NFS Shift Seg!!!!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrbotten
Registrerad
Apr 2010

NFS Shift Seg!!!!

Hej har nyligen skaffat NFS shift och när jag spelar är det som att det inte alls hänger med, som t.ex. när jag trycker att den ska svänga svänger den först efter typ 1 sec... svin segt.. vet ej vad det är för fel :S (piratebay spel) Någon som kan lösa detta? prövade på lägsta graffan (svin kass grafik var det) och är lika segt för det, och när jag kör på Max graffa är det sjukt verklighets troget men är frt lika segt som det var med den lägsta graffan..

datorn: 4 gb 1600 mhz minnen, phenom 965 4x 3,2ghz, ati radeon hd 5670.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Solna
Registrerad
Nov 2009

Ditt grafikkort suger pung. Köp ett nytt så får du nog inget problem

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrbotten
Registrerad
Apr 2010
Skrivet av edberg24:

Ditt grafikkort suger pung. Köp ett nytt så får du nog inget problem

Vet att det inte är det bästa, den klarar då om nfs shift utan probs, läste på ea hemsida om att catalyst control center inte funkar så bra med nfs shift och man skulle patcha upp den men hittar ingen patch

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Dec 2008

Tänker inte starta någon dum diskussion om Vsync nu, men testa i alla fall att stänga av det. Brukar ta bort allt input-lag för mig. Kommer faktiskt ihåg just det du säger om NFS:Shift, och då sitter jag på ett 4870x2, kanske inte det bästa nu längre, men det ska vara tillräckligt bra för att man inte ska få sjukt input-lag i NFS:Shift.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrbotten
Registrerad
Apr 2010
Skrivet av Goose7:

Tänker inte starta någon dum diskussion om Vsync nu, men testa i alla fall att stänga av det. Brukar ta bort allt input-lag för mig. Kommer faktiskt ihåg just det du säger om NFS:Shift, och då sitter jag på ett 4870x2, kanske inte det bästa nu längre, men det ska vara tillräckligt bra för att man inte ska få sjukt input-lag i NFS:Shift.

Tack för hjälpen men min dator hade fått nå skit i sig så jag formaterade om den (kunde knappt starta nfs shift utan att det lagga pajj :S) nu kör jag med full graffa på nfs shift och fungerar suveränt ! tack för era svar

Trädvy Permalänk
SweClockers
Andreas Dimestam
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002

Piratkopiering.

*Tråd låst/TS avstängd*