Permalänk
Medlem
Skrivet av H3Nc3:

Kör du på PC då?

Självklart.

Permalänk
Medlem

Driving force GT är "gjord" för playstation men med drivrutiner fungerar den lika bra till pc, har ratten nu och jag tycker den är skithärlig! dock har jag inte haft någon nämnvärd bra ratt förut

Permalänk
Medlem

Har för mig att den fick rätt så bra kritik när den kom. Säkert ett bra köp

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem
Skrivet av visa:

Driving force GT är "gjord" för playstation men med drivrutiner fungerar den lika bra till pc, har ratten nu och jag tycker den är skithärlig! dock har jag inte haft någon nämnvärd bra ratt förut

Tror jag köper den imorgon, verkar helt klart vara den mest prisvärda.

Om den nu finns kvar..

(Lägg upp bild på Senast inköpta )

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

Fick G25 för en tusenlapp idag! Är ju så sjukligt roligt med ratt till bilspelen! Har enbart nfs shift nu men ska köpa dirt2 efter plugget imorrn!
Har inte testat andra rattar men G25 är ju riktigt skön!

Visa signatur

Asus p6t deluxe V2 | Intel core I7 920 | Ocz 6gb | Asus GTX 285 | Ocz vertex 2 120gb | Wd 500gb | Fractal design R2

Permalänk
Medlem
Skrivet av visa:

Edit:
Tips på några riktigt sköna bilspel?
Jag har änsålänge Dirt2 och lite gamla need for speed, dock skulle det vara kul med något där man kan styra lampor tändning osv, lite mer simulator aktigt också!
Bilspel blev plöstligt tjugo gånger roligare när man har en dator som pallar dem

Det finns bara en riktigt bra simulator det är Iracing. Tyvärr mest Amerikanska bilar och banor och det är mycket dyrt men "smakar det så kostar det".