Hur flashar jag till tidigare bios med ASUS BUPDATER med ett microSD usb sticka ?

Permalänk
Avstängd

Hur flashar jag till tidigare bios med ASUS BUPDATER med ett microSD usb sticka ?

Hej jag undrar hur man flashar till en äldre bios med ASUS BUPDATER inne i dos med en MicroSD adapter sticka. Jag vill verkligen veta hur man gör och om det går flasha med en microSD sticka. Jag har ASUS M4A89 GTD PRO. jag har redan försökt flasha om inne i bios på flash programmet med en äldre bios men programmet i bios vill inte flasha till tidigare. SNÄLLA HJÄLP MIG Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Permalänk
Avstängd

Måste man ha floppy när man ska flasha med usb minne ? Jag gick in på din länk du skicka och hittade någon HP program som gör en bootbar usb sticka men det verkar inte fungera så bra för mig för det verkar vilja ha en floppy drive ? Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Hedersmedlem

Vad är det nu som inte funkar? Som gör att du måste flasha alltså?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Avstängd

Det var att jag fick upp en högre klock med processorn på en annan bios version men jag ska nog hålla mig till den senaste bios 1456. Tråden kan låsas Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|