Permalänk
Medlem
Skrivet av 4everapple1:

Hej alla Sweclockare, jag har varit lite off från den här tråden ett tag då jag tryckt projektet åt sidan pga. psykiska skavanker i mitt liv....

Jag vill och kommer förmodligen fortsätta med projektet men jag kanske byter koncept lite, tänkte försöka komma över de billigaste datorkomponenterna jag kan hitta och bygga mig själv en server.
Så, jag kommer inte ha ett xbox 360 motherboard i chassit tänker även sälja mitt JTag (Intresserad?, skicka ett PM)

Sorry för den sena updaten och den dåliga nyheten men jag ska försöka göra så gott jag kan, speciellt nu när det är jullov

Lycka till!

Permalänk

Har fått hem lite studogrejjor Testar lite med rätt ljus (BILDEN ÄR INTE REDIGERAD!)

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Proffsmoddare

Riktigt bra! Vems sleeve är det?

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Skrivet av sack:

Riktigt bra! Vems sleeve är det?

Det är MDPC-X's sleeve

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem

Riktigt snyyg sleeve:) Bilden är också grymt snygg ofc:)

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av 4everapple1:

Det är MDPC-X's sleeve

Aldrig sett den så lila. SEr jätte bra ut.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Skrivet av sack:

Aldrig sett den så lila. SEr jätte bra ut.

Tagen under en ljustemperatur på 5500k ;P

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem

Tråkigt att du bytte bana bara sådär

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av KKay:

Tråkigt att du bytte bana bara sådär

Jo det var väl lite tråkigt men jag är påväg att köpa en ny dator och jag behöver verkligen spara in på pengarna osv.osv.... Jag vill egentligen inte avsluta projektet så det är därför jag ändrade på det drastiskt.. "/

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk

Hej alla sweclockare, då detta projekt dog lite tänkte jag je det en liten shock och liva upp och slutföra detta projekt! Men jag behöver er hjälp! Har ni gamla moderkort grafikkort psu'er liggande som ni inte behöver? Kan tänka mig att ersätta er lite men min budget är stram.

Tänkte slutföra detta projekt som en server som ska bli ÖVERDRIVET snygg men som sagt jag behöver hjälp!

Har du delar som du är villig att ge bort för en billig peng? Svara här isåfall! bor i Stockholm.

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk

Sitter på ett gammalt chassi med en CPU som sitter i en svart sockel (Så gammal är jag inte)

Of interest?

Visa signatur

Citera för svar