervåningen?

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Halogen:

Går det att boka sofforna på övervåningen?

Det vet jag faktiskt inte... men det är nog inte så bekvämt att käka där. Jag hade tänkt äta bl.a.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk

Finns det någon allmän åsikt om hur länge vi stannar? Inte för att det är vettigt att ha någon fast tid men ett hum kanske? Sitter och planerar lite för att hinna med så mycket vettigt som möjligt.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

Tyvärr boys.

Jag uteblir helt.
Visat sig vara en hel del kvar att packa/plocka isär. Så det blir ingen bira för mig.

Visa signatur

Intel Core i7 Quad 930 | ASUS P6T Deluxe V2 | 12gb Corsair Dominator GT DDR3 @ 2000MHz | Gigabyte GeForce RTX 3060 Eagle OC V2

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Evil_AnAnAs:

Finns det någon allmän åsikt om hur länge vi stannar? Inte för att det är vettigt att ha någon fast tid men ett hum kanske? Sitter och planerar lite för att hinna med så mycket vettigt som möjligt.

Ptja, inte längre än 00:00 för min del iaf, blir med stor sannolikhet att gå vidare och slira efteråt.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Btw, jag tar eventuellt med en kollega från jobbet, hon intresseflaggade när jag nämnde ölrepubliken. Så +1 på mig i listan tack.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Halogen:

Btw, jag tar eventuellt med en kollega från jobbet, hon intresseflaggade när jag nämnde ölrepubliken. Så +1 på mig i listan tack.

"hon"?

Vågar du verkligen det?

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rich:

"hon"?

Vågar du verkligen det?

Har redan förvarnat om att det bara kommer bli massa dattanerdar. Hon blev inte avskräckt.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Halogen:

Har redan förvarnat om att det bara kommer bli massa dattanerdar. Hon blev inte avskräckt.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Ska bli skoj att träffas, dock kommer det bli någon enstaka bira för min del. På lördagen ska jag iväg på 40-årsfest och "arrangören" har plockat hem 14 backar öl, så jag passar på då istället.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Zlayphir:

Ska bli skoj att träffas, dock kommer det bli någon enstaka bira för min del. På lördagen ska jag iväg på 40-årsfest och "arrangören" har plockat hem 14 backar öl, så jag passar på då istället.

Antagligen inte lika god öl som på Ölrepubliken dock.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rich:

Antagligen inte lika god öl som på Ölrepubliken dock.

Haha, nä definitivt inte! Men den kommer däremot inte kosta mig en enda krona.

Fick tipset att prova en öl som heter Elevator... någon som provat den?

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Mina kära swecare, jag kan tyvärr inte joina er på fredag. Jag hade hoppats på att ha mera cash nu, men så vart inte fallet. Ni får ha en go kväll iaf, förhoppnigsvis kan jag hänga med nästa gång.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Cloudstone:

Mina kära swecare, jag kan tyvärr inte joina er på fredag. Jag hade hoppats på att ha mera cash nu, men så vart inte fallet. Ni får ha en go kväll iaf, förhoppnigsvis kan jag hänga med nästa gång.

Buuuuuuu

Vi kan säkert skrapa ihop några öl åt dig.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Hedersmedlem

Nu har jag bokat bord för imorgon. Jag har bokat för 13 pers, ifall fler skulle trilla in.

Ses imorgon!

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rich:

Nu har jag bokat bord för imorgon. Jag har bokat för 13 pers, ifall fler skulle trilla in.

Ses imorgon!

Yepp!

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk

Sorry men mina planer för nya lägenheten blev ändrade så kommer inte hinna joina er i morgon

Visa signatur

håll klafen jag är dyslektiker
- egva 780i sli - q6600 + TRUE @ 3,5GHZ(Max 4.4GHZ med SS) - 2x8800gt SLI - OCZ SLI PC6400 4096MB - Fractal Design Newton 650W - Lian LI PC-A05B -
HP 2020 tablet pc

Permalänk

Trist, att vissa inte kan komma.

Får hoppas vi klarar hos ändå, jag är riktigt taggad faktiskt. Ska bli skoj att se vilka kufar som sitter på ÖÄ.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Kan hända att jag blir sen, alt. inte dyker upp alls på grund av att ett nätagg pajat i en av datorerna hemma, som tur är råkade jag ha ett reservagg hemma, men kan hända att jag dyker upp runt 21 och stannar en kort stund då jag ska vidare runt 22

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

Jag, Axeteg och min +1 gick direkt från jobbet, sitter längst till höger vid baren om nån annan också är lite tidig.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

En jobbarkompis kanske hänger på också, inget säkert ännu.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Vi är 5 pers som sitter andra bordet till vänster upp mot baren.

Lite dålig uppslutning

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig